Şimdi Ara

Samsung 46H7000 Bulutlanma ve ışık sızması sorunu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung 46H7000 aldım,alacağıma da pişman oldum,güya 800Hz,daha evvel 400Hz sony kullanıyordum,mükemmeldi görüntü,1 haftalık tv,bulutlanma ve ışık sızması var,normal kanallar çamur gibi,hd kanallar da normal kanal görüntüsünde,maç yayınları ayrı bir rezalet,çimler fosforlu yeşil renkte,futbol modu'nda ise daha berbat...2 servis geldi samsung’dan kurulum yapmaya,o ne dediler?,doğal yada standart ayarda izleyebilirsiniz ya da kendinize göre ayarlayın diye cevap verdiler,televizyonun özelliklerinden bile haberleri yok gelen servislerin,ayrıca görüntü kumlanma ve karıncalanma sorunumda var,dıgıturk kullanıyorum,bir phılıps altın uçlu hdmı kablo ve 2 adet yine kaliteli hdmı altın uçlu denedim düzelmedi,başka hdmı girişine taktım yine nafile…Yotube link :http://www.youtube.com/watch?v=IEIcgNigVu4







  • Yazilim surumu nedir tv'nin? İlk kuruldugunda hemen hemen hd ayarinda sd kalitesi varken, samsung c.m.nin yonlendirmesiyle yeni surume gectikten sonra aynen bahsettiginiz kumlanma, matlasma-bulaniklik ve bozulmalar oldu. Surum 2113 iken 2116.1 oldu. Hd, bu panele gore vasat, sd berbat. Yeni surumle karartma kontrolleri ile isik sizmasi bir nebze azaldi. Ama smart ve web'de aynen devam ediyor sorun. Elemanlar anlamazliktan geliyor. Goruntu testinde sorun yoksa tv sorunsuz onlara gore. Ben dahili uydu alicisini kullaniyorum. Bir yolunu bulup eski surume donsem isik sizmasi tekrar belirginlesecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi splater -- 21 Eylül 2014; 23:15:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • splater S kullanıcısına yanıt
    sürüm 2116
  • splater S kullanıcısına yanıt
    Televizyonu eski fabrika ayarlarına getirsek,eski sürüme döner mi acaba?eski sürümde bu dediğiniz sorunlar yoktu yani öyle mi?ışık sızması için şikayette bulundunuz mu ve ne dediler?çünkü ben ayıplı mal raporu tutturup,iade etmek istiyorum
  • SAMSUNG 46H 7000 LED TV BULUTLANMA-IŞIK SIZMASI SORUNUM VE TEKNİK DESTEK ELEMANIYLA YAŞADIĞIM REZALET …
    13.09.2014 tarihinde Ümraniye evkur’dan Samsung 46H 7000 Led tv aldım,Dün , 22.09.2014 , 18:30 civarında,6 gün boyunca aramalarım neticesinde,Samsung 46H 7000 Led tv’min bulutlanma ve ışık sızması sorunu ile şikayetim için:,
    Samsung merkezden Beytullah Ay isimli servis elemanı geldi,efendi bir çocuğa benziyordu…Samsung 46H 7000 led tv’im odamda olduğu için,odama girdik ve ben hemen panjurları ve odamın kapısını kapatıp,odayı full karanlık hale getirip,kapkaranlık bir ortamda,bulutlanma ve ışık sızmasının ispatı için çektiğim videoyu gösterdim,gösterir göstermez ‘’evet’’ diyerek onayladı,daha sonra tv’yi açtık, orada da kendi gözleriyle gördü ve kendisi de , ‘’bulutlanma ve ışık sızması’’ olduğunu kabul etti ve Samsung’un bunu bir hata olarak görmediğini’’ söyledi ve ardından da:, ‘’ tv mi duvara askı aparatıyla duvara astığımdan,samsung’un ipli aparatından kullansaydım,böyle bir sorunla karşılaşmayacağımdan bahsetti’’…Ben de kendisine :, ‘’televizyonu kurmaya gelen ilk servisin,zaten vidaların eksik olmasından dolayı duvara monte edemediğini,bu sırada bulutlanmayı fark ettiğimi,televizyon belli bir süre ayağı ile kullandığımı,ve zaten televizyonu duvara asmadan,ayaklı halde izlerken bu hatayı fark edip,samsung’a bildirdiğimi,daha sonra gelen ikinci samsung yetkili servisinin tv’nin ayağını söküp ,duvara monte ettiğini ve kendilerine de bulutlanmayı gösterdiğimi söyledim ve ne evkur’da satışı yapan samsung satış elemanının,ne samsung müşteri hizmetlerinle görüşmelerimde,ne gelen 2 samsung servisinin bana duvara ipli aparatla duvara asın gibi bir ibarede bulunmadıklarını söyledim,zaten duvar askı aparatını da monte edenin samsung yetkili servisi olduğunu tekrar belirttim …
    Tv izlerkenki görüntü kalitesi ve media player’ımda blu-ray film izlememdeki görüntünün kalitesizliğinden de şikayetçi olduğum için,onlarında kontrolünü yaptı…Dıgıturk hd kutusu kullanıyorum ve bu da samsung led tv alana 1 yıllık dıgıturk aboneliği hediye kampanyasından yararlandığım bir hizmet… Tv’nin servis menüsüne girip,upgrade işlemini başlattı ve yaklaşık 15dk sürdü bu işlem…Daha sonra normal kanalları ve hd kanalları inceledikten sonra,’’tv nin normal gösterdiğini söyledi’’,ben de kendisine:, ’’daha evvel 400Hz sony ve phılıps led tv kullandığımı,ve bu tv’lerin görüntü ve media player deneyimlerinin çok çok daha kaliteli olduğunu,bu led tv’nin 800Hz olmasına karşın,çok kalitesiz bir görüntüsü olduğunu’’ belirtince,’’ dıgıturk kutunuz 1080 değil dedi ve dıgıturk menüsüne girince gördü ki 1080,şaşırdı ve bu sefer de daha iyi başka dıgıturk kutuları olduğundan bahsetti,gerçekten komik duruma düşmüştü…
    İş Phılıps marka media player’ımda blu-ray film kalitesini test etmeye geldi:,koyduğum 1-2 filmin kalitesini beğenmedi beyefendi,değişik blu-ray filmler koydum ve görüntünün normal olduğunu söyledi,oysa ki görüntü kalitesi,film blu-ray olmasına karşın,vcd ve dandik çekilmiş,düşük kaliteli dvd kalitesindeydi…
    Kendisine ne mezunu olduğunu sorduğumda,elektronik mezunu olduğunu belirtti,tv konusunda herhangi bir eğitim ve yurtdışı semineri deneyimi yaşayıp yaşamadığını sorduğumda ise:,’’hayır ‘’cevabını verdi… Bu tv’nin görüntü kalitesinin kararını neye göre verdiğini ve daha evvel başka marka tv’lerde deneyimi olup olmadığını,kıyaslamayı neye göre yaptığını sorduğumda ise:,samsung’dan başka bir yerde deneyimi olmadığını ve evinde de samsung tv kullandığını belirtti…Gerçekten trajikomik…
    Kendisinin taraflı ve samsung firmasının lehine ve savunur şeklinde konuşmalarını uzatmaması gerektiğini ve rapor tutmasını söyledim,hakkımı tüketici mahkemesinde arayacağımı belirttim…
    Servis tutanağını tutup önüme getirdiğinde,ben de kendi görüşlerimi yazmak istediğimi belirttim,önce olmaz dedi,sonra kabul etti, ‘’servis elemanının yeterli bilgiye sahip olmadığını ‘’ekledim,onun tuttuğu raporun yanına,kağıdı eline alır almaz sinirlendi ve nereden bu kanıya vardığımı,böyle bir şey yazamıyacağımı,sadece kendi görüşlerinin olması gerektiğini,benim kendisinden şikayetim varsa,müşteri hizmetlerini arayarak bildirmem gerektiğini söyledi,ben de buna hakkım olduğunu söyledim ve istemeye istemeye kabul etti,yazdığı raporda :, ‘’tv’de bulutlanma olduğunu,fakat tv’de herhangi bir sorun olmadığını’’ yazdığını okudum…Tam servis tutanağını imzalayacaktım ki:,baktım yazıları kargacık burgacık ve anlaşılır değil,bana vereceği ve mahkemeye sunacağım arka kopyasına geçmemiş,yeni servis tutanağı tutmasını,bu servis tutanağının bana vereceği kopyasının okunulacak gibi olmadığını belirttim,ağız bükerek ve suratını asarak yeni form almak için,sitemizin içindeki otoparka arabalarına gittiler,aradan 20dk geçti,bekle bekle ortada yoklar, gelmemeleri üzerine,otoparka çıktım,baktım ki,arabada sigara içiyor ve telefonla konuşuyor,ben yanlarına gidince formu eline alıp,daha yeni doldurmaya başladı,ve özel bir telefon görüşmesi yapacağını,yanında beklemememi söyledi,ben de eve girip beklemeye başladım,15dk daha geçti,hala ortada yoklar,telefonunu aradım ve geç olduğunu yemek yiyeceğimizi belirterek ,artık gelmesi gerektiğini söyledim…
    Elinde yeni servis tutanağı ile geldi,servis tutanağını okuduğumda,benim bulutlanmadan şikayeçi olduğumu yazmıştı sadece,ben de madem servis raporu tutuyorsun,kendi görüşlerini de yazması gerektiğini söyledim,ilk rapordaki gibi,madem bir tespit yapmaya geldin,görüşlerini belirt o zaman dediğimde ise,’’hayır’’ diye cevapladı ve bu sefer rapora benim görüşlerimi yazmama da izin vermeyeceğini ve böyle imzalamam gerektiğini söyledi benle tartışarak,ben de imzalamıyacağımı söyledim ve gitti,bütün bu olaylar 86 yaşındaki anneannem önünde oldu ve kadının ağzı açık kaldı servis elemanının bu tutumu karşısında…
    Gelelim sonuca:, Samsung gibi bir firmanın,’’kalifiye,bir dünya görüşü,deneyimi ve teknik bilgisi olmayan bu tarz elemanlar çalıştırması ve bu elemanları bilinçli müşteriye yollaması,içler acısı gerçekten,dünyadan ve teknolojiden haberi yok elemanlarının…
    Samsung firmasının ekrandaki beyaz lekeleri ve ışık süzmelerini-bulutlanmayı hata kabul etmemesi ise başka bir ayıp!!!…O zaman her firma hatalı ürününe biz bunu hata kabul etmiyoruz desin işin içinden çıksın:,telefon aldık örneğin,ekran bozuk çıktı-marketten süt ya da peynir aldık,kokmuş ve bozulmuş çıktı-kıyafet aldık,defolu ve yırtık,üretim hatalı çıktı-bankadan para çektik,parayı eksik ya da yırtık verdi vs vs,bunlar kabul edilebilir mi?:),her firma kafasına ve kendi çıkarlarına göre kurallar koysun…
    Nihayetinde Samsung Türkiye merkeze,yurtdışı genel merkezine bütün bu yazdıklarımı ileteceğim ve her foruma da bu yazımı koyup,tüketici mahkemesine başvuracağım,lütfen bu tarz bir olay yaşayan varsa ve cihazını değiştirmişlerse,bana mesaj yazsın,iletişime geçmek istiyorum…
    Ayıplı samsung led tv’min youtube linki:http://www.youtube.com/watch?v=IEIcgNigVu4
    Lütfen tam ekranda ve 1080p HD izleyin…

    *** Bu videoda da bulutlanmanın daha da arttığını görebilirsiniz: http://www.youtube.com/watch?v=Sskz7jgCsm8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turk1965 -- 24 Eylül 2014; 14:32:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turk1965

    Televizyonu eski fabrika ayarlarına getirsek,eski sürüme döner mi acaba?eski sürümde bu dediğiniz sorunlar yoktu yani öyle mi?ışık sızması için şikayette bulundunuz mu ve ne dediler?çünkü ben ayıplı mal raporu tutturup,iade etmek istiyorum

    Bende goruntudeki kumlanma ve bozulma 2116 surumunden sonra oldu maalesef. İlk aldigimda 2113 tu ve goruntu gercekten cok hosuma gitmisti. Simdiden musteriyi yildirip bit sure sonra yeni tv almasi icin hazirliyorlar bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • splater S kullanıcısına yanıt
    Servise sordunuz mu,eski sürüm yüklenebiliyor muymuş?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Samsung Tv gölgelenme sorunu
    8 yıl önce açıldı
    TV IŞIK SIZMASI
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Evettt,samsung ile uzun telefon görüşmelerim ve bana giren telefon paralarından sonra,samsung müşteri hizmetlerinde görüştüğüm ve bana şikayet bölümünün başı olduğunu söyleyen Gülşah hanım,bulutlanmayı ve bunun bir arıza olup olmadığını tespit etmek için,ataşehir servisi ataser elektronikten Ahmet beyi yolladı bu sefer de…Dünkü konuşmamızda mutlaka Samsung genel müdürlükten beni mutlaka arayacaklarını söylemişti,ama yalan söylemiş tabi,her müşteri hizmetlerinde çalışan ve soru sorduğunda robot gibi aynı şeyi tekrarlayan samsung müşteri temsilcileri gibi……Samsun ataşehir servisinden gelen Ahmet bey efendi ve samimi bir insan…

    Tv’ye baktı,kontrol etti, ‘’evet bulutlanma var,ama bu bulutlanmayı firma ayıplı mal olarak görmez,bütün led’lerde var çünkü ‘’ dedi…

    ‘’ Peki bu normal mi?,samsung sizin raporunuza göre değişim veya para iadesi yapacak’’ diye sorduğumda ise:, ‘’aramızda kalacak ama bu söylediklerim ‘’ dedi ve devam eti:, ‘’ normal değil tabi ama şimdi ben buna doğrusunu yazıp,değişim raporu tutsam,size yenisi gelse,sizinkisi de samsung ana merkeze gidip incelense,bu tv bulutlanmadan niye geri geldi,bunun iade raporunu kim yazdı,gelsin bakayım derler ‘’ ve sizin tv yi bana kakalarlar ve parasını da benden alırlar ‘’dedi…

    ‘’E ne yapacağız’’ dediğimde ise ,boynunu büktü…

    Yani anlayacağınız,adamın üstüne kalmasın diye ben ben ayıplı ve bulutlanmayı kullanacağım…

    *** Türkiye’deki servislerin niye değişim yapmadığı ve Samsung Türkiye Electronics’in oyunu da böylece yetkili bir servisin ağzından itiraf olarak çıktı,değişim yazmıyorlar,çünkü Samsung Türkiye değişim yazmayacaksınız çok büyük bir şey olmadıkça,yaparsanız,parasını sizden alırım diyormuş açıkçası servislerine… ***

    Bunları bu foruma buraya niye yazdım?çünkü:,samsung’un değişim yapmayacağı ataşehir samsung servisi Ahmet bey’in anlattıkları ve itirafı doğrultusunda belli oldu…Samsung müşteri hizmetleri beni aradığında,’’ gelen servisin tuttuğu rapor doğrultusunda,tv nizde bir arıza görülmemiştir’’ diyecek:))…Ben de bu yazdığım yazıyı ve tarihini Samsung’a açtığım davada,tüketici mahkemesinin sayın hakimlere sunacağım ve samsung’un yarın ya da öbür gün beni arayarak bu cümleleri bana kurduğunda,daha ne söyleneceğini bilmeden sonucu nasıl bildiğimi ispatlayacağım:))…




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turk1965

    Evettt,samsung ile uzun telefon görüşmelerim ve bana giren telefon paralarından sonra,samsung müşteri hizmetlerinde görüştüğüm ve bana şikayet bölümünün başı olduğunu söyleyen Gülşah hanım,bulutlanmayı ve bunun bir arıza olup olmadığını tespit etmek için,ataşehir servisi ataser elektronikten Ahmet beyi yolladı bu sefer de…Dünkü konuşmamızda mutlaka Samsung genel müdürlükten beni mutlaka arayacaklarını söylemişti,ama yalan söylemiş tabi,her müşteri hizmetlerinde çalışan ve soru sorduğunda robot gibi aynı şeyi tekrarlayan samsung müşteri temsilcileri gibi……Samsun ataşehir servisinden gelen Ahmet bey efendi ve samimi bir insan…

    Tv’ye baktı,kontrol etti, ‘’evet bulutlanma var,ama bu bulutlanmayı firma ayıplı mal olarak görmez,bütün led’lerde var çünkü ‘’ dedi…

    ‘’ Peki bu normal mi?,samsung sizin raporunuza göre değişim veya para iadesi yapacak’’ diye sorduğumda ise:, ‘’aramızda kalacak ama bu söylediklerim ‘’ dedi ve devam eti:, ‘’ normal değil tabi ama şimdi ben buna doğrusunu yazıp,değişim raporu tutsam,size yenisi gelse,sizinkisi de samsung ana merkeze gidip incelense,bu tv bulutlanmadan niye geri geldi,bunun iade raporunu kim yazdı,gelsin bakayım derler ‘’ ve sizin tv yi bana kakalarlar ve parasını da benden alırlar ‘’dedi…

    ‘’E ne yapacağız’’ dediğimde ise ,boynunu büktü…

    Yani anlayacağınız,adamın üstüne kalmasın diye ben ben ayıplı ve bulutlanmayı kullanacağım…

    *** Türkiye’deki servislerin niye değişim yapmadığı ve Samsung Türkiye Electronics’in oyunu da böylece yetkili bir servisin ağzından itiraf olarak çıktı,değişim yazmıyorlar,çünkü Samsung Türkiye değişim yazmayacaksınız çok büyük bir şey olmadıkça,yaparsanız,parasını sizden alırım diyormuş açıkçası servislerine… ***

    Bunları bu foruma buraya niye yazdım?çünkü:,samsung’un değişim yapmayacağı ataşehir samsung servisi Ahmet bey’in anlattıkları ve itirafı doğrultusunda belli oldu…Samsung müşteri hizmetleri beni aradığında,’’ gelen servisin tuttuğu rapor doğrultusunda,tv nizde bir arıza görülmemiştir’’ diyecek:))…Ben de bu yazdığım yazıyı ve tarihini Samsung’a açtığım davada,tüketici mahkemesinin sayın hakimlere sunacağım ve samsung’un yarın ya da öbür gün beni arayarak bu cümleleri bana kurduğunda,daha ne söyleneceğini bilmeden sonucu nasıl bildiğimi ispatlayacağım:))…

    dostum sonuç ne oldu bilemiyorum umarım olumlu gelişmeler yaşamışsındır ancak samsung yada bir başka elektronik firmalarından hangisi değişim yapmayı kabul ediyorki sonuç hepsi aynı soyun b...




  • onzy O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler,internetten alışveriş yapmadığım için,değişim yapmadılar,4 servisin de bulutlanma ve ışık sızması raporu tutmasına rağmen,tv de arıza tepit edilemedi ve ayıplı mal kabul edilmedi,ama yeni ve sorunsuz panel takmayı teklif ettiler...Ben de ''madem sorun yok,niye sıfır panel takmayı teklif ediyorsunuz o zaman:)),zaten yeni panel tv nin fiyatına yakın,yepyeni tv yi servise yollayıp açtırmam ve bunu yapıyorsanız,sıfır panel diye,çıkma panel de takarsınız siz deyip,hakkımı hukuken arayacağımı söyledim''...

    Bu konu ile alakası yok ama haberiniz olsun,yeni bir olay çıkarmışlar,bunu sadece gen-pa mı yapıyor bunu bilmiyorum ama:,diyelim gen-pa dan samunsung marka bir cep telefonu aldın,bozulduğunda ya da servislik bir işin olduğunda,garantiye samsung firması bakıyor,gen-pa teknik servisine yollamıyorsun,geçenlerde yazılım ile bir soru sorayım gen-pa ya dedim,samsung cep telefonumu oradan almıştım,müşteri hizmetlerinin verdiği cevap:,''satışı biz yapıyoruz ama garanti ve teknik servis konusunda samsung u arayın'' oldu...E gen-pa garantili cihaz aldım,bozulduğunda garanti ve teknik servise siz bakmıyor musunuz dedim,hayır samsung bakıyor dedi...Antirikuntin işler çıkarıyorlar hergün,o zaman niye gen-pa garantili cihaz alıyorum???...Bunu her firma mı yapıyor ve her marka için gecerli mi bilmiyorum ama ditribütör garantili cihaz alıyorsun,başka bir dsitribütörün garantisinde çıkıkyor...
    Geçen gün kliksa dan internetten cep telefonu alayım dedim,distribütör garantisinde yazmışlar,detay vermemişler,açıp sordum müşteri hizmetlerine,o da detay vermek istemiyor,zorlayınca dubai-intel-delta firmalarının ismini verdi,e bunlar distribütör değil ki,paralel ithalat,niye distribütör garantili yazıyorsunuz?,kliksa olacaksınız bir de dedim ,sustu,netten alışveriş yaparken de distribütör garantili lafına kanmayın,araştırın,bunu en güvenilir firmalar yapıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turk1965 -- 19 Aralık 2014; 13:26:14 >




  • vay arkadaş ya ne dolaplar dönmeye başlamış yazık günah herşey ürünü satana kadar derisi boş ürün hatalıymış bozukmuş kimsenin umurunda değil

    şu aklıma takıldı! eğer tv'nizi internetten alsaydınız değişim yada iade hakkınız vardı ama mağazadan aldığınız için yok öyle mi yanlış anladım?
  • Turk1965 T kullanıcısına yanıt
    Hocam 2 tane hu7500 aldik 2 side arizali çıktı birini hemen yenisi ile değiştirdiler digerinin yerine hu8200 verdiler gelen servis en ufak sorun cikarmadi tv ye sadece 1 dk bakti ve değişim yazicam dedi 2 hafta sonrada yeni tv geldi sanirim çok şanslı idik servis konusunda sana 4 servis gelmiş ve sorunu görmesine rağmen değişim yapmamış bizde banding vs siyah renklerde kirilma sorunu vardi ben hariç evdeki kimse farketmedi hatta alay konusu oldum bu tv de gariplik var dememe rağmen herkes normal dedi izleyen taki servis rapor tutana kadar bana gelen fabrika servisiydi acaba bunla alakali olabilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jackbauer J kullanıcısına yanıt
    İnternetten mi aldınız tv lerinizi?,eğer öyleye değiştirmek zorundalar çünkü mesafeli satış sözleşmesi gereği,ben mağazadan aldım,birinci neden bu olabilir,ikinci sebep ie banding zannedersem tv de yatay veya dikey çizgi problemi demek,bunda değişim yapıyorlar bildiğim kadarıyla,fakat benimki bulutlanma ve ışık sızması sorunu olduğu için,bunu led tv lerde normal kabul ediyorlarmış,bence normal değil ama...Yoksa servis değişim riskini göze alamaz...Bana da ana merkezden servis geldi...Şanslıymışsınız,güle güle kullanın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turk1965 -- 20 Aralık 2014; 10:10:20 >
  • onzy O kullanıcısına yanıt
    Doğru,mağazadan aldım ama hoş,internet sitelerinden de alsam,mesafeli satış sözleşmeleri yokmuş,çünkü firma evkur:))...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turk1965

    Doğru,mağazadan aldım ama hoş,internet sitelerinden de alsam,mesafeli satış sözleşmeleri yokmuş,çünkü firma evkur:))...

    anladım eğer internetten alınacaksa mesafeli satış sözleşmesi olması gerekiyormuş yoksa farketmiyor! teşekkurler en azından bilmiyordum öğrenmiş oldum
  • onzy O kullanıcısına yanıt
    Rica ederim...
  • Arkadaşlar selamlar, bulutlanma problemi zamanla daha da yoğunlaşan bir problem midir yoksa sizi rahatsız etmeyecek boyuttaysa bu şekilde kalan bir problem midir .
    Bilgi ve tecrübesi olanarkadaşlar değerlendirebilir mi .
  • sismese kullanıcısına yanıt
    zamanla daha da yoğunlaşan bir problemdir...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.