Şimdi Ara

Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU] (879. sayfa)

10 Kayıtlı Üye (4 Mobil) ve 13 Misafir (4 Mobil) - 15 Masaüstü8 Mobil1 iOS
5 sn
19.834
Cevap
385
Favori
639.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
5. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 877878879880881
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BayAFYOK kullanıcısına yanıt
    Bu Samsung TR dünyanın en garip şirketi. Bizim mahalle bakkalı daha ciddi yönetiliyor. Çok değişik bi ticaret anlayışları var. Samsung Kore bunlara nasıl katlanıyor onu da bilmiyorum. Umarım isteğinize bir an önce kavuşursunuz. Fakat söz konusu Samsung TR ise kimsenin kimseden haberi olmayan ilginç bir firma ile uğraşıyorsunuz demek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali Koç İstifa kullanıcısına yanıt
    Beta gibi beta demek ki😂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _PriNCeLy_ _ kullanıcısına yanıt
    Home up uygulamasını yuklediniz mi eger yüklenmiş se goodlock u yükleyin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    valla hocam aşağı yukarı 9 yıldır xiaomi telefonlar kullanıyorum, en son samsung 2014te s3 kullanmıştım, amiral gemisi, ekran büyüklüğü ve yapay zeka eklentileri nedeniyle samsunga geçiş yapmıştım lakin sürecin böyle devam edeceğini bilseydim başta sipariş verir miydim bilemiyorum. ilk niyetim oneplus 13 idi o da Türkiyede satışa sunulmadı. xiaominin de artık arayüzünden sıkılmıştım. s25 ultra pişman etmeyecek muhtemelen ama yaşanılan bu süreç pişmanlık yaşattı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BayAFYOK kullanıcısına yanıt
    Sizinde renk değişimi güncellenmedimi sepette? Sipariş hazırlanıyordamı bekliyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Requiem_For_a Dream kullanıcısına yanıt
    yok hocam rengi aramanın üzerinden 2 gün sonra güncellediler. şu an kargo bekleniyor aşamasında ama 2 gündür onda da herhangi bir değişiklik yok. akıllarına geldikçe birşeyleri güncelliyorlar galiba. gece yarısı 2 gibi verdiğim adaptör siparişi 7 saat sonra kargoya verilmişti ama telefon 4 gündür zahmet ederlerse verilecek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BayAFYOK kullanıcısına yanıt
    Sizi iyi anlıyorum hocam. Cihaz iyi olsa bile yaşanılan süreç olumsuz olunca insanın keyfi kaçıyor.

    Samsung TR maalesef böyle. Tansu Yeğen bey döneminde bir nebze iyiydi fakat o da başka şirkete geçti. Zaten o gittiğinden beri her gün daha da kötüye gidiyor. En son easycep ile kuş kondurdular.

    En azından paranız ya da cihazınız kalmaz. Bir şekilde paranızı da alırsınız ürününüzü de gönderirler. Fakat çok garip bi sistemleri var. Neye göre gönderiyorlar neye göre indirim yapıyorlar ne yapıyorlar belli değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctrl-alt-delete -- 14 Şubat 2025; 14:12:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kamu ve lansman hediyeleriyle alanlar iptal etmesin bence. hele de renk değişikliği ile aranıp kabul edenler. 2500 de kupon gelecek dersek 67-68 e filan gelmiş oluyor 512 gb lık. ama tabi bekletme süreci zor araya hsonu da girdi

  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    tecrübe etmiş olduk hocam süreci. muhtemelen s29 serisine kadar cihaz değiştirmem, o zaman bi daha bu süreci yaşarız gibi anlattığınız göre. 🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim s22 ultra ana ekran 😊
    Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Benim başıma gelenden dolayı ben iade başlattım hocam biliyorsunuz. Dün de bitmeden kampanya bir tane daha sipariş verdim o kargoya verilmiş.

    Şimdi iade için yaptığım başvuruda başıma gelenleri anlatsam yani zaten bu konuda ancak benim başıma gelir bunlar. Anlatmayacağım ama gerçekten yani bu Samsung Türkiye rezil ötesi bir firma başka diyecek kelimem yok artık yani. Sabahtan beri saçma sapan bir şeyle uğraşıyorum bunun yüzünden.

    Seneye cihazı falan değiştirmeyeceğim. Yeni gelende bir sorun olmazsa kullanacağım bundan sonra da çok zor artık.

    Bir web sitesi düzgün yapmaktan aciz firmadan telefon almaya çalışıyoruz.

    Ben takıntılıyım diye zaten bana denk geliyor hep böyle şeyler yeter artık yani çok yoruldum ya en azından Apple'ın sitesinde bir şeye başvuruyorsun düzgün işlem yapıyorlar.

    Her sene çocuk gibi heyecanlanıp alıyorum hep kursağımda kalıyor.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Batman76 kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam, ben de s24 plus dan geçiyorum. Nasıl, memnun musunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Hocam ben de aynısını yaptım. Titanyum mavi iptal ettim, titanyum gümüş sipariş verdim. Bunu müşteri temsilcisi yapamıyor. Onların yapacağı işi kendim yaptım maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S25 Ultra'nın tüm dünyada şu an sadece Samsung online'da satışta olan 3 farklı rengi ne zaman genel satışta olacak - bilgisi olan var mı ?


    Mesela amazon'da ne zaman satılmaya başlar ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imtr -- 14 Şubat 2025; 14:35:14 >
  • L_Lawliet kullanıcısına yanıt
    Benim başıma ne geldi biliyor musunuz; iade oluşturdum telefon ekranında bir kusur vardı hadi olabilir orası sorun değil zaten iade bunun için var.

    Siteden iade başvurusu yaptım sadece smart tag iadeye düştü diğer 3 ürün de iade yok şu an.

    Müşteri hizmetlerini 3 defa aradım sorun olmaz ya deyip geçiştirdiler 4. müşteri hizmetleri evet diğer 3 üründe ki bu 3 ürünün bir tanesi telefon iade gözükmüyor dedi oluşturmaya çalıştı o da hata alıyor sitede benim gibi şimdi ben size döneceğim diyor ve eminim bana dönmeyecek

    Adamlar bir tane web sitesini düzgün çalıştırmaktan acizler böyle bir sistemleri bile yok.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • cimbomlusinan kullanıcısına yanıt
    Yeni bir şey değil geçmişte de sıkıntı yaşayan varmış ben araştırsam hiç girmezdim bu topa benim paramı 2 ay sonra atacaklarsa o para %5-10 erimiş olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PikaTak -- 14 Şubat 2025; 14:31:27 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Siparişlere bile stok yetiştiremediler bu renklerde. 4 mart'a kadar var bekleyen. Tahminim Mart sonu anca gelir. O da gelirse

  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun Hocam. Online satıştan Emel Hanım'ı bağlatın. Her şeyi bilen tek kişi o şu an.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    s25u mı iade ediyorsunuz hocam. ne sıkıntısı var ?

  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Bu saçma sapan olaylar ancak Samsung TR'nin sitesinde olurdu. Çözülür de çözene kadar uğraşır durursunuz hocam. Çok geçmiş olsun. Umarım bir an önce halleder ve iyi haber alırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 877878879880881
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.