Şimdi Ara

Samsung R560'cılar Kulübü -- Paylaşımlar, Puanlar --- OC skorları (169. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.646
Cevap
4
Favori
212.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fe-cI

    @GOLDFALCON

    Aslında ben aldığımda Toshiba nın Nvidia kartlı bir modeli olsa(O zaman Qosmio larda vardı, yani çook paraydı) bu ürünü almazdım. Aldıktan sonra evet servise gönderdim ama benim sorunum kronik bir hataydı ve sonucunda fazlasıyla işlem yapıldı. Etrafımda da bir çok Samsung kullanan arkadaş var artık. Bir kısmına ben önerdim bir kısmı kendiliğinden almış. Şöyle bir bakınca f/p oranı iyi olmasaydı ben bu aleti de almazdım. Gerçekten bu yönden farkı ortada ve satılmasını da bu sağlıyor. Servis olayında biraz da şans önemli faktör olabilir. Bu konuda yapılacak şey biraz hattı aşındırmak. Bu her firmada hemen hemen aynı şekilde işliyor.

    Bundan önce bir Toshiba vardı bende ve Toshiba' nın Avrupa forumlarında ilgisiz bir yere yazdığım bir yazı ile site yöneticilerinden biri sorunumla ilgili olarak direkt olarak benimle irtibata geçileceğini bildiren bir mesajla karşılık vermişti. Organizasyon süper ve öğrendiğim kadarıyla da Türkiye deki servis noktasının müdürü direkt olarak bir mühendisi benim sorunumu anlayıp çözmesi için görevlendirmişti.

    nitekim bunu diyorum bende alırken hiç birimiz teknik servis kısmını düşünmedik tavsiye ederkende benim en az 15 20 arkadaşımın samsung laptobu wardır baskılı tavsiyelerim üzerine farklı modeller olsada şimdi ara ara hepimisinki sorun veriyor tabi teknik servisle sorun yaşadıklarında önce kime saydırdıklarını tahmin edebiliyorum hani ülkemizde pcden gerçekten anlayan insan sayısı az kullanıcı sayısı fazla olmasına ragmen bi işin dedigim boyutu var bide insanların gözünde bundan sonra senin tecrüblerin ve pc yetkinligin hakkında oluşabilicek fikirler var daha önce ne pc alıyım diye sormaya gelen insanlar ha omu diye başlıcak yani işin bide itibar kısmı var...benimki gene teknik serviste fiyatı yüksek oldugu için tüketici heyetine baş vurmadan 4.üde direk mahkemeye gidebiliyormusuz o kadar ders proje kurs arasında magdur oldum tabi 100 tlyi geçmekte olan kargo parasıda war işin içinde ben diyorumki f p ürünü dedik ama en azından bu kadar kısa ömürlü olmamalıydı yani bu cihazlar 1 er 2 şer fire vermemeli verse bile firma çirkeflikliklere gitmemeliydi ben yide diyorum severek aldım ama şu dakikadan sonra kimseye tavsiye etmem...umarım kimsede teknik servise muhtaç olmaz vede sorun yaşamaz....




  • Garanti konusunda herkes hem fikir ve kötü olduğuna dair geçmişler var. Benimde touchpad konusunda garanti sorunumu olacak gibi daha vermedigim halde tırsmış durumdayım. Sağ ve sol tuşları zor basmakta. Arada baya bir baskı uyguladıktan sonra işleme geçme gibi bir özürlülüğüde var. Ne su ne başka sıvı bir madde değmemiştir hatta yaklaşmadım, gözüm gibi korurum olasılık dahilinde hiçbir şey olmadığına kesin suretle kefilimdir.

    Ben şimdi bunlara yollayacagım kesin yapmayacaklar temizleyip yollayacaklar sonra bi kez daha yollayacağım yine aynı problemle karşılaşacak mıyım merakla bekliyorum zira 2. ayda bitiyor garantisi
  • @GOLDFALCON

    Ya aslında ben aletten memnunum. servis deneyimim de olumlu yönde. Bunda biraz uğraşın ve bilgili olmamın da etkisi var ama genede olumlu bir izlenim var. Ben hala önerebilirim çünkü aletler genel manada iyiler ve başta da bu durumu belirtirim önerdiğim kişiye. Sadece iyi savunma ve lehimizde olabilecek en ufak detaya yüklenmeyle bu işler başarılabilir. 2 hafta önce aldığım orijinal Nokia aksesuarı olan CP-361 kodlu ve 5800 ile uyumlu diye satılan bir kılıfı geri iade etmek için bir sürü daldan saldırdım adamlara. Nokia kabul ediyor ama ürünü aldığınız yerle görüşün diyor. Hatta Nokia ile Bimeks' i birbirine düşürdüm de diyebilirim. Nokia daki adam madem kılıf 5800 ile sorunlu niye satıyorlar bu ürünü size, sattılarsa da destek vercekler filan dedi. Ses kaydı vardı bu sırada ve bunu Bimeks' e ilettim. Biz dedi gerekeni yaparız. Ürünü de getirin bakalım dediğiniz gibiyse değiştiririz dediler.

    Valla bu Nokia salak ya! Adama aldım geri iade alacaksınız diyorum; Evet, bu kılıf 5800' ın bazı elektronik aksamını çalışmaz hale getirebilir bunu almanızı önermiyoruz diyor. Ben müneccim miyim nerden bilcem kardeşim. Üzerinde 5800 uyumludur da yazıyor. Bundan sonra Nokia benden uzak, ben Nokia' dan uzak. 39TL için adam kaçırıyorlar yok böyle birşey ki ben 500 liralık telefon almışım. Sonra da Nokia zararda yok batacak, yok işçi çıkarıyor. Az bile!..




  • @SaMueL

    Korkacak birşey yok arkadaşım, abartmayın! Madem gözün gibi bakıyorsun, işlemeyen demir paslanır diye bir söz vardır. Ara sıra touchpad i kullanmalısın ki tozlar yuvalanmasın orada. Donanımda fiz sorun yoksa tabiki de adamlar temizleyip geri verecekler ama öncesinde çalışıp çalışmadığına da bakacaklar. Samsung o parçayı değiştircek olsa kendi cebinden çıkmayacak sonuçta onlarda Synaptics e iade edecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fe-cI

    @SaMueL

    Korkacak birşey yok arkadaşım, abartmayın! Madem gözün gibi bakıyorsun, işlemeyen demir paslanır diye bir söz vardır. Ara sıra touchpad i kullanmalısın ki tozlar yuvalanmasın orada. Donanımda fiz sorun yoksa tabiki de adamlar temizleyip geri verecekler ama öncesinde çalışıp çalışmadığına da bakacaklar. Samsung o parçayı değiştircek olsa kendi cebinden çıkmayacak sonuçta onlarda Synaptics e iade edecekler.

    Bir fiil laptop touchpad kullanıcısıyım hiç normal manuel mouse kullanmış durumda değilim tozlanma ihtimali yok zannımca tamamen donanımsal. İnşallah dediğiniz gibi olur bende sorunsuz kullanmaya devam ederim. Yukarıda dediğiniz gibi laptoptan bende son derece memnunum hiç bir sıkıntı yaşatmadı aksine övğüler alırdım çevrem tarafından baya kişide benden görüp aldı diyebilirim. Sadece garanti konusunda tereddütlerim var oda aşılırsa benden samsung sonuna kadar geçer not alır.




  • bu gün teknik servisi aramamız sonucu sorunu tekrar sordular bende izah etti bilgisayar başlangıçta donuyorsa hdd arızalı olabilirdi değiştik garanti olsun diye anakartıda değiştik geriye zaten bişi kalmadı dediler olanı anlattım o zaman ramide değişicez başkada bişi yok yapacak cevabını aldım sorun tekrar ederse yazılımsal demeye kalktılar explorer opera firefox autocad diye başlayınca yok bizdeki yazılımlarla sorunları tesbit edemiyoruz demektir dediler bakalım ne olcak...bayagı kibar bi şekilde anlattılar ben zaten sorunları videoya kaydtmiş pcnin içinde bırakmıştım ama anlayamamışlar demekki....4.de ne ocak merak ediyorum toplamda anakart 2 ram ve hdd değişmiş olcak ben arada 2 kerede grafik kartı ile ilgili mavi ekran aldıgım ıama onun sebep olamyacagini söyledim....bilmiyorum en aından bana çirkeflik yapmadılar ama 4.ye sorunun tekrar edeceginin farkındalar ve sorun yazılımsal diyerek nasıl işiin içinden çıkacaklar merak ediyorm...
  • ve makine teknik servisten çıkar teknik servis fişine yapılan hiçbir işlem yoktur üstelik adam babama ben oglunuzla dün aksam konustum hatlar kesildi diye yalan söylerek sepetlemiştir evet laptobu ilk teknik servise verirken aramışlardı durumu izah ettikten sonra ram değişeceklerini belirtmişlerdi gerçi ama anladıgım kadar windows vistayı geri yüklemiş vermişler kagıdada sadece testler başarıyla gerçekleşti ok basmışlar anladıgım kadar mebla yüksek oldugu için direk mahkemeye baş wurabiliyoruz tüketici heyetine ws gitmeden düzelmemişse bu 4.olcak ve söyleyecegim sonsozde samsungun teknik servisinin klasik Türkiyedeki en berbat servislerden oldugu ve çözebildigim kadar pekte bişiden analamadıklarıdır yazılımlar sorunu bulamayınca sorun yazılımsal oldugu kanısına warıldıgına göre....koccamann bir işte şimdi benden




  • Aleti sana verdikleri şekilde kullan. Sakın Vista yı filan silme. Aynısını tekrar ederse buyrun sizin verdiğiniz şekilde de donuyor bu alet der geri gönderirsin. Hem Windows 7 orjinal değilse mahkemede borçlu çıkarsın ona göre! Alet Vista destekli olduğundan onlar kazanır. Birde korsancılıktan gidebilirsin. Hatta autocad ti bilmem neydi bunları da yok et.
    Beni de değerlendirmeler sonucu arıyorlar ikide bir. Bir daha arayacak olurlarsa her şey tamamda sizin robot mu yoksa insan mı olduğunuzu çözemiyorum diyeceğim! Konuşma boyunca adamın bilgisayar programı olabilme hesabını yaptım ama hep insan gibi geldi bana.

    Bu arada normal kullanımda nerdeyse süreli olarak kullandığın donanımların(fare, klavye, vb..) tam olarak listesini burdan belirtebilir misin? Onlar değinmemiş olabilir ama bu aletlerin spesifik bazı sürücüleri kurulduğunda Samsung yazılımlarını etkileyebiliyorlar. Hatta kullanmış olduğun bir dönüştürücü de buna sebep olabilir.




  • ewet ewet haklısın kaçak yazılıma kurban gitmeyelim zaten bu sefer silmedim vistayı güncelliyorum onu kullancam donma yapmazzsa sonra geçicem ama bi tuhaflık var işlemciyi windows bi yerde p8700 görüyor bi yerde t9400 windowsu anladıgım kadar sadece zden geri yüklemişler o kadar süreli kullandıgım sadece gene samsungun 2.5 inchlik hddleri war arada logitech bluetooth moouse yada roccat cova kullanıyorum başkada ekstradan başka çok nadir rumblepad 2 bağlıyorum kalmadı başkada bişi ewet bazı ürünlerin sürüclerine karşı sorunlu laptop onu fark ettim mesela rumblepad 2 nin titreşimini çalıştıramadım....
  • hmm bu sefer sorunsuz bende kendi kendime söz vermiştim stickerlicem diye bu sefer sorun çıkarmazsa laptop kendi yaptıgım stickerleri yapıştırdım fotograflarını akşam üstü uplarım büyük ihtimal....
  • Sorunu açıkçası kullanırken tespit edebilseydin net olarak belki bir şeyler olurdu. Vista altında sorunsuz çalışması demek cidden bir yazılımın senin kullanımını etkilediğinden olsa gerek. Muhtemelen kullandığın crack ile ilgili bir durumdur. Hem win7 kullananlardan, başka bu kadar ciddi manada takılma yaşadığını belirten de olmadığından belki senin win7 için kurduğun sürücülerde eksik ya da eski bir tane vardı. Ayrıca bak adamlar nerdeyse aletini yenilemişler. Senden çıkanları artık kime takarlar bilemem.
    Bu taktığını bahsettiğin donanımları vista altında da sırayla kurup denemeye başla. En son kurduğunda sorun çıkaran varsa bulursun ve buna odaklanırsın. Finaller bitsin bende Microsoft Wireless Desktop setimin sürücüsünün Samsung Easy Display Manager ile yaşadığı çakışmayı gidermek için uğraşacağım. Şuan aletin üstündeki Fn ile çalışan klavye kısayollarından bazılarını kullanamıyorum.




  • Arkadaşlar sonunda en güncel Windows 7 sürücülerini bir araya getirip bir liste çıkarma işlemini bitirdim. İşte dosyanın linki:https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B3lYJDiHaReWMjI4NjUzMTgtZTgzYy00MTljLWI5Y2UtYjE0ZmM4OTk1OTA1&hl=en&authkey=COqq77sL

    Güncelleme: Dosyanın yenisi bir sonraki sayfada linklenmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fe-cI -- 30 Ocak 2011; 13:27:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fe-cI

    Sorunu açıkçası kullanırken tespit edebilseydin net olarak belki bir şeyler olurdu. Vista altında sorunsuz çalışması demek cidden bir yazılımın senin kullanımını etkilediğinden olsa gerek. Muhtemelen kullandığın crack ile ilgili bir durumdur. Hem win7 kullananlardan, başka bu kadar ciddi manada takılma yaşadığını belirten de olmadığından belki senin win7 için kurduğun sürücülerde eksik ya da eski bir tane vardı. Ayrıca bak adamlar nerdeyse aletini yenilemişler. Senden çıkanları artık kime takarlar bilemem.
    Bu taktığını bahsettiğin donanımları vista altında da sırayla kurup denemeye başla. En son kurduğunda sorun çıkaran varsa bulursun ve buna odaklanırsın. Finaller bitsin bende Microsoft Wireless Desktop setimin sürücüsünün Samsung Easy Display Manager ile yaşadığı çakışmayı gidermek için uğraşacağım. Şuan aletin üstündeki Fn ile çalışan klavye kısayollarından bazılarını kullanamıyorum.

    yok üstad ben sorunu vistada yaşadıgım için win7 ye geçmiştim şimdi gene geçicem çünki vista harbi yawaş sorun ramlar ve anakarttaydı büyük ihtima arada hdddede bozukluk bulmuşlar onuda değiştirmiş oldular gerçi 3 tane wida yuwası boş sanırım kaybetmişler :S :S :P :P ama tamir edilememiş olma ihtimali gerçekten içimi kemiriyordu fakat şimdi windows performansında işlemci 5.4 alıyor daha önce daha yüksek alıyodu yaf :S :S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GOLDFALCON -- 25 Aralık 2010; 22:51:58 >




  • Umarım başın ağrımaz bir daha.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fe-cI

    Umarım başın ağrımaz bir daha.

    amiiiinnn sırf bu laptopun yoklugu yuzunden ikinci kez bitirme projesi almak zorunda kaldım
  • Arkadaşlar samsung R560 laptopumu yaklaşık 2 yıl 2 ay önce aldım,garanti süresi 3 yıldır makinenin ve 3.kez ekran kartı ısınması (ama aşırı ısınma,yeri geliyo oyunlarda 110 dereceyi gördüğü oluyo) ile bitürlü gideremedikleri touchpad arızasından yine göndericem.daha önce gönderdiğimde bana verilen 2 servis formunu hala saklıyorum,3.kez aynı sorunlarla yolladığımda ;

    1-Samsung servisi bana bunu tekrar hallettik diye gönderirse ben hayır cihazın değişimi veya para iadesi istiyorum dediğimde nasıl cevap alırım ?
    2-Samsung'un böle sorunlarla karşılaştığında tavrı nedir ?
    3-Ben elimdeki 3 servis formuyla tüketici mahkemesine başvurduğumda para iadesi veya cihazın değiştirilmesi konusunda kesin sonuç alır mıyım ?
  • beyler r560 ım da vista home yüklü orjinal.1 buçuk sene oldu satın alalı.acaba bu vistayı hiç bir ücret ödemeden orjinal win 7 ye yükseltebilir miyim???
  • @BaSTiaN
    Garantisi nasıl 3 yıl oluyor? 110 derece ekran kartının GPU su için ölüm demek! İşlemci de zaten erimiş olurdu. Normalde olumlu bir sonuç alman gerekir ama ekran kartı ısınması tozlanmaya bağlı bir durum olduğundan o arızadan sayılır mı bilemem. Touchpad deki sorun nedir belirtmemişsin ve bende önceden yazdıysan hatırlamıyorum ama belki ordan yırtarsın.

    En iyisi denemek!..
  • @huzyin67
    Mümkün değil! O son bir ay içinde satılan aletler için geçerliydi. Biz kaçırdık o firsatı.
  • Bu R560'ların garanti süresini aldığım yer 3 yıl olarak sölemişti,yoksa öle bişey yok mu ? 2 yıl mı :S bide gerçekten dertliyim bu laptoptan,ekran kartı ve touchpad'deki tuşlardan..makina zaten inanılmaz ağırlaştı,sistemi bikere geri döndürdüm samsungun programıyla ama o da bi işe yaramadı,sistemin ağır çalışması hala geçmedi..nasıl bi yol izlicem hala çözemedim
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.