Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY J7 PRO [ANA KONU] (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.708
Cevap
26
Favori
248.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2D4E48676

    Merhaba. Telefonu Cuma günü Eskişehir Samsung servisine verdim. İlk kabul olarak garanti kapsamında alındı cihaz. Ancak arkadaşlar değerlendirecekler ve pazartesi belli olur dendi. Ayrıca Samsung Destek Merkezinden de arandım dün. Bunun kronik bir sorun olduğundan ve DH sen ve şikayetvar.com dan bahsettim. Arkadaş zaten Samsungun şikayetvar.com sorumlusuymuş. Kendisi benden sorunun fotoğrafını istedi. Değerlendirmek için. Kronik bir sorun olup olmadığı konusunda. İnşaallah garanti kapsamında değişir ekran.

    Gelişmeler olursa yazacağım tekrar.
    Cihazınızın kaçıncı ayında problem çıkmış oldu ?



    Ben kasım ayından bu yana kullanıyorum ve genel olarak telefondan memnunum. (32gb vietnam gold)



    Belki ilerde bizim de başımıza gelecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zx12r Z kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bende sıkıntı yaşamadım umarım gelmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zx12r

    Cihazınızın kaçıncı ayında problem çıkmış oldu ?



    Ben kasım ayından bu yana kullanıyorum ve genel olarak telefondan memnunum. (32gb vietnam gold)



    Belki ilerde bizim de başımıza gelecek..

    Merhaba. Ocak ya da Şubatın başlarında almıştım. Tam tarih hatırlamıyorum maalesef. Ocak sonu Şubat başı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaza güncelleme gelmiş

    SAMSUNG GALAXY J7 PRO [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi ne oldu telefonun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basgilli2344

    Abi ne oldu telefonun

    Hala serviste. Bekliyorum geri dönüşlerini.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • J7 pro 32 gb Çift hatlı modelini aldım bu yenilerde gelen güncelleme bana gelmemiş tayland malı galiba sizce nezaman gelir çünkü dokunmatik hassasiyeti cidden kötü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgisi olan yok mu ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4eat kullanıcısına yanıt
    Telefonunuz hangi ülke rom lu gözüküyor. Türkiye değilse o ülke için yayınlanacak güncellemeyi beklemeniz gerek. Ne zaman yayınlanacağınıda kimse bilemez. Samsungun keyfine göre.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bugun ( 16.05.2018 )bana guncelleme geldi ama henuz yeni yukledigimden bir degisiklik farketmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncellemenin getirdiği bir yenilik varmı ? bir önceki güncellemeyi yüklediğimde telefon yavaşlamıştı o yüzden önemli bir şey değilse yüklemeyi düşünmüyorum.
  • Sanki yeni güncellemeyle şarjı tekrar düzelmiş gibi.
  • Guncelledim bugun sarjim fazla yoktu bir sey anlayamadim. Yarin bakalim ne olacak sarj durumu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aktif kullananlar (internet özellikle) şarjınız ne kadar dayanıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son güncellemeden sonra şarjı hızla tükeniyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bağzıları şarjı iyi olmuş diyor bağzılarıda hizli tukeniyor güncellesem mi güncellemesem mi bilemedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sametjohan S kullanıcısına yanıt
    Ben 6 saatten az ekran süresi almıyorum. Gün boyu oyun internet sürekli kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gelmedimi haber abi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba hemşerim. Telefonu cuma günü aldım servisten. Ancak foruma girme fırsatım olmadı daha hiç. O kadar kavga gürültüye rağmen maalesef garanti kapsamında yapmadılar cihazı. Güya Samsung merkez inceliyoruz vs diye mailler istemişti. Miktar olarak 550 tl istediler. Verip yaptırdım ancak en kısa zamanda elimden çıkarmak istiyorum telefonu. Bir daha Samsung mu. Asla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2D4E48676 -- 20 Mayıs 2018; 10:36:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2D4E48676

    Merhaba hemşerim. Telefonu cuma günü aldım servisten. Ancak foruma girme fırsatım olmadı daha hiç. O kadar kavga gürültüye rağmen maalesef garanti kapsamında yapmadılar cihazı. Güya Samsung merkez inceliyoruz vs diye mailler istemişti. Miktar olarak 550 tl istediler. Verip yaptırdım ancak en kısa zamanda elimden çıkarmak istiyorum telefonu. Bir daha Samsung mu. Asla.
    Reis tüketici haklarına git. 500 lira az para değil ya hem paranı iade alırsın hemde telefonu iade etme sansin olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.