Şimdi Ara

Samsung 40ES8000 - Samsunglar Yine Yüz Karası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
4
Favori
42.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante

    quote:

    Orijinalden alıntı: bps

    Böyle mantık olurmu, tv hd yayın için yapılmış sd izliyorsunuz diyor arkadaş.Tv dediğin her türlü yayını doğru gösterir.Diger tv'ler hd, neden sd yayınıda düzgün gösteriyor.Kaldıki o model düzgün bir modelsede arkadaşın tv si iyi göstermiyorsa samsung a düşen mağduriyeti gidermektir.Şu firmaları korumayı bırakalım.Samsung tv'im garantisi bittikten 2 ay sonra arızalandı 4 aydır serviste parça bekliyor.Tv yi satıncaya kadar iyi sattıktan sonra servis 0.Hele garantisi bittikten samsung'un umrunda değil.


    Daha önceki mesajlarım da yazdığım gibi, bu birazda bizim ülkemizin kanunları ve uygulayıcılarıyla da doğrudan alakalı ne yazıkki

    Ben gerekli başvuruları yapmışım, elden götürüp vermeye gidicem, Eminönünde bulunan sanayi bakanlığının içindeki İSTANBUL İL TÜKETİCİ HAKEM HEYETİN deki adam bile Samsung un yerini yurdunu herşeyi biliyor... Ama biz onlara yaptırım yaptıramıyoruz diyor... Git 4 5 ay mahkemede sürün diyor... Ben ilk fırsatta yine gidip başvurumu elden vericem. Bakalım o zaman da almamazlık yapıcaklarmı ?

    Kanun koyarken iyi....

    Uygulamaysa sıfır... İşte SAMSUNG vb. diğer firmalar bu yüzden bu kadar umursamaz davranıyorlar. Yoksa bu kadar rahat olamazlar....


    Merhaba,

    hiç hakem heyetine kadar zahmet edip gitmeyin. Ben maalesef bundan yaklaşık bir ay önce gittim. Aynen söylenenleri aktarayım;

    her türlü markayla ilgili başvuru alıyoruz ama iş Samsung olunca maalesef bir faydamız olmuyor, çünkü buraya bir tüketici başvurduğunda firmaya haber veriyoruz, hemen bir temsilci gönderiyorlar ve sorunu inceliyorlar. Eğer tüketici haklıysa uzlaşma yoluna gidiyorlar. Ancak bu firma Samsung olunca bırakın bir temsilci göndermeyi, sorunu anlatacak bir yetkili bile bulamıyoruz diyorlar. Bu sebepten dolayı elimizde bekleyen ve hiç bir sonuca ulaşmayan, Samsung hakkında yaklaşık 200 adet şikayet olduğunu söylüyorlar.

    Bende de 55d8000 serisi tv var ve ciddi şekilde banding problemi var. Cihazın iki kere paneli değişti fakat sorun çözülmedi. 2 kere daha çözemezler ise para iadesi isteyerek Samsung markasından kurtulmayı deneyeceğim. Eğer başaramazsan üşenmeden mahkemeye giderek hakkımı orada aramaya çalışacağım.

    Ayrıca ulaşacağım Samsung yetkililerinin mail ve telefonlarını buradan herkesle paylaşacağım.

    Alınterimiz ile kazandığımız parayı türlü numaralarla çalan Samsung firmasının yetkililerini allaha havale eder, herkese iyi forumlar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metropol80 -- 5 Mayıs 2012; 15:21:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anteros24

    valla acıckası demıslerkı sana yenıtv al akrdesım ugrasma 1500 tl demek bu demek bu rakkama elındekının daha ust versıyonları alınır be

    resmen garantı bıtınce tv elde cop oluyor

    yanı kendıne yenı tv alıcaksın bunuda aılendne bırısıne hedıye edıceksın

    aynen hocam uğraştırma bizi git kendine yeni bir cihaz al demişler . sen tamam kabul ediyorum desende onlar o paneli bululamazlar. bulsalarda çıkma bir panel olacak. sen kabul etme diye ucuk bir rakam söylüyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damasyus

    quote:

    Orijinalden alıntı: mirza01

    40es8000 e çamur atıyosun bence kuzenımde var senın dedıgın gıbı bır sıkıntı yok ama bende monıtor niyetine alıacam az insin onu beklıyorum goruntuye gelınce şuana kadar çıkmış hıcbır televızyonda bu netlık yok normal goruntulerı netleştırme ozelıgı sayesınde ıkı televızyonu yanyana koyun çok belırgın bır netlık var ha bence gıdıp kendı gozlerınızle avmlerden bakın derım sende belkı sorunlu çıkmış olabilir ama goruntu kalıtesınden hıc odun vermemiş bır televızyon es 8000 serısı

    sayın mirza01,
    Adamcağız ürünü almış madur durumda sende üstüne böyle bir yazı yazmışsın "40 es8000 e çamur atıyorsun" El insaf be kardeşim
    "Bu televizyondaki görüntü kalitesi ve netlik hiç bir televizyonda yok" diye yazmışsın ama kusura bakma arkadaşım senin görüntüden anlamadığın belli.
    Şunuda ilave edeyim senin avm lerdeki gördüğün görüntüler çok özel görüntüler,bluray,hd demo görüntüleri özel kameralarla müşteri avlamak için çekilmiş özel görüntüler vs Git avmlere birde SD yayın seyret bakalım Gösterirlerse tabii!! övdüğün tv nin çamur gibi görüntülerini sulu boya gibi renklerini o zaman yorumunu yap.
    Avm lerdeki görüntülere sazan gibi atlamayalım, Tv lerin gerçek performansı SD yayınlarda belli olur,bu yayını düzgün gösteren tvler marifetlidir.
    Selamlar.

    Yanlız bir konuyua değinmek istiyorum bu yazılanlarla ilgili. Fark ettim ki pio 5090'a sahipsiniz.

    Ama daha bugün es8000 55 inch olanı imceledim. SD yayınları bahsettiğiniz kadar kötü değil. Tek farkı "LED" vari göstermesi, yani renkler biraz daha solgun plazmalardan ve kobtrastı çok da kötü değildi. SD yaıynları kabul edilebilir bir kalitedeydi.
    Şimdi dikkatinizi çekiyorum: Kopya BLURAY mkv filmlerini "INANILMAZ" keskin gösteriyor, oğlandışı, mükemmel bir görüntü. Ağızınız açık kalıyor. O derece, inanmayan arkadaş gistsin AVM'lerde test etsin. Bugüne kadar gördüğüm en etkiliyici performans diyebilirim. Sadece bunun için bu cihaz alınabilinir.

    Dikkat: 5090 Pio kuro sahibi olarak bunları yazıyorum. Ve kopya Blu-ray de es8000 çağ atlamış!!! Plazmalardan kesinlikle Buray ile performans bu denli alamazsınız, gidin ve görün, es8000 neler yapabiliyor... ve bugüne kadar en iyisi olarak lanse edilen panel diye Pio 5090 kuro yanına yaklaşamıyor. Kontrast ve renk de Plazma önde ama keskinlikte bırakın iyi demeyi, "çağ atlamış"!!! Resmen OLED diye insana yuturabilirsin...

    Son olaraki yeni çıkan LG 760 LED'leride de inceledim, fena değiller, ama Samsung es8000 high def mkv filmlerinde çok açık bir fark atmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damasyus

    quote:

    Orijinalden alıntı: levinco

    quote:

    Orijinalden alıntı: damasyus

    quote:

    Orijinalden alıntı: mirza01

    40es8000 e çamur atıyosun bence kuzenımde var senın dedıgın gıbı bır sıkıntı yok ama bende monıtor niyetine alıacam az insin onu beklıyorum goruntuye gelınce şuana kadar çıkmış hıcbır televızyonda bu netlık yok normal goruntulerı netleştırme ozelıgı sayesınde ıkı televızyonu yanyana koyun çok belırgın bır netlık var ha bence gıdıp kendı gozlerınızle avmlerden bakın derım sende belkı sorunlu çıkmış olabilir ama goruntu kalıtesınden hıc odun vermemiş bır televızyon es 8000 serısı

    sayın mirza01,
    Adamcağız ürünü almış madur durumda sende üstüne böyle bir yazı yazmışsın "40 es8000 e çamur atıyorsun" El insaf be kardeşim
    "Bu televizyondaki görüntü kalitesi ve netlik hiç bir televizyonda yok" diye yazmışsın ama kusura bakma arkadaşım senin görüntüden anlamadığın belli.
    Şunuda ilave edeyim senin avm lerdeki gördüğün görüntüler çok özel görüntüler,bluray,hd demo görüntüleri özel kameralarla müşteri avlamak için çekilmiş özel görüntüler vs Git avmlere birde SD yayın seyret bakalım Gösterirlerse tabii!! övdüğün tv nin çamur gibi görüntülerini sulu boya gibi renklerini o zaman yorumunu yap.
    Avm lerdeki görüntülere sazan gibi atlamayalım, Tv lerin gerçek performansı SD yayınlarda belli olur,bu yayını düzgün gösteren tvler marifetlidir.
    Selamlar.

    Televizyonun üzerinde kocaman HD yazıyor hala sd yayın performansı diyorsunuz el insaf. Bu televizyonlar yüksek çözünürlükte yayını göstermek için üretilmişlerdir, he ülkemizde hala gelişmekte olduğu için 4000-5000 liralık televizyonlarla sd yayın izliyoruz orası ayrı. Ayrıca avmlerde gördüğünüz görüntüler çok özel görüntüler falan değildir bildiğiniz Full HD çözünürlükte görüntülerdir. Bir bluray oynatıcı ve bluray film aldığınızda gayet kolaylıkla ulaşabileceğiniz bir görüntü kalitesidir.

    Yeni alınan televizyonda bu tarz sorunların yaşanması gerçekten üzücü olmuş. Samsung almayı düşünürken böyle şeyleri okuduğumuzda insan iki kere düşünüyor. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.

    Sayın levinco,
    Tabiki bu tv ler hd yayın için üretilmiştir doğrudur size katılıyorum.
    Ama Sd yayınlarıda çamur gibi gösterecektir diye bir ibaremi var? halkımızın % kaçı sürekli hd yayın izliyor genelde ağırlıklı SD izleniyor.
    Sende belirtmişsin 4000-5000 tl veripte sadece hd yayın izleyeceksem ben o parayı vermem, ben imzamdaki tv ye 5000 küsür para saymıştım 3 yıl önce ama hem hd hemde 10 numara SD yayın seyrediyorum.
    Umarım arkadaş bir an önce sorununu ve maduriyetini giderir.
    Selamlar.

    kardeş yanılıyorsun.

    Pio 5090 ve e s8000 mkv kopya filmlerinden birtanesini karşılaştır. Pio'nu hemen satmak isteyeceksin. Şunu unutma, HD kanallar da git gide çoğallıyor. Bildiğim kadarıyla 2013 yılında tüm kanallar HD olmak zorunda.

    Tekrarlıyorum, kendimde de Pio 5090 vardı, daha 1-2 gün önce sattım... SD yaıynları gerçekten çok güzel gösteriyor. HD kanallarıda, ama iş Blu ray konusuna gelince, hatta kopyası, es8000'in eline su dökebilecek başka bir cihaz var mı bilemiyorum. Ha keskinlikten bahsediyorum, kontrastı tartışılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safaqq


    quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante

    Başka bir konu başlığı altında yazmama rağmen, Alacak arkadaşları bilgilendirmek amacıyla ayrıca konu başlığı açma gereği duydum....

    Arkadaşlar gidip bir gaflet ve delalette bulunarak 40ES8000 aldım

    Almaz olaydım... Bulutlanma ışık sızması hala var çok fazla bilgim yok ama hızlı sahnelerde görüntü atlama tarzı sorun da oluşuyor ve samsung türkiye hala pişkin pişkin durumu normal gibi karşılamakta ısrar ediyor.

    Elimden geleni yapıp hakkımı aramaya çalışıcam

    Fakat Samsung alacakları burdan uyarmak istiyorum, sizde kara kara düşünüp acaba kutudan sağlam televizyonum çıkacakmı çıkmıycakmı diye düşünüp 3500 - 5000 TL arası bir parayı verip kazıklanmayı göze alıyorsanız gidip alın ne diyim...

    Ayrıca Vatan Bilgisayar Topkapı da teşhire 55ES8000 koymuşlar, kendi gözlerimle gördüm kutunun içinden çıkan üründe ekranın sağında cetvelle çizilmiş gibi boydan boya nokta nokta kırmızı şerit oluşmuş.
    3 4 gündür teşhirdeydi hala teşhirde mi bilmiyorum... Bir televizyonun reklamı ancak böyle yapılır. Onu göre göre gittim aldım... Ölü piksel yoktu benimkinde ama diğer sorunlar ne yazıkki devam ediyor.

     Samsung 40ES8000 - Samsunglar Yine Yüz Karası




     Samsung 40ES8000 - Samsunglar Yine Yüz Karası


    Valla kardesim keske su yazdigini gormeseydim :( hayallaerim suya dustu :) tamda 3.300 tlye bulmustu arastiriyodum alicaktim simdi biraz daha dusunmek zorunda kaldim. Kuzenimde 6000 serisi smart tv var bi ara onu izlerken ekrar kararmisti ve ekranin ust kisminda ekranin % 10 luk bir kismini kaplayan yuvarlak sekilde bir iz gormustum ve cok dikkatimi cekmemisti isinmadan dolayi vs yapiyour demistim ama senin resimini gorunce farkettimki bu samsunglarda kronik bi sorun galiba samsun degilde led teknolojisi diyelim diyorum ama diyemiyorum cunki genel olarak bakarsak olaya 4 yıl once aldigim philips lcd pc monitorumde bile var bu tip bulutlanmaya benzer bulanikliklar . Sonuc olarak samsung saglam bi marka teknolojisi cok iyi gordugun izledigin goruntu baska bi televizyonda goremeyecegin bir goruntu. İzlerken yani ekran karanlik degilken goruntu kalitesini etkilemiyorsa bence bu bulutlanma tv yi satin almamak icin bir sebeb degil diyorum herseye ragmen alsammi diyorum ve polyanna yi oynamak istiyorum :))

    Selam,
    3300 Fiyat nerden buldunuz?Mahsuru yoksa paylaşabilirmisinz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metropol80

    quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante

    quote:

    Orijinalden alıntı: bps

    Böyle mantık olurmu, tv hd yayın için yapılmış sd izliyorsunuz diyor arkadaş.Tv dediğin her türlü yayını doğru gösterir.Diger tv'ler hd, neden sd yayınıda düzgün gösteriyor.Kaldıki o model düzgün bir modelsede arkadaşın tv si iyi göstermiyorsa samsung a düşen mağduriyeti gidermektir.Şu firmaları korumayı bırakalım.Samsung tv'im garantisi bittikten 2 ay sonra arızalandı 4 aydır serviste parça bekliyor.Tv yi satıncaya kadar iyi sattıktan sonra servis 0.Hele garantisi bittikten samsung'un umrunda değil.


    Daha önceki mesajlarım da yazdığım gibi, bu birazda bizim ülkemizin kanunları ve uygulayıcılarıyla da doğrudan alakalı ne yazıkki

    Ben gerekli başvuruları yapmışım, elden götürüp vermeye gidicem, Eminönünde bulunan sanayi bakanlığının içindeki İSTANBUL İL TÜKETİCİ HAKEM HEYETİN deki adam bile Samsung un yerini yurdunu herşeyi biliyor... Ama biz onlara yaptırım yaptıramıyoruz diyor... Git 4 5 ay mahkemede sürün diyor... Ben ilk fırsatta yine gidip başvurumu elden vericem. Bakalım o zaman da almamazlık yapıcaklarmı ?

    Kanun koyarken iyi....

    Uygulamaysa sıfır... İşte SAMSUNG vb. diğer firmalar bu yüzden bu kadar umursamaz davranıyorlar. Yoksa bu kadar rahat olamazlar....


    Merhaba,

    hiç hakem heyetine kadar zahmet edip gitmeyin. Ben maalesef bundan yaklaşık bir ay önce gittim. Aynen söylenenleri aktarayım;

    her türlü markayla ilgili başvuru alıyoruz ama iş Samsung olunca maalesef bir faydamız olmuyor, çünkü buraya bir tüketici başvurduğunda firmaya haber veriyoruz, hemen bir temsilci gönderiyorlar ve sorunu inceliyorlar. Eğer tüketici haklıysa uzlaşma yoluna gidiyorlar. Ancak bu firma Samsung olunca bırakın bir temsilci göndermeyi, sorunu anlatacak bir yetkili bile bulamıyoruz diyorlar. Bu sebepten dolayı elimizde bekleyen ve hiç bir sonuca ulaşmayan, Samsung hakkında yaklaşık 200 adet şikayet olduğunu söylüyorlar.

    Bende de 55d8000 serisi tv var ve ciddi şekilde banding problemi var. Cihazın iki kere paneli değişti fakat sorun çözülmedi. 2 kere daha çözemezler ise para iadesi isteyerek Samsung markasından kurtulmayı deneyeceğim. Eğer başaramazsan üşenmeden mahkemeye giderek hakkımı orada aramaya çalışacağım.

    Ayrıca ulaşacağım Samsung yetkililerinin mail ve telefonlarını buradan herkesle paylaşacağım.

    Alınterimiz ile kazandığımız parayı türlü numaralarla çalan Samsung firmasının yetkililerini allaha havale eder, herkese iyi forumlar dilerim.


    Uğraşlarım sonunda sonuç verdi,

    Ne şikayet sitesi varsa şikayetimi yazmama rağmen SAMSUNG yetkilileri hep aynı oyalayıcı tavırla beni geçiştirdiler.

    Fakat ürünü Vatan Bilgisayardan almıştım. ürünle ilgili çektiğim videoları resimleri onlarada ilettim şikayetimi belirttim.

    SAMSUNG yetkililerinin tersine sağolsunlar bana hak verdiler ve 10 gündür süren uğraş neticesinde ürünü İade alacaklarını söylediler,

    Tabi yine Samsung servisine girdi Televizyon ama Vatan Bilgisayar'dakilerin bu işte katkısını inkar edemem.

    Bugün yada yarın gidip iade veya değişim işlemlerini halledicem.

    Tabi mağazada ürün kontrolü yaptırırlarmı, sorunsuz bir panel bulabilirmiyim bilmiyorum ama kapalı kutu olarak eve gidip 2.bir sürprizle karşılaşmaya cesaret edemiyorum.

    ES8000 sahibi olup sorun yaşayan sadece benmi varım forumda ? Eline sorunsuz bir televizyon geçen arkadaş varmı ? Biraz baktım ama göremedim.

    Siz ne önerirsiniz ? İade mi edeyim yoksa bir kez daha şansımı deneyeyim mi ? Kontrolde zorluk çıkartırlarsa direkt iade etmeyi düşünüyorum.




  • senın sayende es 8 serisinden olan beklentiler biraz düştü. senın yazacaın sonuçlarla herhalde forumda es8 kullanıcı sayısı aratacaktır. diye düşünüyorum..
  • Gelişmelerden haberdar ederim tabi ki

    Ama ne yapacağıma karar veremedim bir türlü... İade mi edeyim Değiştirip başka birtane mi alayım bilmiyorum. Bende bu şans varken aldığımda ölü pikselde çıkar, ışık süzmesi artarak devam eder, yine bir ton uğraş dur. Mağazadakiler depoda falan kutuyu açtırıp test ettirmesi lazım anca bana :) onada ne tepki verirler gidince görücez artık.

    Başka bir arkadaşıma daha gittim hafta sonu ondada D7000 serisi vardı... Bir baktım ışık sızması az da olsa var, benimki kadar rahatsız etmiyor. bulutlanma yoktu televizyonda. Kendisine normal geliyormuş paşa paşa 1 senedir izliyordu televizyonu ben gösterdim bak dedim sendede var diye :) Ya ne olacak diyor izle gitsin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante

    Gelişmelerden haberdar ederim tabi ki

    Ama ne yapacağıma karar veremedim bir türlü... İade mi edeyim Değiştirip başka birtane mi alayım bilmiyorum. Bende bu şans varken aldığımda ölü pikselde çıkar, ışık süzmesi artarak devam eder, yine bir ton uğraş dur. Mağazadakiler depoda falan kutuyu açtırıp test ettirmesi lazım anca bana :) onada ne tepki verirler gidince görücez artık.

    Başka bir arkadaşıma daha gittim hafta sonu ondada D7000 serisi vardı... Bir baktım ışık sızması az da olsa var, benimki kadar rahatsız etmiyor. bulutlanma yoktu televizyonda. Kendisine normal geliyormuş paşa paşa 1 senedir izliyordu televizyonu ben gösterdim bak dedim sendede var diye :) Ya ne olacak diyor izle gitsin...

    kontrol edipde verme işi biraz zor diye düşünüyorum bilyorsun servis açacak yoksa garanti dışı kalır gibisinden geyikler var.. ben genelde alğım ürünleri kuruyorum sonrada gel karde şunun garantisini onayla diyorum. ama senın durumunu bilan vatan çalışanı arkadaşlar eğer mağzada ellerinde varsa belki sana bir kıyak yaparlar. Ancak Senin birde şöle bir olayın var sana gelecek olan sam. servisi önceki servis ve sen bunlarla biraz uğraştın kalkıpta sana bu cihaz açılmış diyerekten kıllık yapmasınlar .. mazağzada cihazın kolisini alttan aç :) :) çogu servis bakmaz ona direkt üsten açar kurulumu yaparlar. :) birker yaptım onu çünküü:))




  • Yok yok aynı samsung servisini çağırmam zaten. Onlardan hiç memnun değildim. Bakırköyle iletişime geçmeyi düşünüyorum.

    Benim ilk aldığımda açıktı aslında mağazada test edip yine almıştım ama ölü piksel ve bulutlanma o ışık ortamında gözükmemişti...

    Açık kutuya birşey demediler o zaman yada dediğin gibi anlamamış olabilirler... Televizyonla birlikte yeni çıkan askı aparatını önermişlerdi sözde bulutlanma ışık sızması olmasın diye, ipli askı aparatları var. Gelen servis onun nasıl asıldığını bile bilmiyordu ki... Bana kalkmış tablo gibi olur bu böyle yok üstten çivisi gözükür, yok tek askı tutmaz falan gibi bir sürü şey söyleyip başka askı aparatı sattı birde.

    Alttan açma güzel fikirmiş :) bakalım artık görcez ne olacağını
  • Bu arada televizyonu değişime vermeden önceki son çektiğim resim de bu şekilde. Sanırım bu resmi gören Vatan Bilgisayar yetkilileri bana hak verdi.

    Yalnız bu ışık sızması sanki bazen artıp azalıyor, yada her ekranda her görüntüde bu kadar net gözükmeyebiliyor. 16:9 filmlerde durum bu şekilde ne yazıkki...


     Samsung 40ES8000 - Samsunglar Yine Yüz Karası


     Samsung 40ES8000 - Samsunglar Yine Yüz Karası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hmydante -- 11 Mayıs 2012; 13:38:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante

    Gelişmelerden haberdar ederim tabi ki

    Ama ne yapacağıma karar veremedim bir türlü... İade mi edeyim Değiştirip başka birtane mi alayım bilmiyorum. Bende bu şans varken aldığımda ölü pikselde çıkar, ışık süzmesi artarak devam eder, yine bir ton uğraş dur. Mağazadakiler depoda falan kutuyu açtırıp test ettirmesi lazım anca bana :) onada ne tepki verirler gidince görücez artık.

    Başka bir arkadaşıma daha gittim hafta sonu ondada D7000 serisi vardı... Bir baktım ışık sızması az da olsa var, benimki kadar rahatsız etmiyor. bulutlanma yoktu televizyonda. Kendisine normal geliyormuş paşa paşa 1 senedir izliyordu televizyonu ben gösterdim bak dedim sendede var diye :) Ya ne olacak diyor izle gitsin...

    Öncelikle geçmiş olsun. Bende bir samsung mağduru olarak (Pazartesi günü ihtarname çekerek mahkeme sürecini başlatıyorum) nacizane fikrim, hazır bu allahın cezası markadan kurtulmuşken bir daha sakın bu firmadan ürün almayın.

    Bu arada bir parantez açarak Vatan Bilgisayarı tebrik ediyorum. Bana Samsung Digital de Vatan Bilgisayar'da satılan Samsung televizyonların TR garantili ürün olmadığı söylendi. Bende sonra TR garantili olsun diye gittim neredeyse 6.000 TL para vererek televizyon aldım. Şimdi Vatan Bilgisayar televizyonu iade alıyor, Samsung benim televizyonum için arıza yok diyor.
    İnanılacak şey değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metropol80

    quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante

    Gelişmelerden haberdar ederim tabi ki

    Ama ne yapacağıma karar veremedim bir türlü... İade mi edeyim Değiştirip başka birtane mi alayım bilmiyorum. Bende bu şans varken aldığımda ölü pikselde çıkar, ışık süzmesi artarak devam eder, yine bir ton uğraş dur. Mağazadakiler depoda falan kutuyu açtırıp test ettirmesi lazım anca bana :) onada ne tepki verirler gidince görücez artık.

    Başka bir arkadaşıma daha gittim hafta sonu ondada D7000 serisi vardı... Bir baktım ışık sızması az da olsa var, benimki kadar rahatsız etmiyor. bulutlanma yoktu televizyonda. Kendisine normal geliyormuş paşa paşa 1 senedir izliyordu televizyonu ben gösterdim bak dedim sendede var diye :) Ya ne olacak diyor izle gitsin...

    Öncelikle geçmiş olsun. Bende bir samsung mağduru olarak (Pazartesi günü ihtarname çekerek mahkeme sürecini başlatıyorum) nacizane fikrim, hazır bu allahın cezası markadan kurtulmuşken bir daha sakın bu firmadan ürün almayın.

    Bu arada bir parantez açarak Vatan Bilgisayarı tebrik ediyorum. Bana Samsung Digital de Vatan Bilgisayar'da satılan Samsung televizyonların TR garantili ürün olmadığı söylendi. Bende sonra TR garantili olsun diye gittim neredeyse 6.000 TL para vererek televizyon aldım. Şimdi Vatan Bilgisayar televizyonu iade alıyor, Samsung benim televizyonum için arıza yok diyor.
    İnanılacak şey değil.

    Samsung Digital yanılıyor yalnız. Vatan Bilgisayar daki Samsunglarda

    Samsung Türkiye garantili, ben direkt onlarla muhatap oldum. Ama Samsung Türkiye aynı size olduğu gibi banada olumsuz cevap verdi.

    Bende Tam ihtarname çekip mahkeme konusunda adım atmaya kalkarken, Vatan Bilgisayardan birkaç müdüre ulaştım onlara durumu ilettim uzun görüşmeler sonucunda, Bana hak verdiler fakat yine de onlarda bir Samsung Servisine gönderdiler televizyonu, tabi burda işin içine Vatan Bilgisayardakilerde girince farklı servis farklı iletişim etkili oldu sanırım.

    Aslında bende iade etme taraftarıyım tabi ki, fakat onun yerine ne alacağıma karar veremiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante

    quote:

    Orijinalden alıntı: metropol80

    quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante

    Gelişmelerden haberdar ederim tabi ki

    Ama ne yapacağıma karar veremedim bir türlü... İade mi edeyim Değiştirip başka birtane mi alayım bilmiyorum. Bende bu şans varken aldığımda ölü pikselde çıkar, ışık süzmesi artarak devam eder, yine bir ton uğraş dur. Mağazadakiler depoda falan kutuyu açtırıp test ettirmesi lazım anca bana :) onada ne tepki verirler gidince görücez artık.

    Başka bir arkadaşıma daha gittim hafta sonu ondada D7000 serisi vardı... Bir baktım ışık sızması az da olsa var, benimki kadar rahatsız etmiyor. bulutlanma yoktu televizyonda. Kendisine normal geliyormuş paşa paşa 1 senedir izliyordu televizyonu ben gösterdim bak dedim sendede var diye :) Ya ne olacak diyor izle gitsin...

    Öncelikle geçmiş olsun. Bende bir samsung mağduru olarak (Pazartesi günü ihtarname çekerek mahkeme sürecini başlatıyorum) nacizane fikrim, hazır bu allahın cezası markadan kurtulmuşken bir daha sakın bu firmadan ürün almayın.

    Bu arada bir parantez açarak Vatan Bilgisayarı tebrik ediyorum. Bana Samsung Digital de Vatan Bilgisayar'da satılan Samsung televizyonların TR garantili ürün olmadığı söylendi. Bende sonra TR garantili olsun diye gittim neredeyse 6.000 TL para vererek televizyon aldım. Şimdi Vatan Bilgisayar televizyonu iade alıyor, Samsung benim televizyonum için arıza yok diyor.
    İnanılacak şey değil.

    Samsung Digital yanılıyor yalnız. Vatan Bilgisayar daki Samsunglarda

    Samsung Türkiye garantili, ben direkt onlarla muhatap oldum. Ama Samsung Türkiye aynı size olduğu gibi banada olumsuz cevap verdi.

    Bende Tam ihtarname çekip mahkeme konusunda adım atmaya kalkarken, Vatan Bilgisayardan birkaç müdüre ulaştım onlara durumu ilettim uzun görüşmeler sonucunda, Bana hak verdiler fakat yine de onlarda bir Samsung Servisine gönderdiler televizyonu, tabi burda işin içine Vatan Bilgisayardakilerde girince farklı servis farklı iletişim etkili oldu sanırım.

    Aslında bende iade etme taraftarıyım tabi ki, fakat onun yerine ne alacağıma karar veremiyorum.

    Doğru karar vermek zor ama inanın Samsung yerine ne alırsanız daha iyidir. Ben böyle sorumsuz ve vurdumduymaz bir firma görmedim, göreceğimi de zannetmiyorum.




  • Bu konuda size sonuna kadar katılıyorum...
  • ES8000 yerine alınacak tv HX850 olur, yapılan testlerde su ana kdr cok iyi sonuclar aldi..

    Ben de ama kararsızım ES8000(4,600), HX850(4600), HX820(4200), HX720(2900) arasında.. En iyi fiyatları da bu sekilde ama sonylerde 3d gozluk yok tabi yanında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guvven -- 11 Mayıs 2012; 14:23:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante
    Yok yok aynı samsung servisini çağırmam zaten. Onlardan hiç memnun değildim. Bakırköyle iletişime geçmeyi düşünüyorum.

    Öncelikle problem çözülmüş sizin adınıza sevindim.
    Bence de diğer arkadaşların dediği gibi tekrar bir risk alınır mı, ne kadar doğru olur bilmiyorum ama siz alırsanız büyük cesaret çünkü sonuçta size yardımcı olan aracı firma olmuş, hiç beklenmedik bir şekilde.
    Ama daha iyi olacağını düşünerek Bakırköy servisinden medet umacaksanız... Mta Elektronik'te de durumun farklı olmadığını, onlarda da yalanın dibi olmadığını ve çok kötü bir servis olduğunu aklınızda bulundurun.
    Daha doğrusu garantili televizyona servis vermekten bile aciz bir yetkili servis! olduklarını bilin, deneyimle sabit.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madcapfrog


    quote:

    Orijinalden alıntı: hmydante
    Yok yok aynı samsung servisini çağırmam zaten. Onlardan hiç memnun değildim. Bakırköyle iletişime geçmeyi düşünüyorum.

    Öncelikle problem çözülmüş sizin adınıza sevindim.
    Bence de diğer arkadaşların dediği gibi tekrar bir risk alınır mı, ne kadar doğru olur bilmiyorum ama siz alırsanız büyük cesaret çünkü sonuçta size yardımcı olan aracı firma olmuş, hiç beklenmedik bir şekilde.
    Ama daha iyi olacağını düşünerek Bakırköy servisinden medet umacaksanız... Mta Elektronik'te de durumun farklı olmadığını, onlarda da yalanın dibi olmadığını ve çok kötü bir servis olduğunu aklınızda bulundurun.
    Daha doğrusu garantili televizyona servis vermekten bile aciz bir yetkili servis! olduklarını bilin, deneyimle sabit.


    Hmmm.. Anlıyorum bunu öğrendiğim iyi oldu aslında.

    Zaten onlara ulaşmakta ayrı bir dert... en son 10 kere aradım 1 kere ulaşabildim telefonlarına... Telefonda bile insanı dert sahibi yapmaya yetiyorlar.

    Yok zaten servise güvenmiyorum o konuda sadece kurulum için gerekirse onları çağırırım diye düşünüyordum. Zaten mağazada her türlü kontrolün yapılmasına bana izin verilmezse al kutuyu git derlerse hiç bir şekilde almayı düşünmüyorum. Mağazadaki arkadaşların yardımına kaldı durum. Sanırım komple iade yolu gözükecek bana.




  • bencede çok zorlama o şekilde bir tutum sergilerlerse. sakınan göze çöp batarmış derler. sen nekadar üzerine düşersen konun farklışeylerden canın sıkılır bu seferde. acelen yoksa biraz bekle . hem fiyat avantaşı yakalarsın hemde çıkacak olan başka bir sorun varsa çıkar ve daha iyi karar vemene yardımcı olur.

    bu aradawww.samsungmagdurlari.com domaini boşta alamayı düşünüyorum. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogu.yil

    bencede çok zorlama o şekilde bir tutum sergilerlerse. sakınan göze çöp batarmış derler. sen nekadar üzerine düşersen konun farklışeylerden canın sıkılır bu seferde. acelen yoksa biraz bekle . hem fiyat avantaşı yakalarsın hemde çıkacak olan başka bir sorun varsa çıkar ve daha iyi karar vemene yardımcı olur.

    bu aradawww.samsungmagdurlari.com domaini boşta alamayı düşünüyorum. :)


    Güzel Fikir... :)

    Bence facebook ta da bir grup kursak

    Samsung tan mağdur 1.000.000 kişiyi buluruz diye tahmin ediyorum :)




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.