< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Samsung G8 QD-OLED Kullanıcılar Kulübü (29. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bir kesim yapmayın 1504 de kalın demiş ama hayırlısı bakalım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defaulticus -- 20 Ekim 2023; 17:15:13 > -
Ben yaptım herhangi bir sorun olmadı sorunsuz kullanıyorum :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu arada burn in olabilme ihtimali devamlı yüksek parlaklıkta kullanırsanız baya artıyor samsung ekranlarda.
Aklınızda bulunsun. Telefonda da oluyor bu. Adaptive parlaklık ile uzun süreli burn in siz kullandım çoğu samsung telefonumu.
Bunu da gün içinde minimal parlaklık akşam da birkaç oyun film dizi vs izlerken yükseltiyorum.
Kısacası devamlı yüksek parlaklık ile kullanırsanız burn in kaçınılmaz olur bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defaulticus -- 20 Ekim 2023; 17:19:26 > -
Merhabalar satmayı düşünen olursa pm yoluyla iletişime geçebilir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bence samsung u cimer e şikayet etmek gerek. hep beraber cimer e bu durumu bildirelim bence.
-
Açıkcası bir faydası olur mu bilmiyorum, sonuçta alış satış sözleşmesinde 3 yıl değil 2 yıl olarak gözüküyor. 3 yıl samsungun bu ürüne verdiği bir sözdü. Kooossskoca Samsung sözünden dönmüş gözüküyor.
1600dolar fiyatla çıkan ürün şuan ise 1230 dolar maliyetlerinde. Samsung harbiden pişmanlıkmış.
Ürünü alan herkes bence bir kere arayıp Samsunga bu garanti durumunu sormalı, araştırmalı.
-
olmaz olurmu hocam? cimer her başvuruyu değerlendiriyor. elinizdeki resimlerle atılamazmı? batu hocam da da resimli deliller varsa atıla bilir bence. cok ciddi para cezası yerler.
-
Evet beyler, Samsung Trden dönüş yaptılar. Garanti süresi olarak 3 yılı kabul etmiyorlar, standart 2 yıldır, diyorlar.
Adamlara 3 yıl yazan kendi anasayfasının görüntüsünü atmama rağmen başka yerden bakmıştırsınız, diyorlar .
Ürünü alanlara ilanen duyrulur. Bu kadarda olmaz hani, zaten garanti belgesinde 2 yıl yazmasundan belliydi, fiyattaki performanslarını müşteri politikalarındada gösterseler bunları yaşıyor olmazdık.
Yeni monitör alacak olanlara kesinlikle önermiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetleri ile yazışıp üç yıl onayı alan var ise ekran görüntüsünü Web sayfası ekran görüntüsü ile birlikte Adem Helvacı ile paylaşıp nasıl bir süreç izlenir sorulabilir. Kendisi hem işler bu durumu hem yasal süreç başlatılır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende var ama nasıl ulaşırız ki?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer bir yere yazacaksınız. Samsung Türkiye den yetkili bir adam bulun. Ona Instagram mail Facebook derken darlayın adamları. Ancak bu zaman sizin gibi kullanıcıların bildiğini ve bu durumdan rahatsız olduğunuzu öğrenirler.
-
sosyal medyanın gucu kullanılması lazım. ve ne yazıkki organize degiliz. bir günde 10 kişi arasın nasıl telaşlanıyorlar gör bak.bana 3 yıl hakkı vermesin önemli değil. samsung ağır ceza alsın. evrakta sahtecilik bu.
-
Millet işi düşünce konuya geliyorda ondan birazda.
İnsan favorilere ekler, olası güncellemelerden vs haberdar olmak için. Kim bilir çoğu kullanıcının g8'deki bu garanti süresinin 3 yıldan 2 yıla düştüğünün haberi bile yoktur. Çoğu kullanıcı o, 3 yıl garanti dediklerini kanıtlayacak elinde bir kanıtı bile yoktur. Tüketicide bilinçli olup eşşeğini sağlam kazığa bağlayacak hocam, bir iki kişinin tepkisiyle, elindeki ss ile bir şey olmaz ki. Adamlar fake bile der böyle yaptıklarına göre. Yine mağdur tüketici olacak gibi. Artık monitörünüzü daha iyi korumaya çalışın, 1 yıl garantimizden olduk...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X