Merhaba, 1 buçuk yıl önce aldığım 5 programlı ankastre model bulaşık makinesi için bu süre zarfında tam 8 kez servis çağırdım. Bunlar 4c ve 5c hatalarıydı. 4c hatası için 1 kez makinenin bir parçası değişti. 2 seferdir de 5c hatası alıyorum. Bu sefer şöyle oldu;
1 hafta şehir dışına çıkmıştım. Geldiğim gün sular kesildi. Makineyi ertesi gün çalıştırdığımda 5c hatası aldım. İçerisini açtığımda pis suyu gördüm. Anladım ki, lavabo nun giderini çekmiş temiz su olarak makine. Ondan olacak ki belirli bir süre sonra pompa bölümüne bir şey kaçmış suyu çekmiyor. Bu sorunu kendi başıma çözemem benim hatam da değil, her seferinde servisi çağırdımda direkt ücret konusunu açıyorlar ben de garantisi var bu ürünün. Kendi başıma çözebileceğim bir şey değil sonuçta. Bosh markası gibi bölümüne kendim erişip temizleyemiyorum... Zaten makinem rezalet yıkıyor, hiç memnun değilim
Samsung beyaz eşya pişmanlıktır.
Bende anneme çamaşır makinesini almıştım. Sürekli problemli ve yıkaması berbat. 5 yıl oldu Şimdi yeni makine bakıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Merhaba. Bende de Samsung bulaşık makinesi var. İlk suyu alıyor püskürtüyor ama sonra su boşaltma yapmıyor. Makine öyle bekliyor. Tüm pervanelere baktım hiç bir sıkıntı yok. Tahliye hortumu da tıkalı değil. Su boşaltmadığı zaman resetliyorum suyu boşaltıyor. Tekrar su alıyor püskürtüyor ve suyu gene boşaltmıyor. Neden olduğunu bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim.