Şimdi Ara

Samsung Galaxy S23 Ultra [ANA KONU] (2152. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: meruh79 , meruh79 , ykk07 , hai-ake Daha Az
4 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 12 Misafir - 14 Masaüstü2 Mobil1 Android
5 sn
43.074
Cevap
654
Favori
2.201.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
123 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
51. Sırada  bugün en iyi #10
Sayfa: önceki 21502151215221532154
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mikarichi kullanıcısına yanıt
    Hangi servise götürdün cihazı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. İyi bayramlar herkese.
    Birkaç yere baktım ama kesin bir cevap bulamadım. Yurt dışı telefonlarda 120+120 kullanım süresi devam ediyor mu? 120'ye indirildi yazanlar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikskareyim kullanıcısına yanıt
    Şu an için devam ediyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. İki sim için toplam 120 gün oldu ya da olacak diye okumuştum bir yerde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acemiyoutuber kullanıcısına yanıt

    Rica ederim, sanırım miracast altyapısı kullanılıyor. Kablosuz görüntü yansıtma destekleyen TV, android box gibi şeylerle kullanılıyor diye biliyorum. Benim TV akılsız ama daha önce kablosuz olarak başka yerlerde kullandım tabi.

    Mi stick deneyimim olmadı yorum yapamayacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Rich M kullanıcısına yanıt

    Samsung Odyssey G8 akıllı monitör var bende, smartthings üzerinden veya Smart View'dan monitöre bağlanılabiliyor.


    Bir de bilgisayara Samsung Flow (dosya aktarım programı) kurarsanız aynı ağ üzerinden windowsa görüntü verebiliyorsunuz monitör desteği yoksa.


    Ek olarak Wi-Fi Direct ile de monitörü görüyor. Bildiğim kadarıyla chrome cast desteklemiyor. Miracast gerekli olabilir


    Samsung Galaxy S23 Ultra [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FlyingKat -- 30 Mart 2025; 16:46:59 >




  • ikskareyim kullanıcısına yanıt
    Devam ediyor her sene düşürülecek muhabbeti dönüyor clickbait ve ticari olarak nemalanan tiplerin söylemlerine itibar etmeyiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Pil değişimi sonrası ikinci ekran süresi. Yeniden 9 saatlere yaklaşmak güzel.

    - Karma kullanım

    - Adaptif parlaklık aktif

    - Adaptif Hz aktif

    - Full Bluetooth aktif (Watch 6 saatim var)

    - FHD+ çözünürlük

    - Herhangi bir kısıtlama modu aktif değil

    Samsung Galaxy S23 Ultra [ANA KONU]

    Not: Cihaz hiç sıfırlanmamıştır, kutudan çıktığı haliyle kullanmaktayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R0llingMan -- 30 Mart 2025; 19:6:11 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Benim yaşadığım yazılımsal problemi hiç yaşayan yok mu bu forumda? Kimse bahsetmemiş çünkü

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SkiP_ S kullanıcısına yanıt
    Yok hocam Muhtemelen yazılımsal bir hata kaynaklı sıfırlama ile çözülür bence çünkü yaşayan yok burada

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    Hocam telefonu sıfırladım. Butun her şeyi el ile sıfırdan kurdum. WhatsApp dışında hic bir şeyi yedekten çekmedim. Ona rağmen yine oluyor. Yani sizlerde olmayıp şu yaptıklarıma rağmen bende olan şeye artık anlam verememeye başladım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SkiP_ S kullanıcısına yanıt

    Hocam uygulamayi adb ile kaldirsaniz duzelmezmi ? Samfw tool ile kaldirabilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EryiğitOguz kullanıcısına yanıt
    Sistem uygulaması diye geçiyorlar. Kaldırmak ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum. Bu ayki güncelleme gelene kadar bekleyim bakalım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • S23 ultra
    120 hz 2k
    Ful mobil veri
    Köydeyim
    Şebeke kötü
    Samsung Galaxy S23 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    Aşağı yukarı benzer süreleri alıyorum. Ama ekran ful hd 60 hz bende.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben son güncellemede bir sorun yaşamıyorum. Bugünkü pil durumu bu mesela. 4 saat 46 dk ekran sürem var ve kalan pil %57. Wifi kullanımı bu tabii. Mobil veride düşüyor süre haliyle. Samsung Galaxy S23 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • norton772 kullanıcısına yanıt
    Telefonuz kaç aylık?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bence son gelen güncellemelerin bir tanesi ile cihazın yazılımı sapıttı ve sıfırlamadan düzelmiyor sıfırlayınca sorun kalmıyor ilginç bir durum var Bence böyle En azından baktığım gördüğüm kadarıyla
    Son sürümdeyim ve pilden fazlasıyla memnunum
    Yine bugün full mobil veri ile 5 saat 40 dakika aldım bir buçuk saat kadar internet paylaşımı yaptım makul bence

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • R0llingMan kullanıcısına yanıt
    Tam hatırlamıyorum ama 1.5 yıllık falan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • norton772 kullanıcısına yanıt
    Pil kondisyonu gayet iyi görünüyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 21502151215221532154
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.