Şimdi Ara

Samsung Galaxy S25 Ultra [ANA KONU] (957. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (1 Mobil) - 9 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20.227
Cevap
387
Favori
656.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
75. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 955956957958959
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sonsonmohikan S kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güzel günler de kullanın inşallah.
    Bende S24 Plus dan geçtim.
    Dediğiniz gibi her yönüyle çok farklı, muhteşem bir cihaz S25 Ultra.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ymndogan kullanıcısına yanıt
    İnanın o hızı ve akıcılığı arıyorum. Eskiden iphone için derdik böyle şeyleri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • erenysfl kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun ikimizede. Benimde yarın elime ulaşır diye düşünüyorum. 15pm den birde whpp sıkıntısız geçirdimmi süper olacak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mesutismail kullanıcısına yanıt

    Yüksek ihtimal sizin kargonuzda takılacaktır bana mail atan adama geri gönderin ben Amazondan iptal edeceğim yazdım onlarda geri dönüş yapıp iptal işlemleriniz başlatıldı dedi

  • Requiem_For_a Dream kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam, umarım herşey sorunsuz hallolur sizin için de

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Qauze Q kullanıcısına yanıt
    Hala bekliyoruz bir iade kodu için. Hayır bir de kartın ekstre kesimi gelecek.

    Cidden en son genel merkezlerine gidip rezillik çıkaracağım.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Benks bence de en iyisi üstat.
    Bu kadar yansıma önleyici tasarım yapmış olmaları takdire şayan. Zaten orijinal ekran kadar yapabilmesi imkansız. O kadar basit yöntem olsa, diğer markalar da bu işi hemen adapte ederlerdi. Olay elbet ekran teknolojisi.
    😊👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben şahsen batarya tasarrufu için,
    AOD yi kapatıyorum
    Açık/Koyu modu otomatik tutuyorum (Karanlık mod ayarlarında -> programlandığı gibi aç-> gün batımında gün doğumuna)
    Edge kısayolları/ ışıkları kapatıyorum
    Bluetooth kullanmadığım zaman kapatıyorum.
    UWB de çok harcıyor onu da kapatıyorum
    WiFi ayarlarında Intelligence'a tıklayınca WiFi güç tasarrufunu açıyorum
    Ekran zaman aşımı default 30sn.
    Cihaz bakımı kısmında -> hafıza -> ram plus kapalı konumda
    WiFi araması açık durumda (içine girince arama tercihi WiFi olacak şekilde düzeltiyorum.)
    Ayarlar da sesler ve titreşimde-> Sistem titreşimi -> dokunma etkileşimleri ve navigasyon hareketlerini kapatıyorum.
    Ayarlar da sesler ve titreşimde-> Sistem sesi -> hepsini kapatıyorum
    Adaptif parlaklık açık durumda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcemre -- 18 Şubat 2025; 21:8:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passenger kullanıcısına yanıt

    Bende memnunum benksten ilk günden beri,anlamadığım burda bayağı gömülmüştü;insanlar geri iade falan etti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim Benks AR'leri değiştirdiler bu arada Clear olanla. İade süresi geçmişti yazmıştım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Ömrümde bu kadar saçmalık görmedim. Sistemleri tamamıyla bug durumda. Şimdi saçma sapan şekilde siparişlere galaxy ring ölçü kiti ekliyorlar. Bu da stokta yok zaten. Bundan dolayı siparişler bekliyor ve kargoya verilmiyor. Sorun şu ki iptal etmek için iptal seçeneğine tıklayınca da galaxy ring kiti gözükmüyor seçilemiyor bundan dolayı da iptal talebi oluşmuyor hata veriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Hayırdır, neden iade ediyorsunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ALTE A kullanıcısına yanıt

    Deneyeceğim bakalım 10 saati aşacak mıyız bunları kapatarak :) teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Hocam cidden ben sorun çekiyorum ben de var bir sıkıntı da çözemedim.

    Ekranda beyaz nokta var bir tane ilk açarken gördüm çok bariz, toz kalmış gibi. Kafayı takmayayım bu kez dedim de şimdi seneye satarken porblem olursa diye korkup iade edeyim dedim. 5 gündür sistemlerinde bug var kod veremiyorlar.


    Bu arada bir tane daha aldım lansman bitmeden. Bunda da iki farklı kamerada toz var. Biri dipte ama digeri direkt lensin önünde. Servise verdim bugün değiştireceklerini söylediler.

    Cidden ben takıntı yaptıkça çekiyorum. Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum sinirim çok bozuldu.

    Hayır telefon her şeyiyle harika olmuş bir tane sorunsuz gelse de artık kullansam. Yeni gelende böyle olursa yurtdışı alacağım bir tane de iPhone alacağım artık.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Telefon değişimi mı yapılacak lens mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hasantarık kullanıcısına yanıt
    Telefon hocam. İlk 6 ay değişim ya da iade direkt.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Ayni rengi verirler değil mi ne yapacakları belli olmaz bunların :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hasantarık kullanıcısına yanıt
    İkinci aldığım beyaz renkti zaten. Aynı renk istiyorum dedin tamam dedi.

    Stok yok şuan bekleyebilirsiniz dedi.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gsserhat kullanıcısına yanıt

    Smarttag 2 gibi bir ürün kullanıyorsanız uwb yi kapatmak doğru olmaz. Aklınızda olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 955956957958959
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.