Şimdi Ara

Samsung (Google) Nexus 10 Kullananlar Kulübü ve Yardım Konusu (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.695
Cevap
29
Favori
111.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candeniz_1991


    quote:

    Orijinalden alıntı: KontDRACULA_Wind

    En son 11.1.102.59 sürümü çıktı diye biliyorum. Üstüne de çıkmayacak. Yani bu sürümü indirdin de çalışmadıysa unut. Hem Adobe Hemde Google bu platformda flash'a artık destek vermiyor. Aynı şey iPhone (ios) ve Windows Phone içinde geçerli. Artık bu mobil platformlarda Flash Desteği Yok

    Onun hakkında fikrim var. Ama sürüm hakkında bilgim yoktu. Bulup denerim. Teşekkürler

    https://copy.com/qa1R3rcEWgERtyAN

    şu link den indirmeyi dene




  • Benim tablet de az önce geldi.Sizin tabletin kutusunun da güvenlik bandı açık mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben elden aldığım içinmi irsaliye düzenlenmedi anlamadım yada vermeyi unuttular ttnet yetkilileri hiçbir şekilde fiş yada fatura vermiyor serviste garanti süreci için fatura istiyor aslında servis bakarız diyor ama ürününü alalı 1ay dolmadığını kanıtlayabilirseniz resmi belge ile birebir değişim yapıyorlar yoksa tamir yada yazılım yükleriz diyorlar ttnette belge vermiyor ttnete gönderdim cihazı çözecekler bakalım nasıl olacaksa artık hediyeye sevinemedim bile ya varmı böyle bişey.
  • ayrıca benim elden teslim aldığım tabletin kutusu jelatin kaplı ve koruma bantı takılıydı.yani ilk ben açtım
  • Benim tabletin de ilk açtığımda %85 gibi şarjı vardı. %40 a gelince tableti şarja takın, kapatılıyor dedi, kapandı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arakadaşlar dün itibari ile ttnetten kazandığım tableti ttnet yetkilileri ve samsung servisiyle görüşmelerim sonucu rebel elkt. yetkili servise yolladım şikayetim açılış ekranında karıncalanma kamerada donma ve ekranda noktabüyüklüğünde bulutlanma sorununu yazdım yolladım bakalım sonuç ne çıkacak merak ediyorum. aslında yetkili servis diyorki ürünün alındığı tarihi ispat eden fatura yada resmi belge olsa 1ay içerisinde değişimin söz konusu olduğunu aksi takdirde tamir olacağını söylüyor ve fatura verilmiyorsa ileride bir arıza durumunda servisin bakmayacağını söylüyorlar. ttnet tarafı ise ne fatura nede resmi belge vermiyor haliyle sonuç ne olacak bakalım anlıcanız ttnet verdiği ürünün arkasında durmuyor. talihlilerin en kısa sürede ttnet ile irtibata geçmesini tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1myst

    üstad, faturayı size vermedilerse bizede vermezler. anladığım kadarıyla bize verilen "sevk irsaliyesi" fatura yerinede geçmiyor. bozulursa cepten ödeyecez gibi vaziyet onu gösteriyor. bakalım sizin tabletin akıbeti ne olacak. takipteyim.




    Tam dolu şarj ile 3.5 saat ekran açık kalma süresi gördüm bu normal mi acaba? 1 saat Asphalt8 oynanmıştır, geri kalan sürede müzik + webde gezinildi. Ekran parlaklığı otomatikteydi.

    ben şuanda muallakta bekliyorum bakalım sonuç ne olacak size verilen irsaliyenin serviste geçip geçmediğini bilemiyorum çünkü bana verilmedi fatura yerine geçermi acaba sevk irsaliyesi onu merak ediyorum
  • Arkadaşlar konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim. Sorunum: Ttnetin düzenlediği tıkla kazan kampanyasından nexus10 tablet kazandım ürünümü 06.03.2014 tarihinde elden u2 promosyon dağıtım şirketinden teslim aldım 'sadece kutu içeriği ve tablet olrakak' herhangi bir belge yada fatura verilmedi eve geldim cihazı açıp güncellememi istedi ve 4.4 sürümüne güncelledim sonrasında kamerasında donma ve ekranda alt orta kısmında noktasal büyüklükte bulutlanma/ışık sızması denilen sorunla karşılaştım yetkili servisten seri nosunu sorgulattım ve samsung türkiye garantisi olduğunu öğrendim ancak birebir değişim için ürünün 1ay içinde alınmış olması gerektiğini belirterek fatura ibrazının zorunlu olduğunu öğrendim ttnet ile görüşmelerim sonucu fatura veya resmi belge veremeyeceklerini söylediler servise gönderin tamirini yapsınlar denildi bende değişim talep ettim kabul etmiyorlar fatura veremedikleri için tüketici hakları ile görüştüm hediye/promosyon ürün olsa dahi fatura verilmesinin zorunlu olduğu söylendi maliyeye şikayet etmemi dava açmamı önerdiler. sonuç olarak bana yardımcı olabilecek yol gösterebilecek bir arkadaş varmı acaba hakkımı aramalımıyım yoksa sorunu kabullenip tableti kullanmalımıyım .
    Not:ttnet genel müdürlüğünden yetkili kişi bana tableti rebel elektroniğe karşı ödemeli göndermemi istedi biz bilgi verdik ilgilenecekler dedi neyse dün gönderdim bugün kago takipten baktım halen teslim alınmamış rebel elekt. ile görüştüm bize kimse bilgi vermedi ve karşı ödemeleri biz kabul etmiyoruz dedi bende kargomu geri çektim ttnetten beni arayan kişiyle görüştüm biz bilgiyi verdik bize dönüş yapmalarını bekliyoruz diyor hala bende ben o bilgiyi aldım dedim sizi dava edicem dedim kapattım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wertywertyy

    Arkadaşlar konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim. Sorunum: Ttnetin düzenlediği tıkla kazan kampanyasından nexus10 tablet kazandım ürünümü 06.03.2014 tarihinde elden u2 promosyon dağıtım şirketinden teslim aldım 'sadece kutu içeriği ve tablet olrakak' herhangi bir belge yada fatura verilmedi eve geldim cihazı açıp güncellememi istedi ve 4.4 sürümüne güncelledim sonrasında kamerasında donma ve ekranda alt orta kısmında noktasal büyüklükte bulutlanma/ışık sızması denilen sorunla karşılaştım yetkili servisten seri nosunu sorgulattım ve samsung türkiye garantisi olduğunu öğrendim ancak birebir değişim için ürünün 1ay içinde alınmış olması gerektiğini belirterek fatura ibrazının zorunlu olduğunu öğrendim ttnet ile görüşmelerim sonucu fatura veya resmi belge veremeyeceklerini söylediler servise gönderin tamirini yapsınlar denildi bende değişim talep ettim kabul etmiyorlar fatura veremedikleri için tüketici hakları ile görüştüm hediye/promosyon ürün olsa dahi fatura verilmesinin zorunlu olduğu söylendi maliyeye şikayet etmemi dava açmamı önerdiler. sonuç olarak bana yardımcı olabilecek yol gösterebilecek bir arkadaş varmı acaba hakkımı aramalımıyım yoksa sorunu kabullenip tableti kullanmalımıyım .
    Not:ttnet genel müdürlüğünden yetkili kişi bana tableti rebel elektroniğe karşı ödemeli göndermemi istedi biz bilgi verdik ilgilenecekler dedi neyse dün gönderdim bugün kago takipten baktım halen teslim alınmamış rebel elekt. ile görüştüm bize kimse bilgi vermedi ve karşı ödemeleri biz kabul etmiyoruz dedi bende kargomu geri çektim ttnetten beni arayan kişiyle görüştüm biz bilgiyi verdik bize dönüş yapmalarını bekliyoruz diyor hala bende ben o bilgiyi aldım dedim sizi dava edicem dedim kapattım.

    uğraştıracaklar işte. İşin peşine düşmezsen hiç bir şey yapmazlar. Başta fatura filan alsaydın daha rahat olurdun. Ama bende bilmiyordum öğrendim. Açıkçası çalıştığım şirket adına daha önce bazı elektronik eşyalar hediye dağıttığım olmuştu (festivalde) ama hiç birine fatura düzenlemedim. Aklımda bulunsun artık bir kopyasını vereyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KontDRACULA_Wind -- 14 Mart 2014; 19:02:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KontDRACULA_Wind

    quote:

    Orijinalden alıntı: wertywertyy

    Arkadaşlar konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim. Sorunum: Ttnetin düzenlediği tıkla kazan kampanyasından nexus10 tablet kazandım ürünümü 06.03.2014 tarihinde elden u2 promosyon dağıtım şirketinden teslim aldım 'sadece kutu içeriği ve tablet olrakak' herhangi bir belge yada fatura verilmedi eve geldim cihazı açıp güncellememi istedi ve 4.4 sürümüne güncelledim sonrasında kamerasında donma ve ekranda alt orta kısmında noktasal büyüklükte bulutlanma/ışık sızması denilen sorunla karşılaştım yetkili servisten seri nosunu sorgulattım ve samsung türkiye garantisi olduğunu öğrendim ancak birebir değişim için ürünün 1ay içinde alınmış olması gerektiğini belirterek fatura ibrazının zorunlu olduğunu öğrendim ttnet ile görüşmelerim sonucu fatura veya resmi belge veremeyeceklerini söylediler servise gönderin tamirini yapsınlar denildi bende değişim talep ettim kabul etmiyorlar fatura veremedikleri için tüketici hakları ile görüştüm hediye/promosyon ürün olsa dahi fatura verilmesinin zorunlu olduğu söylendi maliyeye şikayet etmemi dava açmamı önerdiler. sonuç olarak bana yardımcı olabilecek yol gösterebilecek bir arkadaş varmı acaba hakkımı aramalımıyım yoksa sorunu kabullenip tableti kullanmalımıyım .
    Not:ttnet genel müdürlüğünden yetkili kişi bana tableti rebel elektroniğe karşı ödemeli göndermemi istedi biz bilgi verdik ilgilenecekler dedi neyse dün gönderdim bugün kago takipten baktım halen teslim alınmamış rebel elekt. ile görüştüm bize kimse bilgi vermedi ve karşı ödemeleri biz kabul etmiyoruz dedi bende kargomu geri çektim ttnetten beni arayan kişiyle görüştüm biz bilgiyi verdik bize dönüş yapmalarını bekliyoruz diyor hala bende ben o bilgiyi aldım dedim sizi dava edicem dedim kapattım.

    uğraştıracaklar işte. İşin peşine düşmezsen hiç bir şey yapmazlar. Başta fatura filan alsaydın daha rahat olurdun. Ama bende bilmiyordum öğrendim. Açıkçası çalıştığım şirket adına daha önce bazı elektronik eşyalar hediye dağıttığım olmuştu (festivalde) ama hiç birine fatura düzenlemedim. Aklımda bulunsun artık bir kopyasını vereyim.

    Kaymakamılığa gittim tüketici haklarıyla görüştüm fatura vermelerinin gerektiğini söylediler her nekadar promosyon/hediye ürün olsada dendi ve dilekçemi verdim şikayet var.com dan da şikayetimi yazdım sosyal medyadanda gerekli yerlere bildirdim sonucu bekliyorum bakalım en kısa zamanda. ürünün tamir/onarımını değil yenisiyle değişimini talep ettim bakalım ne olacak.




  • Açılış ekranında tabletin alt tarafında karıncalanma bende de oluyor fakat. Öyle çok önemli olduğunu sanıyorum. Telaş edilcek bir şey yok.
    Benim tespit ettiğim kendi tabletimdeki sorunlar. Belli bi kullanımdan sonra ekranı kapadığımda çıkan ses artık çıkmıyor.
    Bir diğer sorunda ses açma kapa tuşlarına bastığımda ekrana işaret geliyor fakat kademesi hiç ilerlemiyor gözüküyor ama ses değişimi mevcut oluyor.
  • arkadaşlar yaşadığım sorunlardan sonra bugün ttnet yetkilisi bir kişi değişim yapıldığına dair bir belge ile değişimi yaptık yanlız yine fatura düzenlenmemiş ve düzenlemiyorlar neyse gelen paketi açtım ve orj. kutu bandının açıldığını gördüm ama tablet orj. jelatinleri üstünde kozmetik bir sorun yok ve ttnet yetkilisi olan bir kişi hesabıyla giriş yapmış tablete hesabı halen duruyor ve ben onun hesabını görebiliyorum şuanda aradığımda kontrol için açılmıştır dendi ben şimdi bu tabletin nekadar kullanıldığını öğrenebileceğim bir yöntem varmı yetkili servise garantisini sorgulattım 08.ocak.2013 başlangıç tarihiymiş eskiside aynı tarihti zaten haliyle garantisi 1yıldan aza kalmış fatura veremedikleri için ayrıca ttnetten tablet kazanan herkesin bu şekilde büyük ihtimalle. sonuç olarak yine içimde uhde kaldı diyebilirim. şimdi ne yapayım size soruyorum.
  • Biraz seninde anlayışlı olman gerek diye düşünüyorum. Sonuçta hiç bir sorunu olmayan bir tablet ile değişim almışsın. Bir çok aksaklığa rağmen Cihazlarının arkasında durup yine de değiştirmişler. Benim düşünceme göre, Bir sorun olmadığını anlamak için denemişler şeklinde enpati de yapmalısın. Pil'e girerek ne kadar açık kaldığını kullanıldığını görebilirsin.

    Ben Tableti Amerikadan getirttim. Üstüne Gümrük vs bile ödedim. Garantiyi dert etmedim. Tabi bu bir kumardı ama göze aldım. Pişman da değilim. Hepimiz gibi bende parayı çok zor kazanıyorum ama altı üstü para dedim geçtim. İçinde uhde kalmasına ne gerek var. Sonuçta bedavaya kazandığın bir şey.
  • Bu tabletin kendi dosya yöneticisi yok mu?Bulamadım bir türlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KontDRACULA_Wind

    Biraz seninde anlayışlı olman gerek diye düşünüyorum. Sonuçta hiç bir sorunu olmayan bir tablet ile değişim almışsın. Bir çok aksaklığa rağmen Cihazlarının arkasında durup yine de değiştirmişler. Benim düşünceme göre, Bir sorun olmadığını anlamak için denemişler şeklinde enpati de yapmalısın. Pil'e girerek ne kadar açık kaldığını kullanıldığını görebilirsin.

    Ben Tableti Amerikadan getirttim. Üstüne Gümrük vs bile ödedim. Garantiyi dert etmedim. Tabi bu bir kumardı ama göze aldım. Pişman da değilim. Hepimiz gibi bende parayı çok zor kazanıyorum ama altı üstü para dedim geçtim. İçinde uhde kalmasına ne gerek var. Sonuçta bedavaya kazandığın bir şey.


    Eyvallah hocam haklısın en başta bende öyle düşünmüştüm ancak bana verilen tepkiler doğrultusunda beni tahrik ettiler açıkçası en son yenisini aldığımda yine fatura verilmedi neyse dedim en azından sağlam bir cihazla değişim yapılı dedim kendi kendime şuanda sıkıntı yok kafama takmıyorum ama ne kadar para vermemiş olsamda bu benim kazanılmış hakkım diye düşünüyorum. neyse bilgisi olan arkadaşlara bir kaç sorum olacak
    1: kullandığım modem air5650 ve normalde media playerimden pc min içindeki paylaşım klasörümü açıp wifi ile film izleyebiliyorum şimdi nexus10 ile nasıl pc min içindeki paylaşım klasörlerimi görüp izleyebilirim hangi programı kurmalıyım.
    2: tavsiye edebileceğiniz bir dosya düzenleyici varmı oyun vs. kurulu olan klasöre pc den indirdiğim oyun vs. apk sini atıp kullanabilirmiyim.
    3: tavsi edebileceğiniz media player varmı.
    4: tavsiye edebileceğiniz çevrimdışı çalışabilen yani internet gerksinimi olmayan navigasyon varmı.




  • 1. O konuda çok tecrübeli değilim. Yorumu bilen birine bırakayım.
    2. Solid Explorer kullanıyorum. Çok hoşuma gidiyor. Ama herzaman alternatifleri de kurulu. Astro File Manager, File Manager, ES File manager da telefonda kurulu. Ama %99 Solid kullanıyorum.
    3. MX player........ Bence tek başına yeterli ama herzaman bir alternatifin daha olsun. BS Player'da iyi bir player.
    4. Sygic: GPS'ü geçen kurdum. fena değildi. Eskiden iGO, NDrive ve CoPilot kullanmışlığım da var. iGO ya daha ısınmıştım ama aşağı yukarı hepsi aynı salak. Çok fazla bir şey bekleme. Yani sihirli bir şey değiller. Hiç birinde 1820. caddeyi bulamadım mesela. Yandex yada Google daha rahatım. ama işte offline değiller.
  • wertywertyy'ye verdiğim player tavsiyesini sizede veriyorum.
    MX Player ve Bs Player diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1myst

    Yahu beyler, ben bu tablete hangi videoyu atarsam atayım hiçbirini ya oynatmıyor ya da bozuk oynatıyor. Kendi kamerasıyla kaydedilen videoları sorunsuz oynatıyor. Pcnin başka usb portlarından dosya göndermeyide, başka usb kablosuyla videoyu atmayıda, usb hata ayıklamasını açıp göndermeyide denedim hiçbiri çözüm olmadı. Açmaya çalıştığım video ise alttaki videonun 720p hali. Ne Mxplayer, ne Vlc, ne de BSplayer oynatıyor. Tümününde de kodekleri yüklü. Sizde dener misiniz? Ben anlamadım bu işi. Android güncellemesini yaptıktan sonra Wipe yapmadım cihaza acaba bundan mı? Tabletin dahili depolamasında bir sıkıntı var desek veya usb portunda; pcden tablete gönderdiğim gta san çalışmazdı o da hata verirdi. Muhtemelen Wipe yapmadığımdan kaynaklanıyor. Ancak bunu alttaki videoyu indirip tablette oynatmayı başarabilirseniz anlayabilirim.

    Not: Wipe'de yaptım. Yine oynatmıyor. Usb yerine Wifi üzerinden videoyu aktardım sorunsuz oynattı.




    Çok ilginç....
    Tablet yanımda değil. Şu an deneyemiyorum ama benim oynatamadığım video yok gibi birşey. 1080p videodan, mkv ye. avi yada mp4'e yüzlerce film/dizi izledim. başka bir sıkıntı olmasın? mesela yüklediğin bir program yada codec çalışmasını engelliyor olabilir. güvenli kipte açıp dene. (Power Tuşuna bas, ekrana gelen kapat ekranında kapat'a uzun süre basılı tut. güvenli kip seçeneği çıkar)
    bu video haricinde başka videolar da dene.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1myst

    Olayı çözdüm sayılır hocam. Sıkıntı benim laptopta. Windows8 ile ilgili bir sıkıntı sanırım. Aynı videoyu masaüstü pcden -usb'den- tablete gönderdim sorunsuz oynattı.

    Gönderme işini nasıl yaptınız? yani işletim sisteminin de böyle bir şey yapması mantıklı değil. Belki aktarımda sıkıntı olmuştur. Veri bozulması gibi.
  • Ben sana şimdiden söyliyim ne yaparsan yap vermeyecekler ben sorunlu tabletimi yenisiyle değiştirdikleri için daha uğraşmak istemedim ama uğraşırsanız belki verirler. istersen sana bir yol göstereyim öncelikle maliye yada vergi dairesine gidip şikayet dilekçesi vereceksin fatura vermediklerine dair daha sonra oradan aldığın örnek nushasını ilçe tüketici hakem heyetine gideceksin ve dava başlatacaksın sonrası mahkeme kararına kalmış kolaygelsin uğraşırsan ve sonuç alırsan bizleride bilgilendir ok.
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.