Şimdi Ara

Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU] (438. sayfa)

5 sn
16.489
Cevap
362
Favori
523.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
2. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 436437438439440
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Death Mark07 kullanıcısına yanıt
    Bugün kargo diyor son adımda, HB stoklarına girmiş ürün. Belki yarın bizede bir süpriz yaparlar, sanmıyorum ama

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackcemre kullanıcısına yanıt
    Hemmm o detayı bilmiyordum teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • saitates kullanıcısına yanıt

    Teslimat ambargosu varsa mecburen dağıtım için bekleyeceklerdir. Eğer yoksa zaten çok fazla beklemezler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Death Mark07 -- 30 Ocak 2025; 0:20:21 >
  • ugurtunc U kullanıcısına yanıt
    Şunu söyleyeyim eğer sorun anakartta ise (yüksek ihtimalle öyle gözüküyor) cihazınız bir süre kesin bekler serviste. Anakart değişimi hızlı sağlanmıyor. İstanbul'a getirip servise vermeniz bir fayda sağlamaz. Gelecekseniz eğer sorun diğer parçalarda ise S24 Ultra parçaları Mecidiyeköy servisinde kesin vardır, sabahtan gelip parça sordurun. Çıkıp çıkmayacağına dair bilgi verirler. Eğer yardıma ihtiyacınız olur ise Mecidiyeköy servise 15 dk falan uzaklıktayım, yol üstü danışabilirim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Athelonious kullanıcısına yanıt

    videonun sonundaki açıklamadan neden öyle yorumladığını anlayabilirsiniz ;)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada bugün kargoda diyorsa kargoda olur ben hiç şaştığını görmedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • erditepe kullanıcısına yanıt

    Üşenmedim bu saatte aradım ama gece 12'ye kadarmış, yarın sabah arayacağım bakalım öğrenelim.

  • erditepe kullanıcısına yanıt
    Bende görmedim, kargo ambargosu kalktı sanırım. Bir kaç site daha yarın kargo diyor Samsung yerkili bayii adı altında. İlginç. Bekleyelim bakalım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • erditepe kullanıcısına yanıt
    Ben şaştığını gördüm hocam. Hem de aynı gün kargo ibaresi olan ürünü 3 gün sonra falan anca verdiler. %100 diye bakmayın yani :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Desident D kullanıcısına yanıt
    İlk anda Ankaraya başvurayım bakalım ne dicekler.... destek için çok teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurtunc -- 30 Ocak 2025; 0:26:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gsserhat kullanıcısına yanıt

    Hoparlördeki sorun neymiş kimsenin bahsetmediği çok merak ettim doğrusu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erditepe kullanıcısına yanıt

    Samsung u biri aramıştı forumda ocak sonu kargoya verilecek denmişti demek ki doğru




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 30 Ocak 2025; 0:28:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada stoklara geldiyse amazon gibi global bir şirket hayli hayli getirtmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Athelonious kullanıcısına yanıt
    Burak'ı ben de severim de gerçekten kaç tane inceleme izledim. Onun yaptığı yorumları yapan bir kişi yok. Herkes yanlış Burak mı doğru söylüyor. Pek sanmıyorum.

    Az önce iki yeni inceleme izledim. Cidden çoğu yönden oldukça iyileştirme var.

    Burak bence lansman günü hala o ilk çıkış fiyatlarının etkisiyle yorum yapıyor🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aynen o yüzden dedim ya zaten. Bir tepki var gibi. Herkes gider Mersin'e ben giderim tersine yapılmaya çalışılmış.


    @Prfssr Hocam gördüğüm kadarıyla fiyattan bağımsız bir gerginlik var. Tepki videosu gibi olmuş incelemeden bağımsız :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Athelonious -- 30 Ocak 2025; 0:33:7 >
  • Hoparlör konusunda kimse samsung tan böyle Apple gibi çok bass lı sistem beklemesin. AKG kulaklıkları da öyle samsung un. Samsung sesleri net ve temiz veriyor. Apple'da bass kuvvetli fakat ses net değil. Apple da sesi artırın bozulma oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 30 Ocak 2025; 0:32:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Athelonious kullanıcısına yanıt

    Apple ne yaptı çok merak ediyorum. 16 Pro serisinde bir ton sorun var. 100 tane alıyorsun ancak 10 tanesi düzgün. Böyle telefon mu olur. Her hafta 1.000 - 2.000 TL düşüyor fiyatı çünkü herkes iade ediyor. Apple da bu kadar kısa zamanda bu kadar fiyat azalması normal mi? Adamlar resmen arızalı telefon piyasaya sürdüler. Tıpkı S24 Ultra daki kum sorunu gibi. Şimdi kullananlar bir sorun yok diyor. 17 çıkınca herkes sorun vardı gerçekten diyecek. Ben kendim de kullanıyorum fakat sorunlarını biliyorum ve her yerde yazıyorum. Aynısını s24 ultra da da yapmıştım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu merak eden cok kimse vardi.
    Sosyal medyacilar sevinecek bu sefer…


    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 3.tam şarj sonu. %80 wifi - çoğunlukla kapalı ortam...


    Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Athelonious kullanıcısına yanıt
    Evet hocam biraz sinirli. Tamamını izlemedim atlaya atlaya izledim ama hangi kısma geçsem gergindi.

    Neden, cihazı mi vermemişler diyeceğim ama cihaz geri gidecek demiş vermişler yani.

    Lansmanda da onu izliyordum. Orada da gergindi ama geçen sene lansmanda da S24 Ultra için çok olumlu konuşmuyordu. Sonra fiyatlar düşünce kendisi de aldı ve baya da tavsiye etti hatırlıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 436437438439440
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.