Güzel inceleme hocam. Teknoseyir'den selam :D |
Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (93. sayfa)
-
-
İnşallah ürün arıza yapmaz ve Dell teknik servisin eline düşmezsiniz.
-
Arkadaşlar pubg oynuyorum şöyle bir sorunum mevcut. Gözlerim çok iyi görmesine rağmen ben bu oyunda adam seçemiyorum. 15” 60hz laptopta oynayan arkadaşımın gördüğü adamları göremiyorum. Muhtemelen monitör ayarlarıyla alakalı bir durum. Siz fps oyunlarda hangi ayarlarda kullanıyorsunuz paylaşır mısınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Samsung Türkiye zerre kadar şaşırtmıyor.
evvela üretim kaynaklı kusuru/arızası olan ürünü teslim alıp anakart değişimi yaparak onaran servis daha bir ay dolmadan sorun nüksedince yapılan ikinci başvuru akabinde "uygunsuz kullanım" gibi bir YALAN ardına sığınarak onarımı red etmekte.
E-Devlet üzerinden hakem heyeti müracaatımı az evvel gerçekleştirdim.
Samsung marka hiçbir ürünü almayın, aldırmayın. Samsung pişmanlıktır.
-
Sizin monitörünüzün paneli komple değişmemiş miydi? (gerçi anakart diyorsunuz, paneli değişen başka bir üyeydi galiba) Bir ay geçmeden yine mi bozuldu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 3 Eylül 2021; 16:36:48 > -
hemen 2 sayfa geride panel değil board değişimi yapıldığını belirttiğim gönderi mevcut, panel değişimini bir başkası söylemişti ve benim de beklentim bu yöndeydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle Samsung monitor önermiyorum eğer maddi ve manevi mağdur olmak istemiyorsanız. Benim 6 günlük monitorde (32 in Odyssey G7) 2 ölü piksel çıktı Samsung Hukuksuz olarak 5 piksele kadar değişim yapmayacağını söyledi. Beni maddi ve manevi olarak çok yordular bende Tüketici Hakem Heyetine başvurdum sonucunu bekliyorum.
Samsung Monitor veya Televizyon alırken çok dikkat edin ürün elinizde kalabilir ya da sizi böyle uğraştırırlar.
-
Deli gibi ürünü savunuyordun eskiden. Şunu söylesek yine laf ederdin kesin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Hocam bendede aynı sorun var bir sonuç alabildinizmi acaba yada servis bir şey dedimi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bendede aynı sorun var ne yaptınız hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Samsung CHG70 model monitörlerin kronik sorunu bu; monitörü açtıktan bir süre sonra çizgiler kayboluyor, ama bu süre gitgide uzuyor. Google'a "samsung chg70 lines" yazın, durumu görürsünüz. Aynı sorunu ben de yaşadım, büyük ihtimalle panel gitmiş; değişecek. Bir an önce Samsung yetkili servisiyle iletişime geçin derim.
us.community.samsung.comC32HG70 Horizontal Lines Issuehttps://us.community.samsung.com/t5/Monitors-and-Memory/C32HG70-Horizontal-Lines-Issue/td-p/1321733 -
1 yıl olmadı alalı fatura kayıp sorun orda Samsung Türkiye ye göndericemde nasıl yaparım faturasız seri no ile yaparlarmı bilginiz varmıdır acaba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X