Şimdi Ara

Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27', 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.032
Cevap
30
Favori
103.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • randysotti R kullanıcısına yanıt

    Henüz gelmedi hocam haber. Tahminimce haftaya salıya kadar gelir. Ben MediaMarkt'tan almıştım, kendim götürüp teslim ettim. Oradaki çalışan da açıp baktı ürüne. Gerekli fotoğrafları çekti ve ondan sonra gönderdi.

  • Toyoda kullanıcısına yanıt

    anladım. ben hepsiburada üzerinden satin almıştım. samsungla görüştüm yerel bi teknik servisin iletişim numarasını verdi şansıma evimin 2 ön sokağındaymış gittim konuştum 1 ay'a kadar cevap anca gelir dedi. yedek monitörümde olmadıgı için kalakaldım öyle :D hayırlısı bakalım sizden haber bekliyorum gelen cevabu paylaşırsanız sevinirim ona göre yol izlerim bende.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: randysotti

    anladım. ben hepsiburada üzerinden satin almıştım. samsungla görüştüm yerel bi teknik servisin iletişim numarasını verdi şansıma evimin 2 ön sokağındaymış gittim konuştum 1 ay'a kadar cevap anca gelir dedi. yedek monitörümde olmadıgı için kalakaldım öyle :D hayırlısı bakalım sizden haber bekliyorum gelen cevabu paylaşırsanız sevinirim ona göre yol izlerim bende.

    Teknik servise verdiğiniz ürünü azami 20 iş gününde sonuçlandırmaları gerekiyor. Bu süre sonunda ya malı tamir edecekler olmaz ise ya yenisini verecekler, ya eş değer ürün verecekler, ya da para iadesi olacak. Bunlardan hangisini isterseniz siz seçeceksiniz. Tamir süresi 10 iş gününü geçerse, üretici veya ithalatçı, tamir tamamlanıncaya kadar benzer özelliklerde bir ürün vermek zorunda.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitra -- 30 Temmuz 2021; 21:5:24 >




  • Mitra kullanıcısına yanıt

    bu kanunları satici taniyormu peki? ben pek inanmıyorum ülkemizde bunların gerçekleştiğine bunun için tüketici heyetine başvurunca 1 sene sonra cevp geliyor o da para iadesi.....

  • quote:

    Orijinalden alıntı: randysotti

    bu kanunları satici taniyormu peki? ben pek inanmıyorum ülkemizde bunların gerçekleştiğine bunun için tüketici heyetine başvurunca 1 sene sonra cevp geliyor o da para iadesi.....

    Bu kadar olumsuz olmayın. Benim THH'de kaybettiğim dava sayısı 20 de 1. Evet mahkeme süreleri uzun ama geneli 6 ayda sonuçlanıyor. Sabırlı olursanız istediğinizi elde edersiniz.

  • Bence de. 1 aya gelir nedir. Yazın bence önce. Sürelere uymazlarsa açın davayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • randysotti R kullanıcısına yanıt

    Hocam benim monitör 2 gün önce geldi servisten. Dün gidip teslim aldım. Panel değişimi uygulamışlar. Daha önce ölü pikselden dolayı başım ağrıdığı için içeri girip test ettim. Bir sorun yok şuan monitörde. İnsanın monitörü gibisi yok. Son 1 haftadır 15 inç laptop ekranına bakmaktan gözlerim ağrıdı Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 

  • Maalesef kışın "camları açınca soğuktan oluyordur, sonra geçiyor. Bahar gelince artık olmuyor." dediğim yatay ve dikey çizgi problemini sık sık yaşamaya başladım. Monitörün garantisi de bitti bitecek. Garantiye versem acaba ücretsiz tamir ya da ücretsiz değişim kabul ederler mi? Bir ay monitörsüz kalmak da cabası. Bu deneyimden sonra artık monitörde Samsung markasını pek düşünmüyorum açıkçası.


    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600
    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600




  • Toyoda kullanıcısına yanıt

    Ben de monitörü Hepsiburada'dan almıştım, garantisi (24 ay) 26 Ağustos'ta bitecek. Tamir/değişim için nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz? Teknik servis garantisi dolana kadar sallayıp sonra da "Aaa, ürünün garantisi dolmuş, biz bir şey yapamayız" demesin.

  • Bildiğim kadarıyla aldıkları tarihten sonra garanti süresi bitse bile tamir etmek zorundalar. Sizin monitörü Hepsiburada mı yolluyor yoksa siz mi yolluyorsunuz onu öğrenin hocam bence. Şayet siz yolluyorsanız Samsung'un teknik servisine verin gitsin hızlı biçimde. Ben verdikten 1 hafta sonra aldım monitörü paneli değişmiş şekilde, o yüzden çok uzun süreceğini düşünmüyorum tamir sürecinin. Şayet Hepsiburada yollayacaksa dua etmeye başlayın şimdiden, hızlı biçimde versinler Samsung'a diye Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 

  • Toyoda kullanıcısına yanıt

    Hepsiburada'dan onarım talebi oluşturdum; resimleri ekledim. "1-2 iş günü içerisinde talep değerlendirilecektir" diyor.

  • Toyoda kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun idarelik bir monitör bulabilirsem göndericem bende

  • Toyoda kullanıcısına yanıt

    Hepsiburada'ya monitörün resimlerini göndererek onarım talebi açtım; talebi reddedip Samsung'a yönlendirdiler. Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 Yeniden talep oluşturmamı da engellediler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 16 Ağustos 2021; 14:58:22 >
  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt

    Niye reddettikleri hakkında bir gerekçe sundular mı? TR'deki firmalar işte Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600 

  • Toyoda kullanıcısına yanıt

    Hayır, sebep belirtmediler. Samsung Türkiye destek ile görüştüm; bana yetkili servis adres ve telefonlarını verdi. Taşınabilir cihaz olduğundan dolayı ve hız açısından monitörü servise kendim götürmem gerekiyormuş.


    EDİT: Servisin biri telefonu açmadı, diğeri de "Biz garantili ürüne bakmıyoruz" dedi. 444 77 11'i aradım, muhtemelen o servisin yetkili servisliği iptal edilmiştir dedi. Bulunduğum ildeki birçok başka servisin numarasını verdi, hepsini arayıp sormam gerekecek. Yalnız arabasız olarak monitörü sırtımda taşıyarak 30 km'den fazla yol gitmem gerekiyor gibi.


    EDİT 2: "Yetkili Servis" dedikleri numaralardaki servisler "Biz garanti kapsamında onarım yapmıyoruz, ancak ücretli onarım yapıyoruz" diyor. Bir tanesi yardımcı olup beni Samsung Merkez Servise yönlendirdi. Beni geri aramalarını bekliyorum.


    EDİT 3: 3. günde arıza kaydının açılıp mönitörüme servis/teknisyen atandığına dair SMS geldi. Öğleden sonra Samsung Bölge Müdürlüğünden arayıp servis yollayacaklarını, müsait olup olmadığımı sordular. 2 saat içinde servis geldi, monitörü inceleyip panelin değişmesi gerektiğini söylediler. Parça sipariş edip gelip monitörü evde tamir edecekler. Şu an beklemedeyim; Bölge Müdürlüğü'nün gösterdiği ilgi için teşekkür ederim. Samsung kurumsal bir firma, sorunu bir şekilde çözüyor, ama yetkili servisi olan esnaf zihniyetli şirketlerden pek hayır yok gibi. (Beni merkez servise yönlendiren Pursaklar'daki servisi hariç tutuyorum)


    EDİT 4: 4.günde sabah arayıp parçanın geldiğini söyleyip müsait olup olmadığımı sordular; yarım saat içerisinde gelip yarım saatten kısa sürede paneli değiştirip işlemleri hallettiler. Buradan Samsung Ankara Bölge Müdürlüğü'ne ve teknik servis ekibine (bir teknisyenin adı Taner Er) teşekkürlerimi sunuyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitokiri_johndoesai -- 19 Ağustos 2021; 10:58:59 >




  • hitokiri_johndoesai H kullanıcısına yanıt

    Hocam valla derdiniz büyük sizin ya. Garanti kapsamında onarım yapmamaları ve yetkili servis olmaları komik hikayeymiş. Bence Samsung TR kendi yetkili servis politikalarını gözden geçirmeli. Böyle bir hizmet anlayışı yok çünkü.

  • 22 Haziran'da amazon.com.tr üzerinden Samsung Odyssey G7 LC27G75TQSMXUF 27" 2K 240Hz model monitörü aldım 08.08.2021 tarihinde piksel sıkışması (stuck piksel) diye tabir edilen bir sorun yaşadım ekranın bir noktasında sabit kırmızı bir nokta kaldı durumu Samsung'a bildirdim ve monitör 27inc olduğu için yerinde hizmet sağlayamadıklarını ve gönderdikleri adreste bulunan (gönderdikleri adres yanlış, doğru adres internet sitelerinde mevcut orada da gösterdikleri konum yanlış) yetkili servise bırakmamı istediler onlara göre küçük bir bireye göre gayet büyük olan monitörü servise götürdüm. Akşam üzeri yetkili servis tarafından arandım ve monitörü HDMI kablosu ile bağlayıp denediklerini ve bir sorun bulamadıklarını söylediler kendilerine telefonum ile çektiğim görüntüleri attım, display port ile deneme yapmalarını söyledim çünkü hem kendi orijinal DP kablosu ile hem de kendim satın aldığım kablo ile deneme yaptım sonuç değişmedi. Ancak servis yetkilisi monitörü sadece HDMI kablosu ile deneyebileceğini ellerinde display portlu bir bilgisayar bulunmadığını belirttiler ve bir sorun olmadığı için ertesi gün arayıp ürünü gelip alabileceğimi söylediler. Koskoca bir marka olan Samsung, monitörü hem display port kablosu ile deneyemiyor hem de bana monitörü HDMI ile kullanırsam piksel sorununu yaşamayacağımı söylüyor. Neyseki sorunumu Amazon.com.tr iade kabul ederek çözdü ama Samsung'dan monitör alacak olan varsa servis hizmetinin nasıl olduğunu görmeleri için başımdan geçen deneyimi burada da paylaşmak istedim. Adamlar resmen 240 hz monitörü hdmi ile kullanmamı söylüyor şaka gibiler. Monitör alacaksanızda bence kesinlikle Amazon'u tercih edin adamlar ilk önce servise yönlendiriyor ancak çözüm sunulmazsa kendileri durumu çözüyor.


    Edit:20 Ağustosta bu monitör yerine yine aynı model monitör aldım ve bugün yine beyaz arka planda kırmızı nokta sorunu çıktı, Amazon ile tekrar görüşeceğim bakalım ne diyecekler. Samsung zaten kabul etmez biz sorun göremiyoruz derler yada dp kablosu kullanmayın hdmi kullanın derler. Siyah ekranda sorun yok ama yeşil ve beyaz ekranlarda böyle bir sorun mevcut. Amazon tekrar iade kabul etti.



    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600
    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurr34 -- 8 Ocak 2022; 18:35:55 >




  • ben şu aşağıdaki ürüne geçtiğim için bendeki C27HG70'i yakın zamanda uygun fiyattan garantisiz (28 ağustosta 2021'de doluyor garantisi) şekildde elden çıkaracağım.



    Samsung C27HG70 (LC27HG70QQMXUF) [ANA KONU] | 27", 2K, 144Hz, 1ms, HDR600
  • nacizane şu basit karşılaştırmayı da şöyle bırakıvereyim, benzer bir değişikliği düşünen varsa belki bir fikir vermiş ve katkıda bulunmuş olurum.


    DELL S2721DGF (vs Samsung C27HG70 - CHG70) - TeknoSeyir

  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.