Samsung Galaxy S25 / S25+ [ANA KONU] - %15 İndirim Detayları İlk Mesajda (163. sayfa)
![](/static/forum/img/close.png)
![](/static/forum/img/popularite.png)
-
-
Gulsemmi aglasammi tovbe tovbe 😅 kargo subesini arayin hocam bi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aradım, iptal edilmiş diyor. Samsung’a yazdık bakalım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kırılmazı henüz almadım, kılıfı fibakstan aldım benim için yeterli gibi şu an
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu rezil oğlu rezil kargo firmasından her şey beklenir arayın müşteri temsilcisini sayıp sövün anca akılları başlarına geliyor. Evde bulamayınca anında böyle yapıyorlar. Pazartesi verilen kargom hala ortada yok diğer kargolar 1-2 günde gelirken bu sözde jet(!) hala getiremi. Arayıp sayıp sövdüm benim kargo 2 gün boyunca transfer merkezinde bilinmeyen sebeple unutulmuş dün akıllarına gelmiş transfer etmek. Siparişi iptal etmemek için zor tutuyorum kendimi o kadar soğudum artık samsung+hepsijetten
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
S25+ Gece mavisi sipariş edip teslim alan oldu mu? 29 ocak siparişimden ses yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Evet hocam o kampanya falan değildi. Düpedüz hatalı fiyattı. Bütün avantajları da beraberinde aldık alanlar olarak. Herkes ultradaki resmi kampanya gibi sandı ağır davrandı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Arkadasın kamu hesabından alsak telefonu adres bilgileri ve isim soy isim değişiyor mu arkadaslar?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sipariş iptal olmaz hocam ancak kargonun hasar gördüğüne dair tutanak tutturun, size teslim ederken sıfır paketle teslim ederler cihazda sorun çıkar falan sonra uğraş dur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teslim almadım hocam. Dağıtım merkezinden geri dönmüş.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben de şimdi farkettim onu mesajı editleyecektim. Dağıtım merkezinden geri döndüyse Samsung'un kendisine iade olması gerekir, yeni cihaz mı yollarlar nasıl olur bilemiyorum. Samsung ile iletişime geçip durumu aktarın, nasıl bir yol izleyeceklerini öğrenin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satın alınacak Samsung shop hesabında alacağınız telefonu sepete atıp ödeme adımına ilerlediğinizde teslimat adresi ve fatura adresi bölümü gelecek. Burada arkadaşınızın adres bilgileri çıkar. Hem teslim adresi hem de fatura adresi kısmında yeni adres ekle kutucukları var. İkisine de sizin adres bilgileri telefon ve mailinizi İsim Soyadınızı girip kaydedip ödeme ekranına geçin ve hangi kart ile ya da ödeme biçimi ile alışı yapacaksanız o bilgileri girip alımı tamamlayın. İlk sipariş bilgi ve onay maili hesap sahibi arkadaşınıza gider. Ama telefon size gelir fatura size çıkar ve kargo takip bilgileri sizin telefonunuza gelir süreç boyunca.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kimi arayıp öğrenecek ki?
Yemin ederim sözde müşteri temsilcileri varya 3 yaşındaki bir çocuktan daha fazlasını bilmiyorlar.
Boşu boşuna insanları oyalamak için oraya koymuşlar onları.
Hizmetin H'sinden, Telefonun T'sinden anlamazlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bana sabah dhl den hepsijete teslim ettik gardaşım kargonu sana meşaz gelecek hepsijetten diye meşaz geldi. Bu saat oldu hala meşaz faman gelmedi. Ne iş anlamadım. Zabattan benlen aynı meşaz gelenlere hep hepsijet meşazı gelmiş :(
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bl@Ck[Dr@GoN] -- 6 Şubat 2025; 18:6:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Meşazını almışlardır gardaşm. Bugün gelmediyse yarın zabaanan gelir meşaz yüreğini ferah dut
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1 şubat eğitim indirimi ile verdiğim 256 Buz Mavi S25 bugün 12 gibi teslim edildi. Cihazı kurdum herşeyi halettim. S24 Kılıf söylemiştim idareten onuda taktım neredeyse tam oldu. Cihaz çok hızlı gerçekten akıyor maşallah. S20fe den geçtiğim içinde öyle gelmiş olabilir ama ilk izlenim olumlu. Batarya kısmı soru işareti anca onuda bir kaç gün sonra anlıcaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı durumdayım günlerce görüşmeme rağmen telefon dağıtımdayken iptal ettiler siparişi ama iade ile ilgili bi gelişme yok.
Smarttag için kayır oluşturmuştum. Bir gün sonra müşteri hizmetleri aradı siparişinizle birlikte yolluyoruz dedi. Siparişim geldi smarttag yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X