Şimdi Ara

SAMSUNG KS8500 kullanıcıları (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.510
Cevap
47
Favori
141.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpercetinn

    oled fiyatları pahalı değil aslında iyice bir araştırma yaparsanız aradaki fark 1000 tl geçmez o rakkam içinde oled tv tercih edile bilir bir eski ks8500 tv kullanıcısı olarak oled e geçtim gözlerim bayram etti
    herkeze tavsiyemdir led tv ye bu paralar çok

    valla hocam ben iyice arastırma fırsatım oldu evlenene kadar :) temiz temiz kapalı kutu bir oled 7500 tl den aşağı yok internette satılarıda Allaha emanet durumu olanla olmayanı var.
    velhasıl ben ks8500 den çok memnunum 3300 almıstım f/p olarak gayet tatiminşm oled ile asla kıyaslamam
    oledlere saygım sonsuz :)
  • marto1 kullanıcısına yanıt
    oled olunca 4k olmasada olur siz 49 inç kullanığınız için oled karşılığı yok 55 ve üstü derseniz benim dediğim hesaba çıkar ben c6v modelini 8400 tl aldım inanılmaz mennunum herkeze tavsiye ederim
  • marto1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba benim tv dede var sızma haftai.i bekliyorum aramalarını servis gelip fotoğraf çekti değişim yapmicaklar bence ama beklemedeyim. Sizce resimler abartımı normalmi, sadece tamamen karanlıkta böyle oluyor normal yüksek olmayan ışıkta siyah sahneler gayet güzel. Ölü piksel, banding yok sadece bunlar var bunlarda olmasa çok memnunum.

     SAMSUNG KS8500 kullanıcıları SAMSUNG KS8500 kullanıcıları




  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    daha ne olsun bunada yok derlerse daha ne demek lazım
  • alpercetinn kullanıcısına yanıt
    Geldiklerinde gösterdim normal bu değişim yapacaklarını zannetmiyorum dedi. Bende aramlarını bekliyorum bakalım.
  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    önceki sayfalarda benim paylaştığım resimler var inceleriye bilirsin seninkinden çok bir farkı yok onlar değişim banada ilk olarak vermediler şikayetim var ile samsung merkeze direk konuyu özetliyen bir mail attım sizde bence hakkınızı sovunun yerse muhabbetine kanmayın sonuna kadar haklısınız kimse kimseye beş kuruş vermez siz neden paranızı veresiniz sorunlu bir tv için buğün böyle sonra daha çoğalıcak
  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    Normal mi? O teknik servisin de, o herifi teknik servisi diye işe alanın da... Şu görüntün neresi normal Allah aşkına, kaç milyar para ver ve karşılığında buna normal desinler?! Teknik servise ölü piksel, ışık sızması, banding, bulutlanma diyorsun bön bön bakıyor çoğu; onların ne olduğundan haberleri dahi yok... Onların teknik servis işinden anladığı televizyonu açıp fişe takmak ve kumandayla kurulum yapmak.

    Fotoda biraz abartı çıkıyor, bu ışık sızmalarını normal gözle de görebiliyor musunuz? Şu haline yakınsa ışık sızması gerçekten fazla ve rahatsız edici! Alalı ne kadar oldu bilmiyorum ama ilk 1 ay sorun çıkarsa sıfır cihaz ile değişim hakkınız var. Samsung müşteri hizmetlerini arayıp gerekli bilgileri alın derim, teknik servisler normal bu yeaaa demelerine aldırmayın. Seyir zevkiniz baltalanıyorsa affetmeyin, onlar da size acımıyorlar çünkü!
  • alpercetinn kullanıcısına yanıt
    Evet biliyorum sizin resimleride. Değişim yapmazlarsa bende sizin gibi yapmayı düşünüyorum.
  • TaKo kullanıcısına yanıt
    Resimde gözle görülenden biraz fazla çıkıyor ama karanlıkta izlerken sızmaları sol alt ve sol üsttekiler görünüyor sadece sağ taraftakiler görünmüyor gözle. Ama tabi rahatsız edici zaten servisleri anlamadım aşırı acele gelip gidiyorlar hemen, kendi fotoğraf çekti benim gösterdiklerime buradayken bakmadı pek. Alalı 15 gün oldu. Genel merkezin aramasını bekliyorum olumsuz olursa belirteceğim benim fotoğraflara bakmaları gerektiğini, kabul etmediğimi.
  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    07.11.2016 tarihinde Vatan Bilgisayar dan 55ks8500 TV satın aldım 08.11.2016 tarihinde kurulumu yapıldı, 09.11.2016 TV'de ışık süzmesi bulutlanma ve banding sorunlarından dan dolayı servis çağırdım 10.11.2016 tarihinde gelen servis TV'nin resimlerini çekip raporda LED hatası, ışık süzmesi, bulutlanma görülmüştür gti sorulacaktır diye rapor tuttu ve sözlü olarak üretim hatası değişim olur dedi. 14.11.2016 tarihinde servis tarafından aranarak TV'nin normal olduğunu ve bu şekilde kullanmam gerektiğini söylediler bunun üzerine Samsung merkez ile görüşerek durumu anlatmama rağmen hiçbir şey yapılmamıştır yıllardır bu markayı tercih ederdim, ancak şu saatten sonra başka markaları tercih edebilirim. Problemin en kısa zamanda çözülmesini talep ediyorum
    ben şikayetim var samsung merkeze yolladığım mail
  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    şimdi 55c6v oled aldım 1 saatlik kapnayadan kampanya olmasaydı full hd almayı düşünüyordum gözlerim bayram etti 4k veya full hd fark etmez oled en iyi led in bile içinden geçer samsung u halladerisin birşekilde en kötü tüketici hakem heyeti yolu gözükür ama sonra al bir oled devam yola
  • alpercetinn kullanıcısına yanıt
    Şikayet varın bu derece etkili olduğunu bilmiyordum şu ana kadar aldığım şeylerden hiç sıkıntı çıkmamıştı ilk defa samsung alıyorum oda böyle oldu. Bende olumsuz cevap vermeleri durumunda samsunga ısrar edeceğim olmazsa şikayet vara sizin gibi bir mail yazacağım. Teşekkürler yazı için.
  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    samsung müşteri buraya deyatlı resimleri ile bilikte yolladım
  • alpercetinn kullanıcısına yanıt
    Link açılmıyor ama ben haber geldikten sonra artık duruma göre ileteceğim onlara.
  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    samsung sitesinden iletişim bölümünden yolluya bilirsin
  • alpercetinn kullanıcısına yanıt
    Tamamdır teşekkürler. Müşteri hizmetlerini aradım aramadılar dedim hala değerlendiriliyor gözüküyormuş arasınlar bende duruma göre hareket edeceğim artık .
  • -tayfun- - kullanıcısına yanıt
    hakkında hayırlısı
  • alpercetinn kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
  • Bende değişim için talepte bulundum bana ekran değişimine onay verdiler bende tamam dedim şimdi gelmelerini bekliyorum. Bu arada dedim ekran değişince garanti 3 yıla uzuyomus dogrumu dedim yook öyle birşey dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siyah Kan S kullanıcısına yanıt
    Test edilipmi getiriliyor acaba umarım sorunsuz olur takılınca tvniz.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.