Şimdi Ara

Samsung S21 / S21+ / S21 Ultra [ANA KONU] (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
13.837
Cevap
171
Favori
960.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lexco kullanıcısına yanıt
    Normalde öyle yapiyorumda 1 kerelik tam ekran suresi almak istedim
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    Ne kadar garip. Bu bahsettiğiniz problemlerin hepsini aynı platform üzerine kurulan iPhone SE 2020'de aynen yaşadım. Gerçekten ilginç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S21 ultra Amazon da 999 dolar a düşmüş. Bu demektir ki yakında ciddi indirim gelir Türkiyede de. Dünya genelinde beklenen satış adetlerine ulaşamadığı söyleniyor. Özellikle düz S21 ve S21+ Belki de Samsung un bugüne kadar ki amiral gemisi telefonlarda en başarısız ürünleri oldu satış anlamında. Bir tek Ultra satılıyor onun da satış adetleri yine baya baya az. Türkiyede satışa sunulduktan beri yalnızca 400 adet satılmış korkunç bir tablo Samsung açısından. Umarım bu başarısızlıktan Samsung artık bir ders çıkarır ve gerekli değişiklikleri hem telefonlarda hemde Samsung Turkiye pazarlama ekibinde yaparlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt

    S21 Plus plastik değil. Düz S21 de keşke olmasaydı. Hafıza kartı için ilk başta ben de eleştirdim ama bence amirallerde çok sıkıntı değil. Elbette olması hoş ama ben 5 yıl Galaxy Note5 kullandım. Eksikliği hissetmedim. Zaten orta segmentteki cihazlarda 3.5 mm jak ve microSD slotu hala sunuluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt
    Yaşayan çok fazla kişi var. Belki kronik bir sorun olabilir. İnsanlar yaşadığı sorunu fark etmiyor da olabilir.
    7 ay Apple destek ile görüştüm. Videolar ile sorunu anlatmaya çalıştım. Sizi anlıyoruz. Şu işlemleri yapın gelecek yan güncelleme de gelecek ana guncelleme de çözüm olacak. Kesin çözeceğiz demekten başka bir şey yapamadılar. En son ios 14.4 kesin çözüm diyen müşteri temsilcisi ortadan kayboldu :) 7 aydir yapılan işlemler yetmiyormuş gibi tekrar aynısını yaptırmak istiyorlar. Her güncellemeyi temiz kurulumla yap. Her guncelleme de telefonu sıfırla. Saçma salak cevaplar veriyorlardı.
    En sonunda birisi çıktı dedi. Abi sen haklısın mühendislikle tekrar görüştüm ve sana aynı işlemleri yaptırmak istiyorlar dedi. Ben senin yerinde olsam bu kadar zamandır sabretmem şu bu o. Biz problemi çözemiyoruz dedi açıkça :) bir arkadaşla birbirimize her gün düzenli mesaj atıyoruz. O sürekli beta indiriyor hat degistiyor sim değiştiriyor. Ama çözüm yok. Yanımızda duran da kimse yok. Simdi 3.cihazı bekliyorum ve eminim onda da aynı sorunlar kesinlikle olacak :)




  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    Yazılım yükleme bir şeyi değiştirmez ayarlar aynı ise. Uygulamaların bir ayarlarında izinleri ve uyku derin uyku durumlarını kontrol edin. Uygulamalar uyutuluyor ve bildirimleri almaları engelleniyor. Uyandırıldıklarında da toplu şekilde alıyorlar bildirimleri.

  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Yapılmayan bir şey kalmadi kardeşim. Denenmeyen yöntemde. Otamatik gruplandırma bile kapatıldı. Bir kişiden gelen çoklu mesajları bile tek tek görünmesi bile sağlandı ama çözüm olmadı.
  • Her akilli telefon kullanicisinin kendine göre günlük kullanim aliskanligi var.
    Bendeki kullanim aliskanligina göre s21 ultranin ekran acikken alinan pil kullanim süresi 9 saatten asagiya düsmedi.
    Benim icin iyi bir deger. 24 saat sonra sarja takmakta bir arti olarak degerlendirilebilir.

    Samsung S21 / S21+ / S21 Ultra [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    Sözde stabil, yazılım harikası iOS'e bakın hele. İnanın bana iPhone kullanan kişiler bunların farkında değil. Boş yere bu kadar abartılması ancak böyle mümkün. Elbette kendine göre birçok artısı var iPhone'un. Ama yazılım konusunda tam balon. Ben yaklaşık 5 ay kadar kullandım. Her gelen güncellemede önceki sorunlar çözülürken yeni sorunlar oluyordu. Bu bildirim meselesini çok takmıyordum çünkü çoğunlukla WhatsApp uygulamasında oluyordu. SMS'ler hemen geliyordu mesela. Apple Destek denen uygulama tamamen boş, göz boyama. Beni de kıdemlilerle görüştürdüler ama sonuç bomboş. Artı eksileri bir kenara koyarsak rakiplerinden hiçbir farkı yok. Neden bu kadar abartılıyor anlayamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt

    Bizim ayfoncu trol nerede, gelsin cevap versin bu sorunlara  

  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt
    Bugüne kadar bende hep Samsung savunucusuydum:) s10 plus beni çok yıprattı servis anlamında. Bir daha almam deyip yine bir şans verip s20 plus almıştım. Oda son nokta olmustu.
    Değer kaybetmiyor bence tek artısı bu. Ekranı beni tatmin etmiyor.
    Kamerası o kadar ağam paşam değil kesinlikle.
    Samsung çok fazla değer kaybettiği içinde para bağlamak içimden gelmiyor birde
  • Bu mesajda bahsettiğin kişi ben mi oluyorum?
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    Yok hocam. Sürekli samsung konularında gezinen ''yürüyen hoparlör'' nickli bir trol var, ne olursa olsun gelip burada ayfonları övüp övüp duruyor ve hiçbir eleştriye cevabı yok. Konunun muhattabı o. Sizin trollük bir durumunuz yok ki, neden üstünüze alındınız?

  • Arkadaşın yorumuna yazdığınız için o arkadaşta bana yazdığı için üzerime alındım kardeşim doğal olarak. Kusuruma bakmayasın.
    Hangi cihazı kullanıyorsun?
    Günde 12 saat ekran süresi alan sürekli oyun oynayan,sosyal medyada gezen arkadaşların deneyimlerine ihtiyacım var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FinalVerdict93

    S21 ultra Amazon da 999 dolar a düşmüş. Bu demektir ki yakında ciddi indirim gelir Türkiyede de. Dünya genelinde beklenen satış adetlerine ulaşamadığı söyleniyor. Özellikle düz S21 ve S21+ Belki de Samsung un bugüne kadar ki amiral gemisi telefonlarda en başarısız ürünleri oldu satış anlamında. Bir tek Ultra satılıyor onun da satış adetleri yine baya baya az. Türkiyede satışa sunulduktan beri yalnızca 400 adet satılmış korkunç bir tablo Samsung açısından. Umarım bu başarısızlıktan Samsung artık bir ders çıkarır ve gerekli değişiklikleri hem telefonlarda hemde Samsung Turkiye pazarlama ekibinde yaparlar.

    16.500 e satmaları (256gb için konuşuyorum) imkan ihtimal dahilinde değil. İyi yine 400 kişi almış. 1029$ amazon.com da S21 Ultra şu anda 256gb ı. Ne akla hizmet kim belirlemiş bu Türkiye deki fiyatı gerçekten çok enteresan. Bu telefonun olması gereken bant 11 bin TL seviyesi en fazla. Birde mağazaya gidiyorsun Samsung mağazasına, kendi sitesi 7 bin Tl ye sayıyor S20 Plus ı, Samsung mağazası 5.000 TL diyor. Ya diyorum arada 2 bin fark var Samsung'un sitesinde. Mağazanın masrafı farklı diyor. Yahu bana ne mağazanın masrafından, müşteri olarak beni ilgilendirir mi.. Bu mağazalarda batmaya mahkum bu kafa yapısı ile. Samsung'un Apple gibi bu Franchise işinden çıkması kendi mağazalarını kendi açması, fiyat-servis ve hizmette standart bir kaliteye ulaşması lazım. Sadece fiyatta rekabete giriyorlar Apple ile, gerisi önemli değil.





  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    Düz s20 kullanıyorum 3 aydır, çok da memnunum.


    Ben oyunu az oynayıp sosyal medyada çok gezinen ve bluetooth üzerinden çokça müzik dinleyen tarafım. Bu senaryoda günümü rahat çıkarıyor hatta diğer güne de kalıyor biraz pil. Çok kullanmazsam 1.5 gün civarı bekleme, 4-5 saat ekran süresi alıyorum. Biraz yorayım dediğim zaman da yine 22-23 saat bekleme süresi + 7-8 saat ekran alıyorum.

  • Hocam bugün iPhone'un yine yere göğe sığdırılamadığı bir haber vardı. Orada karşılaştık kendisiyle. Huawei'nin kurucusu iPhone 12'nin en iyi 5G akıllı telefon olduğunu söylemişmiş sözde. Haberin yanlış bilgi içerdiği yorumlarda bir üye tarafından belirtildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düz S21 süre olarak fena değil boyut zaten mükemmel benim için.


    Samsung S21 / S21+ / S21 Ultra [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newfel -- 15 Şubat 2021; 17:48:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    Söyledikleriniz de haklısınız. Servis de biraz satın alma gibi şans işi. Benim yolum zaten Samsung servisine 2 defa düştü. İkisinde de çok memnun kaldım. Birçok ürününü kullanıyorum. (Elektrikli süpürge, mikrodalga, televizyon.) Adamların neredeyse bütün ürünlerinde kendini belli eden bir yüksek kalite var. Galaxy S3, Note 3 Neo, Note 5 cihazlarını kullandım geçmişte. Bir defa S3'ün kamera camı kırıldı onu değiştirdim. Diğeri de milattan önce kalan bir video kameram vardı. Onun pilini ne yapıp edip buldular bana. Sonra kamera çalışmayınca pili iade edip ücreti geri aldım. Servisteki çalışan "Abi bu kamerayı çöpe at buna kimse bir şey yapamaz." dedi. Adam gayet haklıydı ben de öyle yaptım.


    Şu an A51 kullanıyorum. Gözüm düz S21'de. Kendimi zor tutuyorum almamak için. Fiyatı bu değil çünkü henüz. Size de tavsiyem bekleyin, hak ettiği fiyata gelsin öyle alın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt

    hiç şaşırmadım hocam Samsung S21 / S21+ / S21 Ultra [ANA KONU] 

  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.