E-fatura varsa sorun olmaz. Benim faturam da monitörün kutusuna yapışık olarak geldi, pek okunmuyordu; servis e-faturayla işlemi yaptı. |
Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (94. sayfa)
-
-
Teşekkürler Samsung Türkiye ye yolladınız sizde dimi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayır, onlar geldi, paneli evde değiştirdi; çünkü 3 gün boyunca garanti kapsamında onarım yapacak Samsung "yetkili servisi" aradım ama bulamadım; sonunda Samsung Türkiye'den bana ulaştılar, bölge merkez servisi gelip inceledi; ertesi gün tekrar gelip sıfır panel taktılar. Kurumsal firmanın hakkını vermek lazım; ama bizim "Yetkili Servis" olacak şark kurnazı esnaflardan uzak durun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 20 Eylül 2021; 11:42:28 > -
Hocam işin kötüsü şu aldığım firma kapatmıs maillere heryere baktım faturayı bulamadım fotoğrafı vardı wp den silmişim silinmiş mesajları bulmam lazımki fotoğraftan çıkartayım. Yani iş kötüye gitti Samsung Türkiye ye başvurucam zaten tam olarak izlemem yol nedir yardımcı olabilirseniz sevinirsin tabi önce fatura lazım
Seri no ile yaparlarsa çok iyide bilemiyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tam olarak arıza ne die geçiyor yani Samsung Türkiye ye müracatta bulunurken ne söyleyeceğiz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
E-mailerinize bakın, orada mutlaka e-fatura vardır; onu buldunuz mu gerisi kolay. Sonra 444 77 11'den Samsung Destek hattını arayın.
-
Ekranda boydan boya çizgiler oluşuyor deyin, bu modellerin kronik sorunudur deyin, bu monitörü alan neredeyse herkesin başına geliyor deyin, panel değişecek ya da komple yeni ürün verilmesi lazım deyin, derdinizi anlatın işte. Çekingen ve aşırı kibar olmayın, müşteri sizsiniz, haklı olan sizsiniz, sadece hakkınızı arıyorsunuz; zaten kurumsal bir firmanın müşteri hizmetleriyle de üslup yönünden sorun yaşamazsınız; ama o "garanti kapsamında ücretsiz onarım yapmıyoruz, sadece ücretli onarım yapıyoruz" diyen şark kurnazı sözde yetkili servislerle mümkünse muhattap olmayın.
-
Çok teşekkürler dostum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
üşengeçlikten daha götürmedim :D iyiki haber ettiniz haftaya servise vericeğim.
edit: Samsungla iletişime geçtim bana destek bilişim diye servsin adresini verdiler daha önce başvurdugumda yaşadıgım yerde bi adres vermişlerdi noldu sistem mi değişti acaba? bu adrese yollayın oldumu ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi randysotti -- 24 Eylül 2021; 14:56:55 > -
servise bugün teslim p.tesi günü teslim alabilirsiniz dedi hadi hayırlısı .
-
Bu aletin garantisi ne kadar arkadaşlar 2 yıl mı her üründe olduğu gibi?
Garantisi bitmiş üründe bu panel sorunu için ne gibi aksiyon almak gerekiyor ücreti ne kadar vs?
edit: Faturayı buldum 12.11.2019 da kesilmiş sanırım tam garanti bitmeye yakın bende aynı sorunu yaşıyorum malesefki. Bugün eve gelip pc yi çalıştırdığımda ekranın alt çerçeve kısmı komple çizgilerle dans ediyordu hareketli şekilde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darion -- 4 Ekim 2021; 22:25:26 > -
Valla hocam ben daha veremedim korona oldum Perşembe bitiyor vericem bende inş siz bereye verdiniz İstanbul ise
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
canlı destek kargo ile istanbula göndermemi istedi lakin kargoların durumu malum canlı desteğe durumu belirttim yapıcagımız birşey yok dedi kestirip atti. daha sonra tekrar'dan eposta ile iletişime geçtim evimin yakınında ki yere götürmemi söylediler :)
işte servise cuma günü götürdüm bana p.tesi olur dedi. bugun çarşamba ne arayan var ne soran :D servise 1.10.2021 tarihinde bırakmama rağmen websitede talep oluşturulma tarihi 4.10.2021 yazıyor. bakalım geldiğinde sorunsuz gelsiınde ölü pikselle vs. uğraşmayalım başka birşey istemiyorum
-
2 yıl evet.
-
Bende bugün konustum cumartesi gelip yerinde bakacaklarmış hayırlısı :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Onarım/değişim seçin derim ama Hepsiburada büyük ihtimalle sizi Samsung'a paslayacaktır. Bana öyle yaptılar.
-
Bende pazartesi günü adresime en yakın samsung teknik servise teslim ettim bir kaç güne arayacaklarını söylediler beklemedeyim. 2019 kasım da almışım ürünü sanırım 2 yıl miladı varmış panelin ki bende de aynı sorun boy gösterdi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
benim monitörü yapmışlar bugun gidip aldım. lakin serviste test edemedim kablo yokmuş ellerinde servis çalışanı monitörün elektrik fişini takip göstermeye çalıştı düzelttiklerini :) ölü piksel vs test edemedim çıksada en az 3-5 tane olması gerekiyor yoksa servise alamayız diye zırvaladı. konuyu anlatmaya çalıştım ama hala idda etti konuyu uzatmadan çıktım. Eve gelene kadar inş. ölü piksel çıkar dedim ama çıkmdı şanslarına :D hatta eskiden ışık sızması olan yerler bi nebze daha düzgün . en azından süreç hızlı gelişti..
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X