Şimdi Ara

Samsung 'Galaxy S7 Edge' için 1400TL Servis Ücreti Talep Ediyor!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2.5 ay önce hepsiburada eticaret sitesi üzerinden samsung türkiye garantisi altında s7 edge aldım. Aldığım ilk samsung cihazıdır. 2.5 ay telefonu sorunsuz bir şekilde kullanıyordum.

    Arada bir gear vr kullanıyordum. Bazende oyun oynarken telefon ısınıyordu. Onun dışında pek işlem yapmıyordum.

    Bundan 10 gün önce 4.5G şebekesi üzerinden google play üzerinden Fifa 2016 oyununu indirmeye başladım. Oyun 1.2 GB civarlarında. İndirme yarıda iken telefon kapandı. Tekrar açtığımda ise aşağıya doğru inen kırmızı yazılar çıkıyordu. Kapatıp tekrar açtığımda aynı şekilde sorun devam ediyordu. Kendim herhangi bir müdahale de bulunmadan en yakın teknik servise gönderdim. Samsung yetkili servisleri karşı ödemeli kargo kabul etmiyor onuda belirteyim. 2 gün sonra aradığımda bana 3 parti yazılım kullanımından dolayı anakartının yandığını söylediler ve ürünün garanti kapsamı dışında olduğunu belirttiler. 1400 TL fiyata anakartı değiştireceklerini belirttiler. Kabul etmediğim için ürünü olduğu gibi geri gönderecekler.

    Bu belirttiğim hususlar çerçevesinde hakkımı nasıl arayabilirim?
    Sizce belirttiğim bu durumdan ötürü kullanıcı hatası söz konusumudur?
    Ürünün fiyatı 2900 TL civarında olduğu için İl tüketici hakem heyetine nasıl bir başvuruda bulunmam gerekli?
    Hakem heyetinden olumlu karar çıkabilir mi? Olumlu karar çıkması için nasıl bir dilekçe hazırlamam gerekli?

    Tecrübesi olanlar konuya yorum bırakırsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi payda -- 27 Haziran 2016; 18:44:08 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.