hayırlısı olsun, dün sabah erken saatler itibariyle söz konusu monitör açılışında başlayıp ısınınca düzelen dikey ve paralel çizgiler sorunu benim ürünümde de başladı. hafta içi bölgemdeki Samsung yetkili servisine götüreceğim, zira sağolsunlar TV değil de monitör olduğu için teknik servisi adrese yönlendirmiyorlar(mış)! < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 9 Nisan 2021; 15:53:37 > |
Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (89. sayfa)
-
-
Monitörü servise götürdünüz mü? Götürdünüzse tamir ya da yenisiyle değiştirmeyi kabul ettiler mi? Zira kendim Samsung yetkili servisine gidemeyeceğim için kargoyla yollamam gerekecek. Öyle olunca da 20-30 gün monitörsüz kalıp sonra da "bu kadarlık bir sorunu kabul etmiyoruz, çizgiler 10-15 saniye sonra kayboluyor, tamamen bozulursa yine gönderin" şeklinde bir cevap alma ihtimali de var. (sonuçta burası Türkiye)
Edit: Anladığım kadarıyla Samsung Yetkili Servisi'nden rapor alıp Hepsiburada'da talep oluşturmamız gerekiyor.
Şu andaki durum bu: (Bazen bundan daha uzun sürdüğü de oluyor)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 11 Nisan 2021; 18:28:54 > -
Monitörüm bozulmaya yüz tuttuğu için şu andaki Samsung muadili model ne olur diye merak ettim; sonuçlar hayal kırıklığı:
Odyssey G5, CHG70'in fiyat olarak şu andaki muadili, ama özellikler olarak CHG70'in kesinlikle çok gerisinde kalıyor:
Odyssey G7, CHG70'in özellilk olarak şu andaki muadili, hatta ondan biraz daha iyi, ama fiyat olarak neredeyse iki katı:
-
Arkadaşlar servisi aradığınız zaman, ürün monitör olduğu için siz getireceksiniz diyorlar ama buna kanmayın. Samsung genel müdürlğü arayın ya da şikayetvar'da şikayet oluşturun hemen arıyorlar sizi ve eve servis yönlendiriliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V1CT0RY -- 14 Nisan 2021; 17:23:2 > -
Tam aradığım cevap, teşekkür ederim; ben de kara kara "pandemi zamanı araba olmadan koca monitörü servise nasıl götüreceğim?" diye düşünüyordum. Sizin ekranda nasıl bir sorun var acaba? Malum kronik yatay ve dikey çizgiler çıkıp bazı kısımların pembeleşmesi sorunu mu? Bende de bu sorun var ama monitörü açtıktan 10-15 saniye sonra kayboluyor; sırf bu yüzden servisin benimle ilgilenmeyeceğinden çekiniyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: hitokiri_johndoesaiTam aradığım cevap, teşekkür ederim; ben de kara kara "pandemi zamanı araba olmadan koca monitörü servise nasıl götüreceğim?" diye düşünüyordum. Sizin ekranda nasıl bir sorun var acaba? Malum kronik yatay ve dikey çizgiler çıkıp bazı kısımların pembeleşmesi sorunu mu? Bende de bu sorun var ama monitörü açtıktan 10-15 saniye sonra kayboluyor; sırf bu yüzden servisin benimle ilgilenmeyeceğinden çekiniyorum.
Herhangi bir sorunum yoktu hocam. Işık sızması yüzünden çağırdım ben servisi, servis geldi kontrol etti normalin dışında değil dedi rapor yazdı.
-
-
güzel olmuş hocam, güle güle kullan.
-
hocam bana yazdı iseniz teşekkür ederim. monitörü ideal yüksekliğe yerleştirdiğim için, çok hareketli bir aparat olmasa da işimi görüyor çok şükür.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Omarahocam bana yazdı iseniz teşekkür ederim. monitörü ideal yüksekliğe yerleştirdiğim için, çok hareketli bir aparat olmasa da işimi görüyor çok şükür.
evet hocam.
-
Güle güle kullanın.. Montaj yaparken çok zorlandınız mı? Monitörün duvar askı aparatı şeklinden dolayı montajda çok zorluk çıkarıyordu.. O yüzden soruyorum.
-
hocam teşekkür ederim. açıkçası hiç zorlanmadım. monitör ayaklarını sökme işlemi dahil 10 dk sürdü diyebilirim duvara asmam.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sevindim tekrar güle güle kullanın..
-
Monitörün kutusundan çıkan askı aparatı da gayet kullanışlı arkadaşlar, sabit durması sizin için sorun değilse tabi...
-
şu soğuktan oluşan çizgi muhabbeti bende henüz çıkmadı. sanırım monitörü alalı 3 sene oldu aşağı yukarı umarım başıma gelmez. garantiye de girmiyor bu durum herhalde. ücretiyle yaptırmak istesek ne kadar tutar ki
-
Garantiye niye girmesin ki? Monitör normal kullanım ve kalitesiz işçilik/kalitesiz malzeme/tasarım hatası nedeniyle kullanılmaz hale geliyor. Ben de o arıza için servisi çağırmayı düşünüyorum; "bu garantiye girmiyor" derlerse ben onların taaa...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 17 Nisan 2021; 11:25:21 > -
3 yıl oldu hocam garanti kalmamıştır artık herhalde ondan dedim aslında :D
-
Garanti 24 ay diye biliyorum.
-
hocam monitörün kutusundan çıkan nasıl takılıyor duvara?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Omarahocam monitörün kutusundan çıkan nasıl takılıyor duvara?
Hocam aparatı dört vida ile duvara sabitleyip monitörü çentikli kısmına asıyorsunuz. Minik bir güvenlik çıkıntısı var oraya da oturtunca sabit kalıyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X