Şimdi Ara

Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (94. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.032
Cevap
30
Favori
103.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hernandez14S kullanıcısına yanıt

    E-fatura varsa sorun olmaz. Benim faturam da monitörün kutusuna yapışık olarak geldi, pek okunmuyordu; servis e-faturayla işlemi yaptı.

  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Samsung Türkiye ye yolladınız sizde dimi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hernandez14S kullanıcısına yanıt

    Hayır, onlar geldi, paneli evde değiştirdi; çünkü 3 gün boyunca garanti kapsamında onarım yapacak Samsung "yetkili servisi" aradım ama bulamadım; sonunda Samsung Türkiye'den bana ulaştılar, bölge merkez servisi gelip inceledi; ertesi gün tekrar gelip sıfır panel taktılar. Kurumsal firmanın hakkını vermek lazım; ama bizim "Yetkili Servis" olacak şark kurnazı esnaflardan uzak durun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 20 Eylül 2021; 11:42:28 >
  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    Hocam işin kötüsü şu aldığım firma kapatmıs maillere heryere baktım faturayı bulamadım fotoğrafı vardı wp den silmişim silinmiş mesajları bulmam lazımki fotoğraftan çıkartayım. Yani iş kötüye gitti Samsung Türkiye ye başvurucam zaten tam olarak izlemem yol nedir yardımcı olabilirseniz sevinirsin tabi önce fatura lazım
    Seri no ile yaparlarsa çok iyide bilemiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    Tam olarak arıza ne die geçiyor yani Samsung Türkiye ye müracatta bulunurken ne söyleyeceğiz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hernandez14S kullanıcısına yanıt

    E-mailerinize bakın, orada mutlaka e-fatura vardır; onu buldunuz mu gerisi kolay. Sonra 444 77 11'den Samsung Destek hattını arayın.

  • Hernandez14S kullanıcısına yanıt

    Ekranda boydan boya çizgiler oluşuyor deyin, bu modellerin kronik sorunudur deyin, bu monitörü alan neredeyse herkesin başına geliyor deyin, panel değişecek ya da komple yeni ürün verilmesi lazım deyin, derdinizi anlatın işte. Çekingen ve aşırı kibar olmayın, müşteri sizsiniz, haklı olan sizsiniz, sadece hakkınızı arıyorsunuz; zaten kurumsal bir firmanın müşteri hizmetleriyle de üslup yönünden sorun yaşamazsınız; ama o "garanti kapsamında ücretsiz onarım yapmıyoruz, sadece ücretli onarım yapıyoruz" diyen şark kurnazı sözde yetkili servislerle mümkünse muhattap olmayın.

  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler dostum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hernandez14S kullanıcısına yanıt

    üşengeçlikten daha götürmedim :D iyiki haber ettiniz haftaya servise vericeğim.



    edit: Samsungla iletişime geçtim bana destek bilişim diye servsin adresini verdiler daha önce başvurdugumda yaşadıgım yerde bi adres vermişlerdi noldu sistem mi değişti acaba? bu adrese yollayın oldumu ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi randysotti -- 24 Eylül 2021; 14:56:55 >
  • randysotti R kullanıcısına yanıt

    servise bugün teslim p.tesi günü teslim alabilirsiniz dedi hadi hayırlısı .

  • Bu aletin garantisi ne kadar arkadaşlar 2 yıl mı her üründe olduğu gibi?


    Garantisi bitmiş üründe bu panel sorunu için ne gibi aksiyon almak gerekiyor ücreti ne kadar vs?



    edit: Faturayı buldum 12.11.2019 da kesilmiş sanırım tam garanti bitmeye yakın bende aynı sorunu yaşıyorum malesefki. Bugün eve gelip pc yi çalıştırdığımda ekranın alt çerçeve kısmı komple çizgilerle dans ediyordu hareketli şekilde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darion -- 4 Ekim 2021; 22:25:26 >
  • randysotti R kullanıcısına yanıt
    Valla hocam ben daha veremedim korona oldum Perşembe bitiyor vericem bende inş siz bereye verdiniz İstanbul ise

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hernandez14S kullanıcısına yanıt

    canlı destek kargo ile istanbula göndermemi istedi lakin kargoların durumu malum canlı desteğe durumu belirttim yapıcagımız birşey yok dedi kestirip atti. daha sonra tekrar'dan eposta ile iletişime geçtim evimin yakınında ki yere götürmemi söylediler :)

    işte servise cuma günü götürdüm bana p.tesi olur dedi. bugun çarşamba ne arayan var ne soran :D servise 1.10.2021 tarihinde bırakmama rağmen websitede talep oluşturulma tarihi 4.10.2021 yazıyor. bakalım geldiğinde sorunsuz gelsiınde ölü pikselle vs. uğraşmayalım başka birşey istemiyorum

  • Darion kullanıcısına yanıt

    2 yıl evet.

  • randysotti R kullanıcısına yanıt
    Bende bugün konustum cumartesi gelip yerinde bakacaklarmış hayırlısı :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sanırım 2019 da ki black friday zamanı alanların hepsi aynı sorunu yaşıyor..

    Ben hepsi burada üzerinden almıştım. Onarım ve değişim / para iadesi var. Hangisini seçeyim?



    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600



    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrth87 -- 6 Ekim 2021; 23:20:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mrth87 kullanıcısına yanıt

    Onarım/değişim seçin derim ama Hepsiburada büyük ihtimalle sizi Samsung'a paslayacaktır. Bana öyle yaptılar.

  • Bende pazartesi günü adresime en yakın samsung teknik servise teslim ettim bir kaç güne arayacaklarını söylediler beklemedeyim. 2019 kasım da almışım ürünü sanırım 2 yıl miladı varmış panelin ki bende de aynı sorun boy gösterdi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • benim monitörü yapmışlar bugun gidip aldım. lakin serviste test edemedim kablo yokmuş ellerinde servis çalışanı monitörün elektrik fişini takip göstermeye çalıştı düzelttiklerini :) ölü piksel vs test edemedim çıksada en az 3-5 tane olması gerekiyor yoksa servise alamayız diye zırvaladı. konuyu anlatmaya çalıştım ama hala idda etti konuyu uzatmadan çıktım. Eve gelene kadar inş. ölü piksel çıkar dedim ama çıkmdı şanslarına :D hatta eskiden ışık sızması olan yerler bi nebze daha düzgün . en azından süreç hızlı gelişti..

  • 
Sayfa: önceki 9293949596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.