Şimdi Ara

SAMSUNG: Ekranınızda çizik varsa garantiden çıkar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ekim ayı sonunda Note 4 cihazımı kasası soyuldu diye Samsung Avcılar'daki servise verdim, başka hiçbir problemi bulunmuyordu. Ben cihazı kılıf ve ekran koruyucu ile kullanmayı sevmiyorum ve bu nedenle ekranda kılcal çizikler var haliyle. Servis cihazın kasasını ve spen'i değiştirdi yaklaşık 1 hafta içerisinde. Cihazı servisten akşam saatlerinde aldım ve herhangi bir sıkıntı gözükmüyordu.

    iPhone'a geçtiğim için cihazı kullanmıyordum, 2 gün sonra android tabanlı bi uygulama gerekti ve cihazı kullandım. Yine hiçbir sorun yoktu! Bi kafenin bahçesinde telefonu masaya koyana kadar! Telefonu masaya koyduğum anda güneş ışığının vurmasıyla cihazın sol üstünde bir dalgalanma olduğunu gördüm. Bu dalgalanma tam da cihazın kasayla birleştiği yerde. (cihaz 1 aydır servislerde gezdiği için resim koyamıyorum)

    Ben bu arızayı görünce hemen 5 dakika uzağımda olan Samsung Bakırköy servisine teslim ettim. Servisteki teknisyen "daha önce böyle bir arıza görmedim, çok ilginç" diyerek cihazı teslim aldı. Aradan bikaç gün geçti ve "cihazının ücretli onarılacaktır, lütfen ücret onayı veriniz" diye bir mesaj aldım.

    Teknik servisi aradım tabi önce;

    teknisyen: ekranınızda çizikler var bu nedenle cihazı garanti dışı onaracağız
    ben: arıza bu çiziklerden mi kaynaklanıyor yani?

    teknisyen: hayır ama ekran çizikken garantiden onarım yapamıyoruz
    ben: ekran çizikken bu cihazın kasası değişti, ve arıza bu esnada serviste oluştu neden değişemiyorsunuz?

    teknisyen: cihazınızda garanti dışı bir durum var ve bu durumda hiçbir onarım işlemi yapamıyoruz. Önce ekranınızı değişip cihazı garantiye sokucaz sonra arızaya bakabiliriz
    ben: sorun zaten ekranda! paramla ekranı değiştirirsem ne arızasına bakacaksınız?

    teknisyen: yapabileceğimiz birşey yok garanti belgenizde yazıyor bunlar!
    ...


    bu görüşmeden sonra müşteri hizmetleriyle defalarca görüştüm! bana dedikleri arıza çiziklerden kaynaklanabilir biz detaylı inceleyelim size döneriz. ancak samsung tarafından hiçbir arama almadım sonrasında.

    ve geçen hafta uzun uğraşlar sonucu ürün müdürü gibi biri ile konuştum, mühendislerimiz inceleyecek ve arızanın kaynağını tespit edecek. Arıza başka bir durumdan kaynaklı ise garanti dahili onarım yapılacak dedi.

    bugün samsung genel merkezden aradılar!

    CİHAZINIZDAKİ EKRAN DALGALANMASININ NEDENİ EKRANINIZDAKİ ÇİZİKLER!

    hatırlatma: cihazın ekranında çizik varken ve bu dalgalanma yokken kasa değişti! ve bu dalgalanma kasa değişiminden sonra oldu.

    Bir marka nasıl bu kadar dönek olabilir? Ve bu mühendisler nasıl bu kadar cahil olabilir?

    Sokaktaki telefoncuya sorsan ekran çiziği ile alakası olmadığını söyler (servisin en başta söylediği gibi)

    ayrıca dipnot: ekran çizikken cihazlar garanti harici işlem görebilirmiş. kafalarına göre yani







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.