Şimdi Ara

SAMSUNG QE-55Q60R KULLANICILARI KULÜBÜ (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
863
Cevap
29
Favori
61.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teknosa müşteri hizmetleri ile görüştüm;

    ben: teknosadan bu urunu alan 2 arkadasımda tv nin kenarlarında ışık sızması bulunuyor
    ben: panelde aralık bulundugunu soyledıler

    t:akım korumalı priz kullanmadığınız sürece tüm tv panellerinde elektrikten kaynaklı bu sorun yaşanıyor.

    diye bi yorumu oldu ama ne kadar doğrudur Allah bilir..
  • emreonal86 E kullanıcısına yanıt
    ben oradan akım korumalı prizde aldım.
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    sonuç olarak tvde hata var değil mi?

    yalnzı servis geldiğinde de aynı şeyi yaptık o da bir şey demedi ama yandan bakmadık, hem de tv almaya gittiğimde dün teknosa elemanı ekrana sertçe vurdu ( benim ki sertse, ondan daha sert) u kaxardab bir şey olmaz korkmayın dedi, onun bu hareketine karşılık benmim eşim de ekranı silerken illa ki köşelere gelince mutlaka o en köşelerin tozunu almak için aynı baskıyı yapacaktı, ayrıca dediğim gibi daha çok açılan taraf da kendiliğinden açıldı.
    Zaten bir de temizleme sıvısı sattılar beze sıkın öyle silin dediler, "aman köşelere ellemeyin demediler.

    bu benden kaynaklı değil yani değil mi hpcam,

    o zaman servis ilk 1 ay değişim yaparız sonra tamir olur demişti ama ben para iadesi istiyorum.
  • Kim ne derse desin bu sizden kaynaklı değil, bu seri tv böyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    hocam dediğim gibi bastırmadığınız yerlerdede var diyorsnaız sizlik hiçbişey yok sizinkide sorunlu ürün..iade işi biraz zor bence firmaların en son başvurduğu yol inşallah sıkıntı çıkarmazlar bu durumla alakalı uyarmıştım sizi ama mağaza elemanları girmiş kanınıza...
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    evet siz uyarmıştınız, onlar 10 yıl garanti dedi, vursan da bir şey olmaz dedi işin kötüsü benim yanımda gelen arkadaşlar da birden bastırınca 10 yıl garanti varmış, iyişmiş deyince alıyım bari dedim.
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    hocam gidin o elemanlara diyinki 10 yıl garantili diyip sattığınız tv bu bana sorunsuzunu verin bakalım ne diyecekler..bu mağaza elemanları hangi markadan para alıyorsa en iyisi odur bile bile lades dediniz sizde inşallah sıkıntı çıkarmazlarda iade yada değişim olur
  • Arkadaşlar yapacağınız şeyi söyleyeyim değişim ve iade olmaz ise servis çağırıp tutanak alın servis bu duruma normal diyecek ona göre hazırlıklı olun tepkinizi koyun.Deylşim yapmayacak Samsung , bende olduğu gibi.Buradan şu anlaşılıyor Samsung olarak ayıplı mal sat değişim yapma İnsanları enayi yerine koyuyor.Bu durum yüklü miktarda tazminat davasına kapı açmaktır thh ile uğraşmayın olmadı toplu halde avukat bulup verelim mahkemeye olmadı.
    Thh ile verdiğiniz parayı geri verecekler 3-5ay beklenecek eee uğraşımız vs şeyler Samsung'a karmı kalacak
    Benim TV yi bu ayın 12 sinde kargo evimden aldı iade için.Tv nin durumu belirsiz daha mediamarka ulaşmamış TV.Mediamarkda çözemiyor para iadesi istedim haftaya çözülmez ise bir şekilde mahkeme yoluna başvuracağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 27 Haziran 2020; 0:56:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    önce de deiğim gibi servis ilk 1 ay değişim olur 1 ayı geçerse tamire gider dedi ama ben önce şu 14 gün işini kovalayacağım.

    teşekkürler.
  • şubat kullanıcısına yanıt
    sizdeki sorun neydi? ve ne zaman ortaya çıktı. sanırım 14 günü geçince ortaya çıktı doğru mu?

    buarada samsung dediğiniz gibi bunu sorun olarak görmüyormuş.

    Siz samsunga mı mediamarka mı ulaştınız sorunu görüce?


    siz bulutlanma vb için test önermiştiniz bulamıyorum tekrar paylaşır mısınız? bir de test yaparken tvyi hangi ayara alırsam daha net ortaya çıkar sorunlar. hangi testleri yapmam lazım?

    belki başka sorunlar da çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rewkdark

    sizdeki sorun neydi? ve ne zaman ortaya çıktı. sanırım 14 günü geçince ortaya çıktı doğru mu?

    buarada samsung dediğiniz gibi bunu sorun olarak görmüyormuş.

    Siz samsunga mı mediamarka mı ulaştınız sorunu görüce?


    siz bulutlanma vb için test önermiştiniz bulamıyorum tekrar paylaşır mısınız? bir de test yaparken tvyi hangi ayara alırsam daha net ortaya çıkar sorunlar. hangi testleri yapmam lazım?

    belki başka sorunlar da çıkar.
    Sağ üst köşede .Aldığım günün ertesi günü servis çağırdım normal dediler bizim buraya koçak elektronik bakıyor şikayet üzerine aradılar servisden oradaki eleman kendi evindekindede bu açıklığın olduğunu kullanıma engel olmadığını söyledi.Yani anlayacağınız Samsung Q60da belli bir seri hatalı üretilmiş bunu kabul etmiyorlar.
    YouTube açıp ölü piksel testi yazın ve kapalı ışıkda akşam TV'ye bakın köşelerden beyaz sızmalar olabilir


    SAMSUNG QE-55Q60R KULLANICILARI KULÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 27 Haziran 2020; 1:10:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şubat kullanıcısına yanıt
    hocam tek tek thh başvursanız en fazla para iadesi alırsınız..hukuken çok bilgim yok ama burda sorun yaşayan arkadaşlar topluca samsung ayıplı mal satıp hakkımız olan para iadesini yapmıyor diyerek dava açın sadece para iadesi için değil dediğiniz gibi bu sırada sizin paranızı işletip para kazanacaklar para iadesi onlara hiç koymaz bu yüzden hukukta illaki bunun karşılığı vardır sizin paranız değer kaybederken onlar sizin paranızla hiçbirşey yapmadan para kazanacak..
  • zuu19 Z kullanıcısına yanıt
    teşekkürler, moralim çok bozulmuştu ama 4 köşede de var şuanda, en azından kendi hatası samsungun işin kötü yani şubat hoca ve bazıları bu durumu samsung sorun olarak kabul etmiyor demesi, hatta yazdığına göre servis elemanı benim evimdeki de böyle bundan bir şey olmaz demiş.

    bakalım ben de yarın yasak bitiminde başlayacağım turlara.
  • birde bu sıkıntı çıkan arkadaşlar tv nin montaj yerine baktılarmı türkiyede montajlananlardamı acaba bu sıkıntı var
  • Demek ki Q60r 'da iscilik kalitesi cok dusuk...Ya da Bir partide Kasa acikligi var...Ancak Kasa acikligi olmayanda da , Tv kullandikca isidan oturu genlesir ve kasa acikligi ortaya cikabilir zamanla..Tabi iscilikle alakali bir durum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    şuanda sağ kenar yarı yarıya açıldı, kendi kendine iyice açıldı gitti, sol kenar ise çeyrek oranında açıldı yani sadece köşelerde değil tvnin sağ ve sol kenarının ortalarında da açıklık olmuş. ben bilgisayar başındaydım eşim tv izliyor , ve tvnin yanına bile yaklaşmıyor,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Demek ki Q60r 'da iscilik kalitesi cok dusuk...Ya da Bir partide Kasa acikligi var...Ancak Kasa acikligi olmayanda da , Tv kullandikca isidan oturu genlesir ve kasa acikligi ortaya cikabilir zamanla..Tabi iscilikle alakali bir durum..
    TV yi alanların bir çoğuda bu panel açıklığını bilmiyor malesef herkes bizim gibi detaycı deyil.Bahçeli evler vatan bilgisayar
    Kağıthane axsis mediamark buradaki açıkdaki tvlerdede vardı bu sorun .Samsung bayisine baktım onda yoktu .Belli bir parti hatalı üretilmiş olabilir.
    Benim TV'nin ikinci taksidi geliyor, iadeden beri iki haftadır TV yok piyasada nerede belli deyil.
    Horoz lojistik mediamark Samsung üçününde...
    Evelsi gün avukatlıktan emekli olmuş bir bayanın işini yaptım bana insan insana her zaman lazım olur dedi bir sorunun olursa gel dedi :) bu kadar denk gelir bakalım haftaya netleşir benim durum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şubat -- 27 Haziran 2020; 1:36:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    hocam bu tv max 40-50 derece arası çalışıyor plastiğin kullanım sıcaklık aralığı 135c kadar çkıyor ısıdan ötürü nasıl genleşecek? bu sorun varsa vardır yoksa yoktur..dediğiniz gibi olsa bu kadar yıldır kullanılan tv lerde nasıl bu sorunlar olmuyor?
  • rewkdark R kullanıcısına yanıt
    Ben de köşelerde çok az açıklık var ama ışık sızmıyor, siyahlarda problem yok. Köşelerden panele bastırınca geriye doğru esniyor ve bırakınca yerine geri geliyor. Panelin arkasından plastiğe bastırınca da açıklık kapanıyor ve bırakınca yine yerine geliyor. Sanırım çerçeve ve arka kapakla ilgili bir durum. Tam oturmuyor, açıklık kalıyor. Türkiyede birleştilmiş benim ürün ve bu bir kalite kontrol hatası bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    hocam bu tv max 40-50 derece arası çalışıyor plastiğin kullanım sıcaklık aralığı 135c kadar çkıyor ısıdan ötürü nasıl genleşecek? bu sorun varsa vardır yoksa yoktur..dediğiniz gibi olsa bu kadar yıldır kullanılan tv lerde nasıl bu sorunlar olmuyor?
    Biraz iscilik kalitesiyle ilgili bu durum..Her tv icin konusmuyorum zaten..Oyle Hafif bastirmayla falan filan olacak is degil..Tv' de silinmesin o zaman..Demek istedigim ileri de olacakmis zaten..Panel acik olmasa bile..Hafif baski uygulamanin Tv silmekten farki yok..

    Hafif bastirmayla Panel acikligi ne demek yahu?

    En ufak bir dokunusta paneller yarilsin o zaman..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.