Şimdi Ara

Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.032
Cevap
30
Favori
103.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mitra kullanıcısına yanıt
    Olayın farkındayım, arkadaş bulabildi mi diye merak ettim sadece.
    Ayrıca Vesa'nın standına o kadar para verip içine de bir monitör aparatı koyar insan. Gerçi her monitörün farklı olur sanırım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BLasTeaR kullanıcısına yanıt

    Saçmalık Samsung'un bu monitöründeki dizaynında. Monitör arkasındaki delikleri Vesa 75x75, 100x100 boyutlarında şekillendirmediği için o aparata ihtiyaç duyuyorsun. O aparata montaj yapmak da bir o kadar mühendislik harikası!

  • Mitra kullanıcısına yanıt
    Tamam sakin ol şampiyon, bu ne agresiflik? :)
    İlk kim ürünü çıkardı ise kabahat ikinci ürünü yapandadır. İlk ürün çıkmış, send e o ürüne göre alternatif bir parça yapabilirsin.
    Burada da böyle saçma ve gereksiz muhabbetler dönmez.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • @BLasTeaR Merhabalar, evet görselde paylaştığım aparata ihtiyacım var.

  • hayatbulorg H kullanıcısına yanıt
    Tamam göndereyim size ya.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BLasTeaR kullanıcısına yanıt

    Hayırdır!! Samsung fanboy mu çıktın sende? Kimse Samsung'a göre ürün üretmek zorunda değil. Bir standart vardır ( Vesa ) sende ürünlerini buna göre üreteceksin. Burada ne muhabbet döndüreleceğini sana soracaktık! 2003'den beri üye olduğum foruma bırak da nasıl muhabbet yapacağımı bileyim.. Alışamadım bir türlü bu trol tiplere... 

  • @BLasTeaR Çok teşekkür ederim, özel mesajlardan ulaştım size.

  • Mitra kullanıcısına yanıt
    Ahahahah laflara bak hele 😃
    2003 yılında üye olduğunu söyleyince ne oluyor? Hani böyle size özel bir alan açılıp dokunulmazlık ve özel insan üstü yetenekler mi bahşediliyor?
    Kimse kimseden üstün değildir.

    Bu foruma önce üye olmanız size konuşma ve/ya muhabbetin nasıl dönüleceği hakkını vermez. Muhabbet Dönme de nedir? İki medinî insan gibi sohbet etmek varken bunlara gerek yok.
    Sondaki söylediğiniz cümle hiç hoş değil.

    1. Fanboy KESİNLİKLE değilim. Öyle olsa önceki sayfalarda Samsung'un mağduru olup saydırdığım laflarla burada yer almam, aksine yaptığı politik kararlar yüzünden aşırı sinirliyim.
    Asıl sizde Vesa fanboyluğu seziyorum.

    2. Samsung neden Vesa'ya göre ürün yapacakmış, uşağı mı o firmanın? Veya bir anlaşması mı var?
    Bu ne emrivakilik?
    Samsung bu monitörü 2017 yılında çıkardı ve Vesa bi aksesuar & Yedek Parça firmasıysa eğer Vesa da ona göre ürün çıkaracak.
    Bir ürün var önceden çıkmış ve sen o ürüne göre yedek parça vs çıkartırsın, bu hep böyledir.

    Her neyse konuyu kapatalım, size hayırlı akşamlar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BLasTeaR -- 18 Mart 2023; 21:50:22 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • hayatbulorg H kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
    Evet gördüm mesajınızı da; yok ya ne ücreti, özelden adresinizi yazınız sadece alıcı ödemeli istediğiniz kargo firmasıyla göndereyim.
    Herşey para değil 😇

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Çok teşekkürler.  

  • BLasTeaR kullanıcısına yanıt

       


    Evet Vesa Samsung'a göre ürün yapsın... Bir google yaz bakiyim Vesa neymiş!

  • Konuyu açalı 100 sayfa olmuş; 101. sayfadaki kadar boş mesaj daha gelmedi.

  • Selamlar, bu monitörü kullanıyorum ben de ama uzunca bir süredir nadiren açıyorum.


    Bir süredir ilk açılışta görüntü gidip geliyor bir 15 sn kadar, sonra düzeliyor. Kondansatör problemi sanırım. Yaşayan var mı aynı problemi? İstanbul’da bunu yapabilecek güvenilir bir yer var mı bildiğiniz?

  • Bu dikey çizgi sorunu için servis ücretli tamirde ne kadar talep ediyor acaba arkadaşlar? Benimki garanti bitince çıktı zaten yurtdışı aöazondan almıştım mecbur ücretli tamir olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spirit_Rises kullanıcısına yanıt

    Tamir ettirdiniz mi? Ben de bunu merak ediyorum.

  • Selamlar. Cizgilenme problemini bende yasamaya başladım. Tamir için mantıklı makul bir çözüm varmı ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MetronoM M kullanıcısına yanıt

    Bu işin tamiri yok maalesef, panel komple değişecek. Eğer garantiniz devam ediyorsa acele edin ve garanti bitmeden Samsung'dan tamir(panel değişimi) ya da yeni ürün talep edin. Eğer garanti bitmişse geçmiş olsun, yeni monitör bakmaya başlayın. Benim oturduğum ildeki yetkili servisler de tam yerli esnaf mantığıyla çalışıyor; hangisini arasam "Garantiden tamir yapmıyoruz, sadece ücretli tamir yapıyoruz" cevabıyla karşılaşmıştım. En son Samsung bölge müdürlüğü benimle iletişime geçmişti de ekipleri evime kadar gelip paneli evde komple değiştirip 15 dakikada sorunu çözmüştü. Yani Türkiye'de mümkünse kurumsal firmayla muhattap olun, esnafın eline düşmeyin.

  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    Garanti maalesef bitti hocam. Panel devisimi icin 3500 istediler. Amatabi garantili bir cozum değil sanırım. :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MetronoM M kullanıcısına yanıt

    Bilemiyorum, Panasonic TV tamir ettirmiştim; tamirden itibaren 6 ay daha garanti vermişlerdi.

  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    Evet hocam. 6 ay veriyolar. Konu icerisinde panel dehismesine ragmen 1 yil sonra bozulanlar olmuş :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.