< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Samsung Galaxy S25 / S25+ [ANA KONU] - %15 İndirim Detayları İlk Mesajda (173. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/Forum-Android.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
![](/static/forum/img/popularite.png)
-
-
Beyler ben de şimdi s25+ siparişimi geçtim.
Konuda genel kabul görmüş beğenilen ekran koruyucu ve kılıf tavsiyesi alabilir miyim?
-
Bende s25+ bugün teslim aldım.
Easycep iade işini aşmak kaldı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayır samsung değişim koşulları sayfasında hiçbir sorumluluğumuz yoktur diye küçük yazıyla bir not eklemiş siz görmemişsiniz. Forumda da paylaşıldı. Ayrıca samsungu da arayıp sorabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
24 ocak siparişim geldi. Kablosuz şarj cihazı olmadan gelmiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Litejra -- 7 Şubat 2025; 14:11:6 > -
inanın bilemiyorum telefonum gerçekten sıfır kondüsyonundaydı. Her yıl hem kendi hem eşimin telefonunu lansmandan değiştiriyorum bugüne kadar hiç para kesildiği olmadı.
-
Amazon da ödenmeyen paralardan dolayı tam anlaşmayı feshetmiş artık değişim kampanyası yok gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 7 Şubat 2025; 14:12:3 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet kutu aksesuar vs tamdı. Her yıl telefon yenilediğim için telefonun üst jelatini hariç tüm içinde çıkan kağıt vs dahi atmadan içine koyuyorum değişimlerde sıkıntı çıkmasın diye.
-
Samsung'un geri ödemelerden sorumluluğu olmayabilir doğrudur fakat anlaştığı firma üzerinden kullanıcısını mağdur etme gibi bir durumu olamaz ödemeleri zamanında yaptırmak zorunda. Dünya artık ölçek ekonomisi ile dönüyor, tüm firmalar iş yaptıkları yan firmaları kadar büyük ve güçlü buna göre de denetleme mekanizmaları kuruyor.
Bu tip durumlarda halkımız hakkını korumayı unuttuğu için genelde firmalar ali kıran baş kesen gibi hareket ediyor. Açıkçası Easycep'in sözleşmesini okumadım ve belirtilen geri ödeme süresini görmedim fakat geri ödenmediği taktirde hem Samsung hem de Easycep sorumlu olur bu hukuki bir sonuçtur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedy -- 7 Şubat 2025; 14:17:37 > -
SETK1668_January_Tradein_Campaign_TCs.pdf
Alıntı
metni:Katılımcılar, Eski Cihaz’ın satış sürecine ilişkin Samsung’un herhangi bir sorumluluğu olmadığını bildiklerini ve Samsung’tan herhangi bir talepte bulunmayacaklarını kabul ve beyan ederler. Eski Cihaz’ın Değişim Kampanyası koşullarına uygun olarak teslim edilmesi, incelemesinin yapılıp değerleme sonucunun Katılımcı tarafından onaylanması halinde, Eski Cihaz’ın mülkiyeti, Katılımcı tarafından Easycep’e devredilecektir. Değişim Kampanyası dâhilinde eğer mevcutsa ek takas desteği ödemesi, Eski Cihaz’ın son tutar ödemesi ile birlikte 3 iş günü içerisinde Katılımcı’nın belirttiği hesabına ödenecektir.
-
EasyCep Samsung Değişim Kampanyası Skandalı başlıkları açılmaz inşallah...
-
Paylaşımınız için teşekkürler. Bakalım 3 gün içinde ödeyecekler mi göreceğiz. Easycep ödemediği taktirde Samsung ya da Easycep bu sözleşmeyi önünüze dayayıp bak ne yazıyor diyemez! Dava açıldığında ya da tüketice hakem heyeti tarafından tıpış tıpış müteselsil sorumlu olarak yargılanıp ödeme yapmak zorunda bırakılırlar.
Easycep'in bu ticaretteki tek hürriyeti cihazınıza istediği kadar teklif verebilmektir.
-
S25, kılıf, kablosuz şarj ve smart tag geldi an itibariyle. Akşam geçişi yapayım da asıl sıkıntılı kısım olan Easycep işlemlerine başlayalım bakalım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim yolladığım da aynı şekilde içinde tüm kutu içeriği kablo iğne açılmadan yolladım. Eksik yok. Üstünden çizik bile olmayan amfilm i bile çıkarmadım alan hayır dua etsin diye hatta.
Kutunun sadece üst tarafındaki cırtını söküp açarım hep aşağı yırtılmamış durur. Üstteki yırtılan cırtını bile içine koydum. İsteyen o cırtı yapıştırıp sıfır diye satabilir benim telefonu. Şarj yuvası çevresinde bile bir tane kılcal çizik yok.
Ben hep böyle telefon saat yolluyorum hep tam para alıyorum. Bu sabah teslim edildi benim S24 Plus. Bakalım nasıl dönüş olacak.
Hocam mesaj ile mi geliyor teklif yoksa telefon ile mi arıyorlar. Hangi numara eğer arama olursa.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben üstünden çıkan siyah yapışkanlı ekran kaplamasını bile atmayıp tertemiz gönderiyorum hep. Hepsi sıfırdan farksız😃
Aynı kafadanız seninle😊😊
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssavtak -- 7 Şubat 2025; 14:26:19 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim takas için yolladığım saat dün teslim alındı. Henüz bir bildirim gelmedi. Eposta ile dün sordum, gelen yanıt :
"Cihazınız bugün itibari ile tarafımıza ulaşmış olarak görünmektedir. 1-3 iş günü içerisinde incelemesi tamamlanıp, size sms ile bilgi iletilecektir. "
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynen bende o şekilde yolluyoruk vallahi. Sabah mail geldi incelemeniz tamamlandı kabul ediyor musunuz diye IBAN no kontrol edip koabul ediyorum dedim. Bakalım 3 iş günü maceramız nasıl olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
eski telefonu göndermek için ne kadar süremiz var arkadaşlar
-
10 gün.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X