Merhaba Arkadaşlar 2013 yılının sonunda aldığım 32 inç UE32F5070 modeli televizyonumun geçtiğimiz temmuz ayında görüntüsü gitti sadece ses geliyordu. Servis panel arızası olduğunu belirtti ve panel garantiden değiştirildi. Yaklaşık 5 ay sonra geçtiğimiz aralık ayında televizyonum yine aynı arızayı verdi. Garanti süresi dolalı 1 ay oldu aynı modelde aynı arızayla birden çok defa karşılaşıp benim durumumda olan birçok kullanıcı mevcut. Tekrar panel değişimi için 800-900 gibi bir para istiyorlar zaten tv nin yenisi o kadar değil. Servisteki ustayla görüştüm 250-300 gibi bir ücrete olur dedi ama bu sorunla birçok defa karşılaştıklarını 4-5 ay sonra tekrar aynı durumla da karşılaşabileceğimizi söyledi. Bu televizyonlarda kronik bir sorun olduğu açık. Bu durumla karşılaşıp tüketici haklarına vb. başvurup sonuç alan var mı aramızda?
Garantisi varsa nedemekmis öyle 300 400 tl para istemek tuketici hakem heyetine ver bak tipis tipis nasıl yapıyorlar tabi garantisi faturasi varsa
Malesef hocam garanti arızadan 1 ay önce bitti. Fakat bu televizyonun 5 ay arayla ikinci panel arızası. Servisteki personel de kendi ağzıyla bu durumla sıkça karşılaştıklarını söyledi. Sorun şu ki parayla yaptırsam bile 4-5 ay sonra yine aynı problemi yapabileceğini bu tvlerde bunun yaygın olduğunu söyledi. Ortada böyle kronik bir durum varken acaba benden önce bu durumla karşılaşıp hak kazanan var mı diye merak etmiştim.