arkadaslar gear s3 frontier i tamir ettire bilecegim bi yer varmı? batarya değişimi yaparken bataryaya takılan kabloyu kopardım .:( |
Samsung Gear S3 Frontier & Classic [ANA KONU] (371. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
bir elektronikçi yapar sanırım. Bataryayı nereden aldınız?
-
aliexpress den almıştım.
-
Bugun saatin yedeğini alıp sıfırladım adım sayar bildirimlerini ve kalp ölçme modunu tekrar kapattım erken şarj bitme sorunu çözüldü gibi şuan %66 şarj var gösteriyor sıfırlamadan önce şimdiye şarjı bitip kendisini kapatmış oluyordu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Teşekkürler ben saati sıfırladıktan sonra eski haline geldi şarj daha uzun gidiyor şuan baktım %73'te ama ben her gün şarj a takıyorum 5 günde bir takmak bende imkansız gibi birşey
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnadoluEfes -- 26 Ekim 2021; 21:39:51 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yedek almaya calisiyorum uygulama uzerinden saatin..
Lakin yuzde 80 takilip kaliyor..
Ilerlemiyor..iptal edincede..
Telin ekranin da bildirim kaliyor... gitmiyor...
Teli acip kapamam gerekiyor , bildirimi silmek icin...
Sebep nee kii?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FiNTR -- 27 Ekim 2021; 7:23:53 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Hocam tesekkurler cevap icin...
Evet Wear uygulamam guncel lakin böyle bir slklnti var :(
Anlamadim sebebi nedir...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FiNTR -- 29 Ekim 2021; 8:51:54 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam isterseniz samsung ile bir iletişime geçin , başka aklima bir çözüm gelmiyor. Belki atladığınız bir şey vardır onlarda yol gösterirler (depolama alanı yetersizligi, yedeklemeye uyumlu olmayan uygulama vs )
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yedekleme yaptigim e-mail hesabidan kaynaklaniyir olabilir belki, dediginiz gibi depolama alani yetersiz ise...
Baska bi mail ile deneyim birde..
Tesekkurler 👍
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FiNTR -- 29 Ekim 2021; 10:15:52 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar bana s3 frontier bataryası lazım. Nereden bulabilirim? Bilen var mı?
-
Rica ederim 😊
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ankara balıkcıoğlu işhanında ilk giriş katta yaşı nüyük bi abi var o saatlerle uğraşıyo başka saatin pilini uyarlıyo pimleri değiştirip.belki yardımcı olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
daha önce bi arkadaşta sormuş ama cevap alamamış.bu saati farklı kablosuz şarj cihazı ile şarj etme imkanımız varmı arkadaşlar deneyen oldumu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba sorunuza cevaben, iki farklı kablosuz şarj cihazı ile denemiştim eskiden bu saati şarj etmeyi 1.Spigen marka kablosuz şarj cihazı bu cihazda şarj etmemişti, 2. Samsung Kablosuz powerbank bunda şarj etmişti, konu hakkında tam teknik bilgim yok fakat sanırım şarj cihazının 'Qi' özellikli olması gerekiyor diye hatırlıyorum.
-
-
-
Merhaba benim saatimde de aynı problem var rica edersem bana da yardımcı olabilirsiniz? Tizen 4.0.0.7 versiyonu var 8 saat şarjım ancak dayanıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllardır Samsung Gear S3 Frontier ile Samsung S7 Edge kullanıyorum.Saat ile telefonumun bağlantı kopma problemlerini ben de yaşadım.Telefonumun ekranı gitti.Tamir parasına Samsung Galaxy M12 aldım.Saatim ile eşleştirdiğimden bu yana 14 gün geçti.Kopma problemi,bağlanma problemi yaşamadım.Sanırım Android11 ve Bluetooth un yeni olmasına Gear S3 iyi yanıt verdi.Saatim pili de 3 güne yakın şarjı gitmeye başladı.Paylaşayım dedim.Kullanıcı arkadaşlara bir fikir verir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X