Şimdi Ara

Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (93. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.032
Cevap
30
Favori
103.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • UnicornKnight kullanıcısına yanıt

    Güzel inceleme hocam. Teknoseyir'den selam :D

  • İnşallah ürün arıza yapmaz ve Dell teknik servisin eline düşmezsiniz.

  • Arkadaşlar pubg oynuyorum şöyle bir sorunum mevcut. Gözlerim çok iyi görmesine rağmen ben bu oyunda adam seçemiyorum. 15” 60hz laptopta oynayan arkadaşımın gördüğü adamları göremiyorum. Muhtemelen monitör ayarlarıyla alakalı bir durum. Siz fps oyunlarda hangi ayarlarda kullanıyorsunuz paylaşır mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung Türkiye zerre kadar şaşırtmıyor.



    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600
    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600

    evvela üretim kaynaklı kusuru/arızası olan ürünü teslim alıp anakart değişimi yaparak onaran servis daha bir ay dolmadan sorun nüksedince yapılan ikinci başvuru akabinde "uygunsuz kullanım" gibi bir YALAN ardına sığınarak onarımı red etmekte.


    E-Devlet üzerinden hakem heyeti müracaatımı az evvel gerçekleştirdim.


    Samsung marka hiçbir ürünü almayın, aldırmayın. Samsung pişmanlıktır.





  • UnicornKnight kullanıcısına yanıt

    Sizin monitörünüzün paneli komple değişmemiş miydi? (gerçi anakart diyorsunuz, paneli değişen başka bir üyeydi galiba) Bir ay geçmeden yine mi bozuldu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 3 Eylül 2021; 16:36:48 >
  • hemen 2 sayfa geride panel değil board değişimi yapıldığını belirttiğim gönderi mevcut, panel değişimini bir başkası söylemişti ve benim de beklentim bu yöndeydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle Samsung monitor önermiyorum eğer maddi ve manevi mağdur olmak istemiyorsanız. Benim 6 günlük monitorde (32 in Odyssey G7) 2 ölü piksel çıktı Samsung Hukuksuz olarak 5 piksele kadar değişim yapmayacağını söyledi. Beni maddi ve manevi olarak çok yordular bende Tüketici Hakem Heyetine başvurdum sonucunu bekliyorum.


    Samsung Monitor veya Televizyon alırken çok dikkat edin ürün elinizde kalabilir ya da sizi böyle uğraştırırlar.

  • UnicornKnight kullanıcısına yanıt

    Deli gibi ürünü savunuyordun eskiden. Şunu söylesek yine laf ederdin kesin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durduk yere ekran böyle oldu başına gelen varmı kasa sökük ekran kartı bağlı değil sadece fiş e taktım böyle görüntü var

    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Toyoda kullanıcısına yanıt
    Hocam bendede aynı sorun var bir sonuç alabildinizmi acaba yada servis bir şey dedimi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • randysotti R kullanıcısına yanıt
    Bendede aynı sorun var ne yaptınız hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hernandez14S kullanıcısına yanıt

    Samsung CHG70 model monitörlerin kronik sorunu bu; monitörü açtıktan bir süre sonra çizgiler kayboluyor, ama bu süre gitgide uzuyor. Google'a "samsung chg70 lines" yazın, durumu görürsünüz. Aynı sorunu ben de yaşadım, büyük ihtimalle panel gitmiş; değişecek. Bir an önce Samsung yetkili servisiyle iletişime geçin derim.


  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt
    1 yıl olmadı alalı fatura kayıp sorun orda Samsung Türkiye ye göndericemde nasıl yaparım faturasız seri no ile yaparlarmı bilginiz varmıdır acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.