Şimdi Ara

Samsung S21 / S21+ / S21 Ultra [ANA KONU] (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.837
Cevap
171
Favori
960.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt
    Keşke bende sizin gibi şanslı olabilseydim servis konusunda :) s10 plus için 2 kez servisin hata yok dedigi cihaz 2 kez değişimi yapıldı bölge sorumlusu tarafından. Servise dokunmatik hatası icin gidiyordum yazılım yükleyip hata yok diyorlardı :)
    3.telefonda da dokunmatik hatası çıktı servis yine hata yok dedi. Bu kez ekran değişimi yaptılar bölge sorumlusunun söylemiyle.
    Ankara nin Google üzerinden en yüksek puanını alan servisinde yaşandı bu olaylar. Cihazı iqc teste sokup sorun yok ibaresi yakıştırmaktan baska bir şey yapmıyorlardı.
    En son Google dan yazdığım yoruma. Samsungu temsil ettiklerini unutup bir daha servisimize gelmeyin diyerek cevap vermişlerdi :)
  • S20 plus 1 hafta kullandım. Sürekli takılmalar, hatalar alıyordum. Şarjı da 3 saat dayanmıyordu yoğun kullanımda. S10+ beni daha çok heyecanlandırmıştı
    S20+ beklentilerimi karşılamamıştı
  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt
    A51 anneme aldım kullanıyor. Cihazdan pek bir beklentisi yok. Günde 1 saat sosyal medya. Telefon görüşmesi o kadar.
    Her güncellemeyi yaparım.
    Cihazı ara sıra kullanıyorum çok yavaş çalışıyor gibi geliyor bana. Sürekli takılmalar var hissi veriyor.
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    valla benim de ilk haftam kötü geçti s20 ile ama 2.haftadan sonra açılmaya başladı cihaz. gerekli ayarlamalarla şu an cihazdan tam randıman alabiliyorum. teknoloji konusunda oldukça şanssızmışsınız.

  • S9 plus vardı daha öncesinde onda da dokunmatik hatası başlamıştı 5.ayında. Simdi 3. İphone u bekliyorum. Kesin onda da sorun çıkacak :)
  • Hocam ben tam tersini okudum. Düz S21 oldukça iyi satıyor deniyordu. İndirim değil de daha çok bindirim yapılan fiyatı düşecekler ve en başta çıkması gereken fiyata gelmiş olacak. Ayrıca 400 adet çok kötü. Bu sayıda birçok haber sitesinin ve YouTube üzerindeki çoğu videonun iPhone lehine algı operasyonu yapmasının etkisi var. Öyle bir şişiriyorlar ki imkanı da olan insan gidip iPhone'a S21 Ultra'nın parasını veriyor. Samsung'un hiç kendi reklamı bile yok. İnsanlar bu cihazın rakiplerinden neyi daha iyi sunduğunu bile bilmiyor. Samsung'un gönüllü trolleri de yok. Sayı 400'de kalır zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    hocam farklı markaları deneyin bence bu saatten sonra  

  • Ximaio almaya niyetlendim stok yok diyorlar. Mi10t pro ve mi 11 icin bekledim 2 aydir ses seda yok.
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    Beni çok iyi idare ediyor şu an için. Ben de yüksek beklentiyle almadım zaten. Ama beklediğimden iyi deneyim sundu. Takılma yaşamadım hiç, sadece yavaş çalışıyor çünkü işlemci çok performanslı değil. Samsung Internet tarayıcı bariz yavaş mesela. Chrome hızlı ama onda da reklam var. Reklamlardan sayfa görünmüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt
    Umarım bir sıkıntı yaşamazsınız. Bütçenize uyduğu zaman istediğiniz cihazı alırsınız insallah
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    xiaomi alacaksanız yurt dışı alın. ben garantili mi9t alma gafletinde bulundum, satana kadar canım çıkmıştı.

  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    Bundan sonraki elektronik alışverişlerinizde şans dilerim. Ama Samsung yine değiştirmiş S10 Plus'ı Servis de Samsung'un kendi servisi değilmiş zaten. Apple da böyle. Şu an kendi servisi sadece İstanbul'da var. Samsung'un da kendi servisi var mı bilmiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar şanssızlık içinde yurt dışı endişelendirir beni:)
    Gerçi garantili olsa da sıkıntılar bitmiyor ama
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    İyi dilekleriniz için çok teşekkürler. Apple ile yaşadığım kötü tecrübeden sonra Çin firmalarına sıcak bakmadığım için bundan sonraki mobil cihazlarım Samsung olacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt

    o da var evet. huaweinin servisini baya övüyorlardı ama onda da google servisleri yok. iki ucu şeyli değnek resmen.

  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt
    Samsung müşteri hizmetleri onlara yönlendiriyor. 2019 yılının en iyi Samsung servisi seçilmişlerdi.
    O kadar kolay değişim olmadı maalesef. Bölge sorumlusuna çıkana kadar haftada 5 gün servise gidiyordum. Çünkü her seferinde yazılım yükleyip hata yok diyorlardı:) bende cihazı kurup her seferinde gözleri önünde hatayı gösteriyordum. Kabul edip çözüm sunmuyorlardı.
    Polis felan çağırmıştık en son birbirimizden şikayetçi olmak icin :)
  • TwinPowerTurbo T kullanıcısına yanıt
    Umarım sorunsuz bir şekilde kullanırsınız almak istediğiniz cihazı
  • yusufcan9292 Y kullanıcısına yanıt
    Hocam tam olarak hata neydi
  • 😀😀 hangi cihaz alınmalı peki şimdi?:)
  • receep 32 R kullanıcısına yanıt
    İlk değişim yakınlık sensör hatasıydı.
    İkinci değişim de hayalet tuşlar algılıyordu ekran bastığım tuşların yerine farklı tuşlar algılıyordu.
    Üçüncü cihazda da ikinci cihazdaki soruna ek olarak hayalet ekran oluşmuştu.

    2 cihazda da ekranında fiziksel izler çıkmıştı. Oyun oynarken kullandığım noktaların yerleri ekran belirmişti. Ben ilk başta jelatin sanıyordum ama meğer ekranda izler oluşmuş:)
  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.