Şimdi Ara

Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU] (727. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.871
Cevap
106
Favori
825.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
59 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 725726727728729
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Bende bu şekilde

    Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55525534 5 kullanıcısına yanıt
    Hocam işte teknik olarak bilen biri bunlar doğru mu söylerse çok iyi olur. İnternette yazana göre mesela sizin batarya sağlığınız 99 şarj cycle'ınız 400 küsür.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 55525534 5 kullanıcısına yanıt

    Bende kayıt etmedi log dosyasını.. "Wait" yazısı dönüp duruyor. SD kart kullanmıyorum acaba ondan olabilir mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben de güncelleme yaptım, ilk gün bir problem yoktu. ikinci gün play storeda uygulamaları güncelliyordum, androidle ilgili bir güncelleme hata verdi (şimdi hatırlamıyorum) telefonu kapattım, hiç açılmıyor, başlangıç ekranını ileri geçemiyorum.


    benim beceriksizliğimden midir bilmem ama hard reseti bile açamıyorum.

  • iyimser29 kullanıcısına yanıt

    Hard reset için telefona kulaklık takıp tuşlara öyle basın hocam. Ekran geldikten sonra kulaklığı çıkarıp reset atabilirsiniz.


    Geçmiş olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.A.R.U.B kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim cevap için ancak şimdi telefonun ekranı hiç gelmiyor. hatta geceleyin bilgisayara bağlamayı denemiştim onda da ekran gelmemişti. normalde şarja takınca şarj ekranı çıkıyordu o da çıkmıyor artık

  • Sorun sanırım düşündüğümden farklı hocam. Profesyonel teknik destek alabilirsiniz.


    @claswan Hocamız belki yardımcı olabilir. Kendisi bilgili bir Samsung çalışanı diye biliyorum. 🙌🏼


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.A.R.U.B kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim. yetkili servise gönderdim fakat arka camın alt kısmında 1 yıl öncesinden kalma çatlak var umarım sorun yapmazlar...

  • iyimser29 kullanıcısına yanıt

    hocam çatlak varsa garanti dışı bırakıyorlar. bize bırakılan bir şey değil bu. servise gelen cihazın her yönünden fotoğrafı çekiliyor. Sıvı teması, kırık çatlak, yetkisiz müdahaleler garanti dışı kabul ediliyor.



    Çeşitli yöntemler şu şekilde;


    telefonu usb kablo ile bilgisayara bağlayıp ses kısma + güç tuşuna 10-15sn saniye basılı tutarsan yeniden başlatır.


    tam yeniden başlatırken o siyah ekrana geçince ses açma + güç tuşuna basman gerekiyor aynı zamanda kabloyu çıkarıp takacaksın. biraz karışık gözüküyor ama birkaç denemeye girersin.


    Reset yerine girince wipe data yapıp yeniden başlatırsın.

  • claswan kullanıcısına yanıt

    öğleden sonra verdim kargoya ancak pazartesi ellerinde olur. farketmez tüketici hakem heyeti diye bir şey var. her darbe telefonun sistemine zarar verecek diye bir kaide yok. bir tüketici olarak söke söke alırız hakkımızı diyorum :) ben aslında yedeklerimi kurtarmak istiyorum, asıl önemli olan yedekler onu nasıl çözebiliriz

  • iyimser29 kullanıcısına yanıt
    Bence tüketici hakemde haklı bulunmayabilirsiniz. Telefonun garanti koşullarınının yer aldığı kitapçığa bakmak lazım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • iyimser29 kullanıcısına yanıt

    maalesef başvursan da değişmez. garanti kapsamı dışında :(

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Hocam flip'ler sıkıntılı mı? Tanıdık için düşünüyoruz da, bugün biraz okudum ama kırılma oluyor falan diyenler var.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt

    ilginiz için teşekkür ederim, tecrübenize diyecek söz yok ama telefonu kargoya vermiş bulundum haliyle mecburen servise gidecek, tahminim arayıp garanti dışı kaldı ücreti de bu diyecekler, belki işimize gelir yaptırırız, bu tahmin tabiki belki de garanti dışı deyip ellerini sürmeden iade edecekler. Ben garanti için bdh Ankara ya göndermiştim. Kvk da bakıyor mu tamire ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    deneriz şansımızı üstad ama şöyle bir durum var kapak çok eskiden çatlaktı gerçekten

    Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyimser29 kullanıcısına yanıt

    Telefon geçen yıl düştü yere bu mesaj da şahit hatta 400₺ diye yazmıştı bir arkadaş onu da hatırlıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    FLİP FOLD tavsiye etmiyorum hocam ben. Çok parası varsa olabilir :) Özellikle parası çöp olunca üzülmeyecekse. Şaka bi yana garanti süresince sıkıntı olmuyor. Premium cihaz olduğu için kullanıcı hatasında bile garantiden değerlendiriyorlar genelde.

  • iyimser29 kullanıcısına yanıt

    Garantiden onarımlara diğer illerden yolluyorsanız sadece ve sadece BDH bakıyor. Cihaz onarımı gerekecekse kapaktan açmaları gerekiyor. Kırık kapakla onarım mümkün değil açınca parçalanacak. Ayrıyetten Samsung'un garanti politikasına göre eğer bir yerde kırık varsa içinde de bir yerlerde parçalar kırılmış olabilir düşünCESİNDELER.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi claswan -- 17 Aralık 2022; 9:39:4 >
  • claswan kullanıcısına yanıt
    Ama değmez diyorsunuz anladığım kadarıyla.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt

    Diyelim garantiden çıktı, ücreti mukabilinde tamir yapmıyorlar mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 725726727728729
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.