Şimdi Ara

Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (96. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.029
Cevap
30
Favori
102.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • berkay1074 kullanıcısına yanıt

    Benim de panel değişti. Jelatin üzerinde panelin.

    Pazartesi kargoya verdim. Perşembe günü ürün bana teslim edildi. Kargo ücreti ödemedim.

    Çok hızlı çözdüler gayet memnun kaldım.

    Sadece eski panelde siyah alanlar daha görünürdü bunda daha karanlık sanki.

    Neyse buna da şükür tekrar aynı sorun çıkmaz inş.

  • Bu çizgi sıkıntsı bende oluşmadı ama ara sıra monitör göz kırpıyor gibi birşey oluyor, namussuzdan memnunumda. Amazona yazdım iade alalım dedi, kabul etmedim. aynı fiyata daha iyi bir monitör şu an için yok. rting'sde hala taş gibi puanları var. Arızalanırsa servise gönderirim olmadı mecburen iade ederim.

  • imfatalty kullanıcısına yanıt

    Ayarlardan FreeSnyc'i kapatınca geçiyor kırpışma olayı.

  • V1CT0RY kullanıcısına yanıt

    flicker değil hocam bu daha tuhaf renklerde kalınlaşıyor, freesync bende baş ağrısı yaptığı için kullanmıyorum zaten.

  • Xbox Series S için monitör düşünüyorum bu monitör alınır mı? boyutu yeterli olurmu. Amazon hariç heryerde 2000₺
    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • imfatalty kullanıcısına yanıt

    İlginçmiş hocam, umarım çaresi vardır...Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 

  • Bendeki C27HG70 de çizgi hatası vermeye başladı. Monitörü uzun zamandır açmıyordum, havalar soğuduğundan beri ilk kez açınca kronik çizgi sorunu oluştu. Bir süre sonra düzeldi ama dendiği gibi, zamanla komple gidecek.


    Birkaç ay önce Odyssey G7'ye geçmiştim. CHG70'i satmayı, TL'deki değer kaybından dolayı sürekli erteliyordum. Çizgi hatasını vermesi iyi olduSamsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600  Satıcı Amazon TR'ydi. Işık sızması problemini de belirterek yollarsam, Samsung servisiyle uğraşmadan para iadesi alabiliriz.


    Not: 2020 Aralık'ta aldığım, son üretilen modelleren biriydi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 4 Aralık 2021; 4:29:43 >
  • zaten genel olarak üründeki bu sorun serin/soğuk ortam/hava koşullarında gözlemlenen bir durum. (en azından kısa ve orta vadede, ömrünün sonlarına yaklaştıkça ise artık yaz aylarında bile yapmaya başlıyor)

  • Birkaç gün önce Amazon'a mail attım. Samsung servisi yerine kendilerine ulaşmamın nedenini açıklayıp, monitörün kronik sorunlarından bahsederek, çizgi ve ışık sızmasının videolarını da attım.

    Sabaha karşı 03:40'ta attığım mail'e, sabah 07:16'da iadeyi kabul ederek dönüş yaptılar. Mail'imde "Samsung'un iade almasını sağlayabilir misiniz?" gibi dolaylı bir talepte bulunmama rağmen, normal sipariş iadesini açıp, ücretsiz kargo kodunu yolladılar.


    Monitörü 6 Aralık'ta MNG Kargo'ya verdim. 8 Aralık'ta para iadesi gerçekleşti.


    --------------------


    Samsung'un revizyonla bu sorunu gidermemiş olması garip (veya son üretimlerde ortaya çıktıSamsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 ). Benim monitör Temmuz 2020 üretimiydi. Kutusunda "Curved Gaming Monitor" yerine "Odyssey" yazanlardan:


    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600



    Sorunun videosu:


    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600Tugeryoutube
    Sorun oda sıcaklığı belli bir seviyenin altına inince oluyor. Zamanla daha sıcak ortamda da yapmaya başlayacak. Google'da "CHG70 Vertical Lines" şeklinde aratınca çok sayıda sonuç çıkıyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=hcdYV-BZeY8




    @UnicornKnight


    Evet. Monitörü ilk aldığımda benzer hava koşullarında kullanmama rağmen sorun yoktu. Zaman geçtikçe kötüleşiyor.

    Samsung servisine kalmaması iyi oldu. Kendi deneyecekleri ortamda sorun yapmayacak ve uğraşmam gerekecekti. Ayrıca, panel değişimi falan yapılması durumunda, sorun garanti bitiminden sonra tekrarlayacaktı.


    Odyssey G7 verilme ihtimali olabilirdi, ama şu anki şartlarda yapacaklarını sanmıyorum. En fazla para iadesi olurdu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 9 Aralık 2021; 4:22:42 >




  • Benim monitörde de yatay çizgiler çıkmaya başladı. Kablodandır dedim dp kablo aldım ancak sorun ortadan kalkmadı. Garantiye yollayınca sorun çözülüyor mu yoksa iade etmeye mi çalışayım?

  • arkadaşlar selamlar, benim sorunumu Samsung İstanbul Ataşehir servis noktası tespit edemediği için maalesef sonuç alamamıştım.

    sonrasında kablo değişikliği yaptım bir ara sorun ortadan kayboldu ama son zamanlarda havaların soğuması ile problem tekrar oluşmaya başladı, farklı bir servis noktasına gideceğim, sonuçları yazarım.

  • Display port takılıyken benim monitör de ilk açılışta 1dk kafayı yemeye başladı, arıza ekran kartında mı acaba diye düşünürken HDMI kabloyu deneyince sorun ortadan kalktı. Sorun kablodan sanıyordum ama görünüşe göre sıkıntı monitörde...


    Mediamarkt üzerinden almıştım garantisi bitmeden yollasam mı diye düşünüyorum ama malum Mediamarkt sorun çıkarma ihtimali var. ne yapsam bilemedim Mediamarkt ne yapar tavsiyesi olan var mı ?


    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600




  • Merhabalar,
    Aynı ürün ve sorun bende de var (boydan yeşilimsi çizgiler ve ışık süzmesi mevcut) Amazon'dan alındı ama garantisi bitmiştir büyük ihtimal. Bu durumda ne gibi bir yol izlemem gerekiyor, yardımcı olur musunuz lütfen.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BLasTeaR kullanıcısına yanıt

    Satıcısı Amazon'sa iletişime geçin hocam.


    Video çekip, sorunun kronik olduğuna dair yurtdışı linkleri paylaşın. Sorun zamanla oluştuğundan ve her ortam sıcaklığında yaşanmayabildiğinden, garanti süresi içindeyken denk gelmedi deyin. Işık sızmasının bu modeldeki yaygınlığından bahsedin. Garanti biteli çok olmadıysa, yardımcı olma ihtimalleri var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 26 Aralık 2021; 9:38:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MustFeeling M kullanıcısına yanıt

    VA panel istiyorsanız olabilir ama kavisli istiyorsanız ışık sızması düz pamellere göre daha fazla oluyor şeklinde şikayetler var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korayakbiyik kullanıcısına yanıt

    Evet, kavis genellikle ışık sızmasına yol açıyor.


    Benim Odyssey G7'de de kenarlarda ciddi ışık sızması var; ama G7'deki yeni local dimming ve dinamik kontrast algoritmaları sayesinde, ışık sızması birçok zaman anlaşılmıyor veya az oluşuyor. CHG70'e göre çok daha iyi.


    G7'de sadece, Diablo 2'deki karanlık sahneler gibi, alttaki HUD elementleri yüzünden üstteki boş alandaki LED'in de parladığı senaryolarda ışık sızması can sıkıcı oluyor. G7'deki dimming algoritması çok gelişmiş olsa da, bu tür durumlara müdahele etmiyor.


    Kavisli monitörlerde sızma sorununun tamamen çözülmesi için, Full-Array arka aydınlatmaya geçmeleri lazım. Aslında, Samsung seneye OLED TV piyasasına gireceğine göre, OLED monitör de üretme ihtimalleri olabilir. Umarım yaparlar, PC'de de LCD'lerden kurtulmuş oluruzSamsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 . Şu an LG C1 OLED 48" gibi seçenekler olsa da, boyutu ve 120 Hz'le sınırlı olması nedeniyle her kullanıma uygun değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 26 Aralık 2021; 9:54:45 >




  • Cumartesi günü verdiğim monitörü bugün teslim aldım. Panel ve lvd kablosu mu ne değişmiş. Sorun şimdilik çözüldü ama sonradan yine çıkacağından endişe ediyorum. Servisteki elemanlar böyle bir kronik sorun olmadığını söyledi hatta ilk bu şikayetle başvuran benmişim. İnşallah doğrudur.

  • Castle Bravo kullanıcısına yanıt

    Seneye 42 c2 oled çıkacak hocam birçoğumuzun işini görür


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pakimeno kullanıcısına yanıt

    "Servisteki elemanlar böyle bir kronik sorun olmadığını söyledi hatta ilk bu şikayetle başvuran benmişim"


    "İnşallah doğrudur."


    tabi canım, geriye dönük onlarca sayfada bu sorundan sırf burada bu mecrada şikayet edenler olsun, Reddit'de /r/monitors'de bu sorunu bildiren binlerce kullanıcı olsun, YouTube'da yer alan benimki de dahil durumu ortaya koyan sürüsüne bereket video olsun aslında hiçbiri yoklar zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 31 Aralık 2021; 7:29:55 >
  • 
Sayfa: önceki 9495969798
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.