Şimdi Ara

Samsung KU7000 Kullanıcılar Klubu (227. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.794
Cevap
117
Favori
318.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 225226227228229
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • maresal52 kullanıcısına yanıt
    Aşağı yukarı aynı zamanlarda almışız, ben biraz daha geç almışım sizden. Philips'in benzer bir modelini almayı düşünüyordum ben de, dediğiniz gibi ışıklı mışıklı bir modeli vardı. Samsung biraz pahalı ama görüntüsü daha iyidir diye Samsung'u tercih ettim. İlk lcd televizyonumdu, daha önce projeksiyon cihazı kullanıyordum. Bayağı güzel gelmişti görüntüsü ilk geldiğinde. Kız arkadaşım MU7000 serisi aldı bir sene sonra. O seri bizimkine göre daha canlı bir ekrana sahip. İşletim sistemi daha hızlı çalışıyor ve bluetooth'u var. Şimdi bu noktalardan onda da oluşacak diye korkuyorum. Umarım birşey olmaz.
    Benim gri noktalar hakkında da aynı düşünceyi paylaşıyorum. Gittiği yere kadar kullanacağız, daha kötü olmasın yeter :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YT

    Daha kötüye gitmemesi iyi birşey, şu an televizyon değiştirecek hiç durumum yok, ben de kullanmaya devam edeceğim ama yeni tv alırsam ilerde daha iyi araştırma yapacağım. Tv'yi aldığımda birşey çıkar moralim bozulur diye hiçbir test yapmadım, mutlu mesut kullanırken bu sıkıntı başgösterdi.
    Bu tip sorunları cihaz satın alırken yapacağınız testlerle göremezsiniz. LED ekranda hayalet görüntü oluşmasının nedeni ile LED kapağının düşmesi farklı sebeplere dayanıyor. Bu tip sorunlar ömür ile alakalı ve cihazı satın alırken hızlandırılmış ömür testi yapma imkanı da yok. Ürün piyasaya sürülürken üreticinin de bunu bilmesi ihtimali düşük zira onlar da alt yüklenici ürünlerini kullanıyorlar.

    Malesef kullandığımız tüketici elektroniği ürünleri ömürlü malzeme ile yapılıyor ve bir süre sonra sorun yaşama ihtimali çok yüksek. 4-5 sene kullandıktan sonra yan sanayi desteği alınması gerektiğini akılda bulundurmak gerekiyor.

    Mesela TV'de çok büyük ekranlı ve çok pahalı modelleri tercih etmemeye çalışıyorum. Fiyat/performans ürünleri araştırıp bulabilirseniz bakım/onarım masrafı konusunda başınız ağrımaz derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 8 Mayıs 2020; 11:5:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Bu tip sorunları cihaz satın alırken yapacağınız testlerle göremezsiniz. LED ekranda hayalet görüntü oluşmasının nedeni ile LED kapağının düşmesi farklı sebeplere dayanıyor. Bu tip sorunlar ömür ile alakalı ve cihazı satın alırken hızlandırılmış ömür testi yapma imkanı da yok. Ürün piyasaya sürülürken üreticinin de bunu bilmesi ihtimali düşük zira onlar da alt yüklenici ürünlerini kullanıyorlar.

    Malesef kullandığımız tüketici elektroniği ürünleri ömürlü malzeme ile yapılıyor ve bir süre sonra sorun yaşama ihtimali çok yüksek. 4-5 sene kullandıktan sonra yan sanayi desteği alınması gerektiğini akılda bulundurmak gerekiyor.

    Mesela TV'de çok büyük ekranlı ve çok pahalı modelleri tercih etmemeye çalışıyorum. Fiyat/performans ürünleri araştırıp bulabilirseniz bakım/onarım masrafı konusunda başınız ağrımaz derim.

    Alıntıları Göster
    Zaten sıkıntı burada başlıyor. Cihazın performansı ile ilgili banding, ışık sızması gibi sorunlar olabilir, bunlar cihazın zayıf olduğu noktalardır. Bunları kabul edip cihazı satın alabiliriz. Yani bunlar bilinen sorunlardır. "Ürün bu kadar fiyat ama böyle böyle sorunları var, performansı bu, kabul edersen" mantığı yani. Ama kısa ömürlü, bir kaç sene sonra sorun çıkaracak malzemeler ile üretim yapıp tüketiciye kaliteli ürün diye satılması düpedüz adam kandırmaktır. Üreticinin bunu bilme ihtimali düşük diye bir şey yok, ürettiği ürünün arkasında duracak. Tamam hadi bilemiyor diyelim, böyle bir sıkıntı baş gösterdiğinde sorumluluğu alacak, en azından tamir masraflarını karşılayacak. Adam gibi firma olsa bu tarz sorun çıkan ürünleri geri toplatırdı zaten. Örnek olarak Iphone 5 aldım, iki sene kullandım, aletin bataryasının problemli olduğu ortaya çıktı. Apple geri çağırdı bu tarz hatalı ürünleri, gönderdim, ücretsiz tamir ettiler. Bazılarını yeni cihazla değiştirdiler. Onlar da sorunlu olduğunu bilmeden satmışlar belli ki, ama sorun çıkınca da kabul edip sorumluluğu aldılar. Yani alt yüklenicinin hatası, içerisinde kullanılan malzemenin dandikliği beni ilgilendirmez, o Samsung'un bileceği, alt yüklenicisi ile arasında olan davadır.
    Tekrar söylüyorum, bu sorun normal bir sorun değil. Kullanıcı hatasından falan oluşmuyor. Dayanıksız malzeme kullanmışlar demek ki. Ben 4 senede bir tv almak zorunda değilim (Teknolojisi eskir, daha güzel ürün çıkar, ben de ürünümü güncellemek isteyip yenisini alırım. Ondan bahsetmiyorum burada).
    4-5 sene kullandıktan sonra yan sanayi desteği alınması gerekli olacak ürünü alırken zaten iki kere düşünür insan. Dediğiniz gibi daha ucuz ürüne yönelmek daha mantıklı gelir bu durumda. Biz bu ürünleri alırken Samsung, kaliteli marka, sorun çıkarmaz diye alıyoruz. Ben aldığımda tv'yi 1000 tl'ye de televizyon vardı. Hatta ben aldım geri iade ettim eve gelmeden, uğraşmayayım, almışken iyisini alayım, bir kere alınıyor sonuçta diye. 3000 tl'ye yakın para verdim, yaklaşık diğerinin 3 katı ve daha 3. senesinde içerisinde kullanılan malzemenin uzun ömürlü olmaması ile ilgili problem yaşadım. Yani yazarken bile inanamıyorum. Şaka gibi. Neyse yapacak birşey yok. Stratejileri de böyleyse dediğim gibi, yazıklar olsun. Güle güle de harcamasınlar ne deyim.
    Sizin dediklerinizi de göz önünde bulunduracağım artık cihaz alırken. Teşekkürler zaman ayırıp yazmışsınız. Ama büyük firmaların bu insanları aptal yerine koyan tutumu beni oldukça sinirlendiriyor. Yoksa cihazdır, bozulur, tamire gönderilir. Sonuçta elektronik eşya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YT

    Zaten sıkıntı burada başlıyor. Cihazın performansı ile ilgili banding, ışık sızması gibi sorunlar olabilir, bunlar cihazın zayıf olduğu noktalardır. Bunları kabul edip cihazı satın alabiliriz. Yani bunlar bilinen sorunlardır. "Ürün bu kadar fiyat ama böyle böyle sorunları var, performansı bu, kabul edersen" mantığı yani. Ama kısa ömürlü, bir kaç sene sonra sorun çıkaracak malzemeler ile üretim yapıp tüketiciye kaliteli ürün diye satılması düpedüz adam kandırmaktır. Üreticinin bunu bilme ihtimali düşük diye bir şey yok, ürettiği ürünün arkasında duracak. Tamam hadi bilemiyor diyelim, böyle bir sıkıntı baş gösterdiğinde sorumluluğu alacak, en azından tamir masraflarını karşılayacak. Adam gibi firma olsa bu tarz sorun çıkan ürünleri geri toplatırdı zaten. Örnek olarak Iphone 5 aldım, iki sene kullandım, aletin bataryasının problemli olduğu ortaya çıktı. Apple geri çağırdı bu tarz hatalı ürünleri, gönderdim, ücretsiz tamir ettiler. Bazılarını yeni cihazla değiştirdiler. Onlar da sorunlu olduğunu bilmeden satmışlar belli ki, ama sorun çıkınca da kabul edip sorumluluğu aldılar. Yani alt yüklenicinin hatası, içerisinde kullanılan malzemenin dandikliği beni ilgilendirmez, o Samsung'un bileceği, alt yüklenicisi ile arasında olan davadır.
    Tekrar söylüyorum, bu sorun normal bir sorun değil. Kullanıcı hatasından falan oluşmuyor. Dayanıksız malzeme kullanmışlar demek ki. Ben 4 senede bir tv almak zorunda değilim (Teknolojisi eskir, daha güzel ürün çıkar, ben de ürünümü güncellemek isteyip yenisini alırım. Ondan bahsetmiyorum burada).
    4-5 sene kullandıktan sonra yan sanayi desteği alınması gerekli olacak ürünü alırken zaten iki kere düşünür insan. Dediğiniz gibi daha ucuz ürüne yönelmek daha mantıklı gelir bu durumda. Biz bu ürünleri alırken Samsung, kaliteli marka, sorun çıkarmaz diye alıyoruz. Ben aldığımda tv'yi 1000 tl'ye de televizyon vardı. Hatta ben aldım geri iade ettim eve gelmeden, uğraşmayayım, almışken iyisini alayım, bir kere alınıyor sonuçta diye. 3000 tl'ye yakın para verdim, yaklaşık diğerinin 3 katı ve daha 3. senesinde içerisinde kullanılan malzemenin uzun ömürlü olmaması ile ilgili problem yaşadım. Yani yazarken bile inanamıyorum. Şaka gibi. Neyse yapacak birşey yok. Stratejileri de böyleyse dediğim gibi, yazıklar olsun. Güle güle de harcamasınlar ne deyim.
    Sizin dediklerinizi de göz önünde bulunduracağım artık cihaz alırken. Teşekkürler zaman ayırıp yazmışsınız. Ama büyük firmaların bu insanları aptal yerine koyan tutumu beni oldukça sinirlendiriyor. Yoksa cihazdır, bozulur, tamire gönderilir. Sonuçta elektronik eşya.

    Alıntıları Göster
    Söylediğiniz şekilde destek verebilecek firmalar Löewe gibi çok pahalı markalardır. Yoksa hiçbir TV üreticisinin bu şekilde, garanti sonrası dahil, ürünün arkasında durabileceğini sanmam. Apple'da fark yaratan şey şirketin mali büyüklüğü ve marka algısı, zaten marka algısı da mali büyüklüğünü doğuruyor.

    Belli ki üretim maliyetleri çok ama çok düşük, marka algısı ile çok yüksek fiyatlara satabiliyorlar ki cihaz bozulduğunda swap cihaz ile değiştirebiliyorlar.

    TV'de bu kadar kolay olacağını düşünmüyorum, üretim maliyetleri nispeten daha yüksek. Apple cihazınız Hindistan veya Çin'de euro ve dolar kuruna göre çok düşük fiyatlara üretiliyor. Ancak kullandığınız TV'ler Slovakya, Macaristan gibi ülkelerde Euro kuru ile üretilip ithal ediliyor. Yani 2 sene içinde bozulduğunda Apple'ın yaptığı gibi Samsung'un yeni TV verme şansı, ekonomik olarak çok düşük.

    Kaldı ki telefonu nasıl "bir kere alınıyor" algısı ile almıyorsak, TV için de geçerli bu. Siz böyle bakmıyor olabilirsiniz ama teknoloji hızla değişiyor, yeni ihtiyaç yaratıp yeni ürün almanızı sağlıyorlar.

    Sıkıntınızı tabiki anlıyoruz, ben de benzer bir sorundan muzdaribim ama istediğinizi verebilecek bir TV üreticisi, servis, satıcı firma desteği olduğunu zannetmiyorum.

    Sorun, firmanın zaten 2 sene sonra ürününün bozulmasını istemesinde. Siz yeni ürün almazsanız koca tesisler, binlerce çalışan, milyarlarca dolarlık tedarik zinciri nasıl dönecek :) On binlerce aile ekmeğini nereden yiyecek? :)

    Daha fiyat/performans ürünlere yönelin zira ne alırsanız alın, tüketici elektroniği çerçevesindeki herşey 2 sene içinde demode olacak ve siz yenisini almak zorunda kalacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 8 Mayıs 2020; 13:23:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisg

    Söylediğiniz şekilde destek verebilecek firmalar Löewe gibi çok pahalı markalardır. Yoksa hiçbir TV üreticisinin bu şekilde, garanti sonrası dahil, ürünün arkasında durabileceğini sanmam. Apple'da fark yaratan şey şirketin mali büyüklüğü ve marka algısı, zaten marka algısı da mali büyüklüğünü doğuruyor.

    Belli ki üretim maliyetleri çok ama çok düşük, marka algısı ile çok yüksek fiyatlara satabiliyorlar ki cihaz bozulduğunda swap cihaz ile değiştirebiliyorlar.

    TV'de bu kadar kolay olacağını düşünmüyorum, üretim maliyetleri nispeten daha yüksek. Apple cihazınız Hindistan veya Çin'de euro ve dolar kuruna göre çok düşük fiyatlara üretiliyor. Ancak kullandığınız TV'ler Slovakya, Macaristan gibi ülkelerde Euro kuru ile üretilip ithal ediliyor. Yani 2 sene içinde bozulduğunda Apple'ın yaptığı gibi Samsung'un yeni TV verme şansı, ekonomik olarak çok düşük.

    Kaldı ki telefonu nasıl "bir kere alınıyor" algısı ile almıyorsak, TV için de geçerli bu. Siz böyle bakmıyor olabilirsiniz ama teknoloji hızla değişiyor, yeni ihtiyaç yaratıp yeni ürün almanızı sağlıyorlar.

    Sıkıntınızı tabiki anlıyoruz, ben de benzer bir sorundan muzdaribim ama istediğinizi verebilecek bir TV üreticisi, servis, satıcı firma desteği olduğunu zannetmiyorum.

    Sorun, firmanın zaten 2 sene sonra ürününün bozulmasını istemesinde. Siz yeni ürün almazsanız koca tesisler, binlerce çalışan, milyarlarca dolarlık tedarik zinciri nasıl dönecek :) On binlerce aile ekmeğini nereden yiyecek? :)

    Daha fiyat/performans ürünlere yönelin zira ne alırsanız alın, tüketici elektroniği çerçevesindeki herşey 2 sene içinde demode olacak ve siz yenisini almak zorunda kalacaksınız.

    Alıntıları Göster
    İstediğimi verebilecek TV üreticisi olmaz tabii ki, öncelikle ülkede insana değer verip tüketicinin hakkının korunması sağlanmalı. Ben diyorum ki uhd teknolojisi yeni çıkmış, bir tek trt4k uhd yayın yapıyor, aldık televizyonu uzun zaman kullanalım diye, üçüncü senede elimizde patladı. Daha yayınlar uhd olmadı :) Siz diyorsunuz ki üreticinin değiştirmesi çok maliyetli vs. O zaman adam gibi televizyon yapacaklar, ben parayı sokakta mı buluyorum da 3 senelik 4 senelik gidecek televizyon alayım. Zaten adam kar marjını koyup satıyor bana. Samsung da büyük firma diye aldık işte orada hata yapmışız demek ki, tecrübe oldu.
    Anlaşamadığımız nokta şu ki ben ürünümü aldığım performans ile uzun yıllar kullanmak istiyorum. Misal, kullandığım telefon 7 senelik. Yenisi çıkmadı mı çıktı. Performansı çok mu iyi, değil. Bir çok yeni uygulama çıktı ve benim telefon çalıştırıyor mu bunları, hayır çalıştırmıyor. Ama telefon aldığım gibi çalışıyor mu? Çalışıyor. Temel görevi alan haberleşmeyi sağlıyor mu, evet sağlıyor. Çıktığı zamanki uygulamaları ve temel bir çok uygulamayı da çalıştırıyor mu, çalıştırıyor. Ekranı, sesi normal mi normal. Yeni teknolojiyi yakalamak, yeni ürün almak benim keyfime kalmış artık. Telefon üzerine düşeni yapmış.
    Bilmem anlatabildim mi...
    Teknolojinin hızla değişmesi, ürünün yeni teknolojileri desteklememesi veya benim bakış açım konu ile alakalı değil. Teknoloji değişiyor diye televizyon almak zorunda değilim yani. Aldığımdan memnunsam kullanırım benim keyfime kalmış. Bunu konuşmuyoruz. Dediğiniz doğru, artık insanları 2 senede bir yeni ürün almaya zorluyorlar ama konu o değil burada :) Anneme tv aldım misal, gayet de memnun tv'den, teknolojik özelliğini falan kullanmıyor. Tv aldık ya, tv izliyor. Belki youtube'a, puhu tv'ye giremeyecek tv seneye misal, ama annem tv izlemek üzere almış, kullanmaya devam etmek istiyor. Ürünün bozulup işlevini yerine getirememesi ayrı dava yani.
    Firma 2 sene sonra bozulsun diye ürün üretiyorsa da konuşacak bir şey yok yani, gidip kimse almasın oradan bir daha birşey.




  • KU7000 ile 3. seneyi geçip, açık (beyaz) renkte yuvarlaklar çıkan var mı benim gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sistem ayarlarındaki eko sensörü açsam da kapasam da bir şey fark etmiyor ortamdaki ışığa göre televizyonun parlaklığı otomatik ayarlanmıyor. Sizde de aynı mı yoksa benim tvde mi sıkıntı var. 50KU7000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım ledlerin yeri belli olmayan yok aramızda benimde 4. sene...garanti bitmesine 1 hafta kala ekran 1 saniye siyah oluyordu ledleri değişti 1.5 senedirde ledler bariz bir şekilde ekranda sayılabiliyor bozuluncaya kadar kullanıcaz artık bu arada 2008 de aldığım LCD ekran samsung tv taş gibi hala çalışıyor zaten bu tv yanılttı beni sağlam olur diye samsung aldık ama LED teknolojisini becerememişler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karacaardıç

    Sanırım ledlerin yeri belli olmayan yok aramızda benimde 4. sene...garanti bitmesine 1 hafta kala ekran 1 saniye siyah oluyordu ledleri değişti 1.5 senedirde ledler bariz bir şekilde ekranda sayılabiliyor bozuluncaya kadar kullanıcaz artık bu arada 2008 de aldığım LCD ekran samsung tv taş gibi hala çalışıyor zaten bu tv yanılttı beni sağlam olur diye samsung aldık ama LED teknolojisini becerememişler.
    Belli ki KU7000'de kullanılan aydınlatma LED'lerinin bir kısmında sorun var. Bakalım Samsung geri çağırma yapacak mı.
  • Biz çok sık kullanmıyoruz televizyonu, henüz halkalar oluşmadı.
  • barisg B kullanıcısına yanıt
    Avrupa’da olsak bi nebze bekleyebiliriz ama TÜRKİYE’de sanmıyorum, teknolojide çarçöpü bize itelediklerini biliyoruz devamlı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir iki hafta önce sadece köşelere yakın ledlerin yeri belli oluyordu, şu an neredeyse bütün ledler işaretli. Merkez koyu gri, kenarları daha açık, beyazımsı bant şeklinde. Samsung'dan fayda gelmez ya, ben başvuru bile yapmadım garantisi çoktan bittiği için.

    Bir de takıldığım nokta normalde ku6000 ürünü neden bize ku7000 diye kakalamışlar, bu neyin kafası ya :) arkadaşımda mu7000 var benden bir sene sonra aldık onu da, benim tv ile alakası yok ne yazılım performansı ne görüntü açısından. Ben resmen kazıklanmışım. Ama yinede seviyorum televizyonumu :) kullanacağım gittiği yere kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultiMance kullanıcısına yanıt
    Ben de geçen resetledim tv'yi, bir süre eko sensör açık kullandım ama otomatik ayarlama yapmadı gördüğüm kadarıyla. Sonra kapattım eko sensörü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YT

    Bir iki hafta önce sadece köşelere yakın ledlerin yeri belli oluyordu, şu an neredeyse bütün ledler işaretli. Merkez koyu gri, kenarları daha açık, beyazımsı bant şeklinde. Samsung'dan fayda gelmez ya, ben başvuru bile yapmadım garantisi çoktan bittiği için.

    Bir de takıldığım nokta normalde ku6000 ürünü neden bize ku7000 diye kakalamışlar, bu neyin kafası ya :) arkadaşımda mu7000 var benden bir sene sonra aldık onu da, benim tv ile alakası yok ne yazılım performansı ne görüntü açısından. Ben resmen kazıklanmışım. Ama yinede seviyorum televizyonumu :) kullanacağım gittiği yere kadar.
    Ku ve Mu farklı seriler. Ürün kalitesi, kullanılan parça kodları birbirinden farklı, fiyatları da.

    Fotoğraf gönderebilir misiniz? İstanbulda LED değişimi yapan 2-3 yer var. Ben aşadağıdaki firmaları tespit edebilmiştim;


    Kendiniz parça alıp değişimi yapabilirsiniz. Parça numarasını bulup internetten aradığınızda satıcı siteler çıkyor. Türk malı kaliteli LED'ler piyasada mevcut. Aşağıdaki sitede TV markasına göre LED aydınlatma fiyatları mevcut;


    LİNK













    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisg -- 13 Mayıs 2020; 11:44:32 >




  • barisg B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler paylaşım için. Eli yatkın insanlar aslında değişimi kendileri yapabilir. Şu an bende bu videolardaki gibi aşırı parlama olmadığı için böyle kullanmaya devam edeceğim. İleride bu tarz sıkıntılar oluşursa değişimi düşünebilirim.

    Mu serisi bir yıl sonra çıkan seri diye biliyorum. Yaklaşık olarak aynı fiyata almıştık ikisini de ama tabi yılın belli zamanlarında fiyatlar değişiyor. Ürün kalitesi olarak daha iyi olduğu belli oluyor ama. Neyse, benim korkum diğer tv'de de bu tarz bir problem çıkması. Umarım çıkmaz.

    Ben şimdilik beklemedeyim sorun ile alakalı. İlerlemezse böyle kullanıyorum.
  • bir de sormak istediğim birşey var. Bu tv'den gerek optik kablo ile gerekse hdmi ile oldukça düşük ses alabiliyorum soundbar bağladığımda. Tv uygulamaları veya tv'den usb ile film izlerken sorun yok ama dahili uydu alıcısı ile tv yayınlarını izlerken çok düşük ses geliyor. Ses seviyeleri 10-20 civarındayken soundbar'dan normal tv hoparlöründen daha az ses geliyor.

    Bilgisi olan var mı bu konuda? Ya da sizde de böyle mi?
  • 55KU7000 var bende de. Digitürk abonesiyim, kutu diğer televizyona bağlı. Bu TV ye 2 ay önce kurduğun Beinconnect çalışmıyordu. Geçen hafta silip tekrar kurdum, yeni versiyonunu.
    Şimdi çalışıyor ama Canlı TV yok. Film ve diziler var sadece.
    Bein connecti Smart TV de normal kullanabilen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar. Youtube'de ön izleme kutucuklarının yüklenmemesi sorunuyla karşılaşan var mı? Son güncellemeyle oldu çok yavaş çalışmaya başladı uygulama
  • maverickoe kullanıcısına yanıt
    Hocam güncelleme öncesi backup alabiliyor muyuz? Hangi versiyonda oldu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alibaba A kullanıcısına yanıt
    Son versiyon olan 1242 de oldu maalesef... Bir önceki sürümde hiç böyle bir sorun yoktu...
  • 
Sayfa: önceki 225226227228229
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.