Şimdi Ara

SAMSUNG NOTE 7 PARA İADESİ YAPMIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Note 7 Cihazımı Eylülün 8'inde servise verdim değişim için. SOnra para iadesi yapılacak değişim olmayacak denildi. 18 Eylülde para iadesi için gerekli işlemleri yaptım 5 gününde para yatacak denildi ama bugün 1 Kasım hala para yatmadı. Çağrı merkezini arıyorum, sanki para dileniyormuşum gibi bir muamele görüyorum. Sanki parayı vermeyebilirlermiş de lütuf etmişler gibi. Ben hakkımı istiyorum 2 aydır telefonsuzum. Paranın ne zaman yatacağını da söylemiyorlar, biz size döneceğiz diyorlar arayan soran yok.

    benim gibi para iadesi alamayan var mı ?



  • Evet ben de 22 Ağustos'ta aldım cihazı 3 gün sonra pert oldu. Bugüne kadar yaklaşık 30 görüşme yaptık müşteri hizmetsizliğiyle...1 eylülde değişim için geri çağırdılar sözde a7 gelecekti onu da göremedik...Ardından para iadesi yapılacak dendi 18 Ekimde başvuru yaptık. Hepsiburadada 2700 TL Samsung Türkiye garantili cihazları bize özel 3000 TL ye kakalamaya çalıştılar benim de kafam attı para iadesi istedim...Sözde 5 iş günüydü bugün Kasım 1. Bir daha bana biri Samsung derse ağzının ortasına yumruğu yer. Benim için Samsung ölü bir markadır bundan böyle. Tam tazminat davalık durum ama vaktim yok uğraşmaya...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir müddet daha sonuç alamazsanız kendinize biraz vakit ayırıp, gidip tüm telefon konuşma kayıtları, elinizde para iadesi yapılacağına dair evraklar vs. kısacası tüm belegeler ile suç duyurusunda bulunup dava açın. Hiç çekinmeyin. Hakkını arayana kimse karışmaz. Utanmayın, çekinmeyin. Durduk yere kimsenini kimseyi oyalama hakları yok. Ha size derler şöyle bir gecikme oldu şu yüzden vs. para iadeniz de şu gün yatacak derler onu anlarsınız da belirsiz belirsiz cümleler ile anca oyalama çabaları sarf ediliyordur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam dava açın hakkınızı arayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herattaa -- 7 Kasım 2016; 14:32:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destekleriniz icin tesekkurler arkadaslar. Dava olmadan bu olayi cozemeyecegiz anlasilan.
    Gelismeler konusunda bilgi verecegim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • phadeon kullanıcısına yanıt
    E-devlettenhttps://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayet-sorgulama
    Verdiğim link sorgulama ötesi e-devlete giriş yaptıktan sonra tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millete binlerce liralık telefonları sattırmak için reklamlar,dil dökmeler diz boyu ama yanan telefon yapınca parayı geri alabilmek için insanları uğraştıran bi markadır samsung.(en azından çoğu gözlemim bu yönde note 7 konusunda)
    Hakkınızı sonuna kadar arayın dava şikayet ne gerekiyorsa uğraşın, o kadar kolay değil insanları oyalamak parasıyla rezil etmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightKnight108 -- 7 Kasım 2016; 12:34:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antony_Sopranos

    Destekleriniz icin tesekkurler arkadaslar. Dava olmadan bu olayi cozemeyecegiz anlasilan.
    Gelismeler konusunda bilgi verecegim.



    Geçmiş olsun istediğiniz sonucun çıkması dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün 9 Kasım. Paramız halen yatmadı bilginize...
  • J5 lerde yanmaya başlamış diye duydum beyler hepinize geçmiş olsun.
  • Arkadaşlar 30 günün sonunda paramı alabildim. Süreç şu şekilde oldu;

    başvurumu takip eden 21. günkü Müşteri Hizmetlerini yaptığım aramada görüştüğüm personel bana bilgilerimde yanlışlık olabileceğini, beraber tekrar kontrol etmemizi söyledi. Yanımda İmei numaram ve banka iban numaram olmadığı için bu bilgileri öğrenip tekrar arayacağımı söyledim. Bu bilgileri 21 günlük süre zarfında 3 sefer kontrol ettik. Yani ben bilgileri okudum, karşıdaki samsung göreclesi teyit etti. Akşam üstü bilgileri bir kağıda yazıp tekrar aradım. Bu sefer çağrımı yanıtlayan, işini layığı ile yapan, müşteriye değer veren, çözüm odaklı bir insan evladı Samsung çalışanı bayan arkadaşım bilgilerimi okurken IBAN numaramın sisteme yanlış işlenmiş olduğunu tespit etti. hatta teyit etmek için 3 sefer daha bana bilgilerimi kontrol ettirdi. Bu arkadaşımız bana işlemlerin baştan başlaması gerektiğini, bunun için servise tekrar gidip form doldurmam gerektiğini söyledi. Bana gelen bilgide servisin IBAN numaramı yanlış işlediği şeklindeydi. Aynı servis daha önce imei numaramı da yanlış işlediği için olabilir dedim. Ertesi gün işyerimden izin alıp tekrar servise gittim. Servisteki arkadaşa durumu anlattım oda ne yapacağını bilemedi, tekrar formu doldurdu. Bu arada IBAN numarasının onlar tarafından yanlış işlenemeyeceğini, çünkü benim doldurduğum formun taranarak samsunga gönderildiğini kendilerinin sisteme bir giriş yapmadığını belirtti. Benim daha önce başvuru yaptığım formu ekrandan bulup gösterdi, IBAN numaram doğruydu. Sonra haftasonular ile beraber 5 gün geçti, bana bir mesaj geldi. Paranız hesabınıza yatırılmıştır diye. Akşama kadar bekledim ama para hesaba geçmedi. Samsungu tekrar aradım telefondaki arkadaş beklememi paranın yatacağını söyledi. Ertesi gün para yine yatmadı, yine aradım, şikayet kaydımın oluşturulduğunu kendilerinin bana döneceğini söylediler. Yine kısır döngü başlamıştı. Mail atıyorum, müşteri hizmetlerini aramamı istiyorlar, müşteri hizmetlerini arıyorum, onlarda şikayet kaydı oluşturduklarını kendilerinin sorunu görmediğini söylüyorlar. ertesi gün beni aradılar ve IBAN numaramın yanlış olduğunu tekrar almak istediklerini söylediler. TEkrar verdim, yine para yatmadı, yine mail yine arama, yine IBAN yanlış dediler, tekrar istediler, yine verdim. tekrar aradılar, IBAn yanlış diye... Bunlar şaka gibi ama şaka değil inanın. Her hafta düzenli ödeme gelen IBAN numaramın yanlış olduğunu söylüyorlar. Başka banka IBANı verdim. ERtesi gün yine ödeme yok. Yİne mailler aramalar derken başvurumu takip eden 29. Gün akşamı 17:00 de param hesaba yattı.

    Aksaklık olabilir, hatalı üretim olabilir, bu durumdan birileri mağdur olabilir. Önemli olan cana gelmesin herşeyin telafisi vardır. Fakat karşınızdakinin müşteri olduğunu unutmayın, sizin yüzünüzden mağdur olduğunu, bu yüzden ona mağduriyetinin ne zaman giderileceğini, en azından neden giderilemediğini belirtin. Bir işi sevmiyorsanız yapmayın, bu lafım daha önce 3 kere IBAN numaramı verdiğim ama sistemde yanlış olduğunu tespit edemeyen, ben konuşurken ekrana bakmayan insanlara.


    Dipnot: Samsung CEO ofisine, Müşteri şikayet bölümüne bir mail yazdım. (Kore'ye) 21 gündür paramı alamadığımı, karşımda muhatap bulamadığımı, ne zaman ve neden paramın ödenmediğini öğrenmek istediğimi belirttim. Bana gelen cevap şu şekilde. ''Endişenizi anlıyoruz, sizin için çalışan bir ekip var sabırlı olun''

    Müşteri mağduriyeti konusunda 1 numara Samsung'u tekrar tebrik etmek isterim. 2014 yılında zaten kendileri ile baya bir sorun yaşamıştım ve çözüm bulamamıştım. Ne diye tekrar güvenip Samsung aldım bilmiyorum. Ama bundan sonra bir daha asla. Ne demişler; ''Beni bir kere kandırırsan ayıp sana, iki kere kandırırsan ayıp bana''




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.