Şimdi Ara

Samsung KU7000 Kullanıcılar Klubu (226. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.794
Cevap
117
Favori
318.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tv'nin servis menüsüne girmek için kumanda aldım. Servis menüsünden aktif duruma getirebileceğimiz hangi ayarlar var bu seride? Bilenler yardımcı olursa sevinirim.
    Neleri değiştirmemizi önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Herkese selamlar,

    Samsung ku7000 model tv 'nin internet tarayıcısı ile youtube 'a girince;

    Sarı bir band içinde; "Bu tarayıcıya verilen destek yakında bitecek" diye bir uyarı yazısı ile karşılaşıyorum.

    Bu sarı band içindeki uyarı yazısından nasıl kurtulabiliriz ?
    Bu konuda bilgisi olan var mı ?
  • YT kullanıcısına yanıt
    Film içeriği az ama hiç yoktan filmleri açıyor, gergün eklemede yapıyorlar tavsiye ederim...


    fullhdfilmizle24.com
    Full Hd Film İzle | Yeni Film İzlemenin Keyfini Çıkarın
    https://fullhdfilmizle24.com

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • karacaardıç kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim paylaşım için 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis menüsü ne nasıl giriliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • barisg B kullanıcısına yanıt
    bu soundbarı bu tv ye nasıl bağlayabiliriz? 5.1 ses verir mi bu cihazla film izlerken netflix vs.? birde normal tv kanallarının sesinide alabiliyor muyuz?
  • therebel kullanıcısına yanıt
    Tv kapalıyken klasik kumanda üzerinde bulunan info-menü-mute-açma/kapama tuşlarına sırasıyla basıyoruz.
    Ama gerek yok girmeye bence, ben kumanda aldım girdim, değiştirecek birşey bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar tv'yi alalı 2,5 sene oldu, ekranda grid düzeninde koyu gri tam yuvarlak lekeler belirdi. Koyu renklerde belli olmuyor ama youtube gibi full beyaz veya açık/orta koyulukta fonlarda oldukça belli oluyor.
    Araştırdığımda bu lekelerin led aydınlatmalarının üzerinde duran reflektörlerden kaynaklı olduğunu öğrendim. Aşağıdaki link bu sorun ile ilgili.

    Bu olaydan muzdarip başka arkadaşlar da var mı? Ne yapabiliriz konu ile ilgili?

    eu.community.samsung.com
    Small White Circles on TV screen
    https://eu.community.samsung.com/t5/TV/Small-White-Circles-on-TV-screen/td-p/620097

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Or_By O kullanıcısına yanıt
    Optik girişi varmış onunla bağlarsan benim bildiğim 5.1 ses alırsın. Yalnız woofersız olduğundan fiyatı yüksek geldi bana.
  • YT kullanıcısına yanıt
    Ahmet Erol Ustayoutube
    LG TV EKRANI AŞIRI PARLAMA TAMİRİ - EVE SERVİS
    https://www.youtube.com/watch?v=IRhCPNuU_Xc&feature=youtu.be



    ShopJimmy.comyoutube
    Samsung UE40 40" TV Replacement LED Strips Tutorial
    https://www.youtube.com/watch?v=HFi2slA4ZK8&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 6 Mayıs 2020; 4:49:3 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • barisg B kullanıcısına yanıt
    Evet böyle videolar var ben de gördüm. Beni aşar bu işlemler ama. 3 senelik tv'nin bu tarz arıza vermesi biraz saçma değil mi? Kolay bir çözümü de yok üstelik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YT kullanıcısına yanıt
    Benim 6 yıllık Samsung'da oldu bu durum. Sizin sorun da böyle ise, Led değişiminden başka çözümü yok.

    Sizin TV'de kullanılan LED'ler veya LED kapaklarında böyle bir şanssızlığın oluşma ihtimali var.

    Unutmayın sanayii garantisi zaten 2 sene.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • barisg B kullanıcısına yanıt
    Şu an koyu grimsi izler var ledlerin yerleri belli oluyor. Mercek düşmesi gibi bir durum yok şimdilik, idare ediyoruz.
    Garanti 2 senelik ama kullanımdan kaynaklı bir durum yok ki ortada. Üretici hatası bu. Sizinki 6 ay içinde olmuş, garanti dahilinde halletmişsinizdir. Benim garanti sonrası oldu, binlerce lira verdiğimiz alet elimizde patladı resmen. 30 senelik vestel tüplü televizyon var yazlıkta, hala çalışıyor sorunsuz. Kullandığım hiç bir televizyonda böyle saçma sorun yaşamadım. Nasıl güvenip tekrar bu markaya para vereyim bundan sonra... Yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YT kullanıcısına yanıt
    Benim sorunum 6. Yılda oluştu.

    Garanti bittikten sonra herşey olabilir. Kullanabildiğiniz kadar kullanıp sonra yan sanayii desteği almaktan başka çare yok.

    Tüplü TV ve LED TV birbirlerinden teknolojiler, sorunları aynı değil, ürünlerin çalışma süreleri de farklı. Bu nedenle karşılaştırmak doğru olmaz. Üstelik 2 farklı marka ürünü. Üretim süreçleri, kullanılan birimler, ekipmanlar birinden farklı.

    Samsung telefonlarda bile en fazla 2 güncelleme veriyor, sonra desteği kesiyor. Piyasaya sürekli yeni ürün vererek ayakta duran bir firma. Stratejileri böyle.

    Mevcut ürün uzun ömürlü olursa gelir kaybederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 6 Mayıs 2020; 15:51:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • barisg B kullanıcısına yanıt
    Pardon ben 6. ay diye okumuşum.

    Dediklerinizin farkındayım ama benim söylediğim konu ile aslında biraz farklı. Muadilinden daha kaliteli olduğu iddiası ile daha pahalı olan bir ürünün üretici hatasını ben çözmek zorunda değilim. Yazılım desteğini kesebilir, beni bu şekilde yeni ürün almaya zorlayabilir. Bu stratejidir, tamam. Ama benim uzun yıllar izlemek için aldığım televizyon garantisi biter bitmez üretimden kaynaklı bir hata veremez. Verirse üretici arkasında durup cihazı değiştirmek, hiç olmazsa ücretsiz tamir etmek zorundadır. Bu ürünün temel işlevi bana görüntü vermektir, görüntüde 3-5 senede aldığım performans düşüyorsa ya ürün kalitesizdir ya da üretim hatası vardır. İkinci durum başımıza geldiğinde üretici malının arkasında durmalıdır.
    Benim karşılaştığım durum avrupada başka yerlerde de bazı kullanıcıların başına gelmiş, samsung arkasında durmamış. Benimle aynı düşüncede bir kullanıcı da mahkemeye vermiş ve kazanmış garanti süresinin dolmasına rağmen. Buradaki olay garanti süresinin bitmesi ile ilgili değil. Bu mal ayıplı maldır. Beklenen kullanım koşullarında vermemesi gereken bir tepki söz konusudur. Biz bu ürünü ciddi bir ücret karşılığında alıyoruz, hediye etmiyorlar ki. Kullanım süresi garanti süresi ile eşit olmamalı. 3 senede 5 senede bunlar olabilir mantığını kabul etmiyorum ben. Tüplü tv örneğimde de anlatmak istediğim tüplü tv daha uygun fiyatlı, şu anki teknolojiye göre daha basit bir ürün ama uzun yıllar görevini yerine getirebilmiş. Biz bir dolu para veriyoruz buna, 3. senede bozulacak ürün yapacaksanız hiç yapmayın, bırakın işi bilenler yapsın. 3 birim fiyat vereceğime 4 verir hiç olmazsa parasının hakkını veren bir ürün kullanırım. En azından kullanırım yani :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YT kullanıcısına yanıt
    Bir kullanıcı olarak söylediklerinizin altına imzamı atmak isterim, sonuna kadar haklısınız.

    Ancak, sorun yasal garanti süresi sonunda çıkıyorsa Sanayii ve Ticaret Bakanlığı'nın da yapabileceği birşey yok.

    Avrupa'daki durum, bilirkişi ve hakim kararı olsa da belli ki genele yayınlamamış. Zira bu firmalar aynı zamanda büyük lobi grupları ve aleyhlerine çıkacak ticari kararları engellemek için ülke içindeki temsilciliklerini, reklamları, lobi gruplarını rahatlıkla kullanırlar. Bizim de sesimiz ancak burada çıkar.

    Yıllar önce, ABD'de hiç bozulmayan buzdolabı üreten General Electric ve Westinghouse firmalarının, yeni ürünleri alan müşteri çıkmayınca bu bölümlerini kapatma noktasında geldiğini hatırlatmak isterim. Bu nedenle firmalar raf ömürlü malzeme kullanarak kısa ömürlü dayanıklı tüketim malları üretimine geçtiler. Samsung ve diğerleri bunlardan farklı değil.

    Samsung LED aydınlatma panelleri kimden alıyor bilmiyorum ama belli ki alt yüklenici ürünleri çok kaliteli değil veya kullanım konsepti nedeniyle bu üreticinin ürünlerinin raf ömürleri sınırlı.

    Bu duruma özel, ayrıca LED aydınlatma alıp değiştirmekten başka çözüm yok, zira fiziksel bir hasar durumu var. Veya yeni televizyona geçmek gerekiyor.

    Benzer sorunlardan korunmak için akım korumalı priz kullanmak gerektiğini de hatırlatmak istiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • barisg B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler paylaşımlarınız için. Tecrübe oldu bu durum, yapacak birşey yok artık. Umarım reflektörler hepten düşüp beyaz lekeler oluşmaz.

    Akım değişikliğinden mi olmuştur peki bu problem? Akım korumalı priz kullansam faydası olur mu yani? Daha da kötüleşmemesi adına durumun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YT kullanıcısına yanıt
    Bende aldim yaklasik 1.5 yildir leke var ayni sekilde duruyor alali 4 sene felan oldu sanirim. Zamaninda ips panel isik sizmasi yapiyor diye aldanip lg den philipsden kacdim bu tn panel diye ama pisman oldum zaten her yonden ips paneli tercih ederim isik sizsa bile artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maresal52 kullanıcısına yanıt
    Daha kötüye gitmemesi iyi birşey, şu an televizyon değiştirecek hiç durumum yok, ben de kullanmaya devam edeceğim ama yeni tv alırsam ilerde daha iyi araştırma yapacağım. Tv'yi aldığımda birşey çıkar moralim bozulur diye hiçbir test yapmadım, mutlu mesut kullanırken bu sıkıntı başgösterdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YT kullanıcısına yanıt
    Ben alirken cok arastirmistim hatta philipshin isikli misikli (amblight mi oyle bir ozellikti sanirim) bir modelini almistim ips panelli. Ozmnlar ips panellerin siyah performansi kotu diye sevmiyordum gerci halen kotu tn panelle kiyaslanmaz bile siyahlar gri gibi fakat manzara doga belgesellerinde yada goruntulerdetv buna gore cok daha guzel goruntu veriyordu sonra o model ultra slim metal kasali bir model oldugunden alt tarafi okdr isiniyordu ki el surulmuyordu 3 4 gun kullanip iade edip bunu aldim. Ama philipshin o canli goruntusu icimde kalmadi degil ve lg gibi isik sizmasi yokdu cok hafif grilik vardi tekduze
    Bu gri noktalara gelince ben farkettigimden beri yaklasik 1.5 yil belki 2 yil degisim olmadi hep ayni duruyor yani bu cihaz zaten yaygin bir led yapisina sahip degildi yanlis hatirlamiyorsam gittigi yere kdr kullaniriz cok kafaya takmayinca ben gormuyorum artik burda okuyana kdr unutmusdum bile gozum alisdi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maresal52 -- 8 Mayıs 2020; 5:38:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.