< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Samsung Galaxy S20 Fan Edition [ANA KONU] (Her Şey İlk Sayfada!) (1813. sayfa)
-
-
S20 fe de hafıza kartı aldım daha henüz takmadım. Kaydetme ayarları vs. nasıl yapmamı önerirsiniz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Neyi kaydetme? Hafıza kartının kullanımını mi? İyi bir markaya endişelenmeye gerek yok. Aksiyse,önemli olan dosya,görüntü,belge gibi şeyleri hafıza kartına değil,telefon belleğine yükleyin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Samsung hafıza kartı aldım. Mevcutta olan resimleri ve videoları ara ara hafıza kartına atıp. Yeni çekimleri telefon hafızasına yüklemesi daha mı mantıklı olur? O anlamda sormuştum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gereği yok hocam. Telefon hafızanız dolmaya yakınsa verileri sd'ye yükleyebilirsiniz. Bundan sonra çekilecekleri de direkt olarak sdye kaydedin uğraşmamak için. Belki kayıt süresi çok küçük bir saniye uzayabilir sdye kaydedince ama onun haricinde bir sorun yaşatmayacaktır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Son iki gündür servis yok uyarısı veriyor aramalar gelmiyor arama yapamıyorum ama WiFi ile bağlanmakta sorun yok sim kartı çıkarıp taktım yeniden başlattım Ağı sıfırladım çözülmedi bu sorunla karşılaşan var mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sık sık sim kart yok hatası alıyordum, ilk zamanlar sim bozuldu diye gidip simkart değiştirdim 1-2 kere, baktım çözüm olmuyor sim2 yuvasında kullanınca hiç hata vermemişti.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hayırlı günler arkadaşlar , cihazım garanti süresi bitmeden şarj soketi problemi yaşamıştı 2 yıl geçti üstünden tekrar yaşıyorum kendim değiştirmeyi düşünüyorum varmı bu işe girişen nasıl bir yol izlemem gerek belki yardım dokunur teşekkürler.
-
Ekrandaki dokunmatik sorunları ve sık sık sim kart yok hatası vermesi nedeniyle telefonu mayıs ayında BDH Ankara servisine göndermiştim. Ekran, batarya ve bağlantı ekipmanları değiştirilerek telefon bana gönderildi.
Cevapladığım mesajda göründüğü gibi ekrandaki sorunu farkedince telefonu tekrar açıklayıcı bir not ekleyerek ve ekranın çekilmiş fotoğraflarını galeriye kaydederek BDH Ankara servisine gönderdim. Ancak telefonun kontrol edildiği ve ekranda hata olmadığı belirtilerek telefon geri gönderildi.
10-15 gün sonra Ankaraya yolum düşünce bu sefer Simge Elektronik servisine telefonu götürdüm, ısrarla teknisyenle görüşmek istediğimi, sorunu ona anlatmak istediğimi söylesem de benimle ilgilenen çalışan teknisyenle görüşemeyeceğimi söyleyerek şikayet kaydımı oluşturarak telefonu teslim aldı. 2-3 gün sonra servisten arandım ve ekranda sorun olmadığını söylediler.
Ben de bunun üzerine elimdeki servis fişleriyle birlikte thh'ne başvurdum. Bilirkişi incelemesi ardından ekranın sorunlu olması nedeniyle misliyle değişimi yönünde karar çıktı.
3 haziranda başlayan thh süreci 2 ekimde sonlandı. Tebliğ tarihi bile dolmadan samsung tarafından arandım ve telefonu BDH Ankara servisine göndermemi istediler. S20fe üretimi artık olmadığı ve stoklarında da bulunmadığı için telefonu 1 hafta içinde S24fe ile değiştirdiler.
Basit bir test yapıp ekranı kontrol etmek ne kadar zor olabilir bilmiyorum, bir ekran için defalarca yedekle, formatla, kargo gönder, dönüşte kurulum yap vs vs vs bir sürü zaman kaybı.
Bilgi amaçlı yazmak istedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Gecmis olsun, yeni telefonunuz da hayirli olsun, guzel bir değişim olmus. Garantisi varmiydi telefonunuzun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. Garanti 13 haziranda bitmişti, ben hakem heyetine 3 haziranda başvuru yapmıştım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayırlı olsun, güzel değişim olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı olsun. Uğraşmışsınız fakat s20fe den sonra harika bir yükseltme olmuş. Özellikle şarj konusunda kullanınca görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. Önümüzdeki hafta günlük rutinime döndüğümde ben de karşılaştırma fırsatı bulacağım, anladığım kadarıyla memnuniyetle cevaplarım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mydonose13 -- 19 Ekim 2024; 17:53:28 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tekrardan hayırlı olsun. Tüketici olumlu sonuç alınca her zaman kendim sevinmiş gibi sevinirim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çift hat kullanıp sorun yaşayan var mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
S20 FE Snapdragon dan s23 fe ye geçtim şarj konusunda s23 berbat yeni telefon s serisi falan diye güvendim ama yazılım haricinde s20fe nin eline su dökemez pişman degilim ama şarj konusunda beni çok üzdü alacak olanlar bunu göz önünde bulundursun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sd islemciliden gectiysen dedigin gibi olabilir, ben ex islemcili kullaniyorum, yaninda power bank la geziyorum mesela.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Exynos'un yeni serilerini iyi diyorlardı, ısınma ve pil tüketimi konusunda SD ile aynı diyorlardı?
Sonuç???
-
Hazirandan ekime kadar telefonsuz mu kaldınız? Telefon incelemeleri nekadar sürmüştü hocam?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X