Şimdi Ara

SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
877
Cevap
29
Favori
41.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • trident02 kullanıcısına yanıt

    Aslında mütemadiyen rutini misali sırf güvenlik güncellemelerini aksatmamalı . Sonra aynı ay içerisinde kendisinden kaynaklı sorunları varsa onlar için de aynı ay içerisinde veya bir sonraki ayda ayrıca çıkartılması gerekir.


    Samsung'un yüksek ihtimalle aylık 1 kere çıkartalım yeni sorunlar çıkmış aman onu da gecikmeli yayınlayalım ne de olsa aylık güncelleme sözünü tutmuş oluruz misali gidip te oy sonlarına veya ayın ortalarında yayınlaması kabul edilemez. Apple bambaşka hadi tek firma tam kontrol filan vardır ama Google kendi Pixel dahil aslında güvenlik güncellemeler bir sonraki ayınki her zaman bir önceki ayın son haftasında yayınlanır. Aslında Samsung lardaki aylık güvenlik güncellemesi 1 Ocak 2024 ise bu aslında Google dan aldığı ARALIK 2. faz güvenlik bültenindeki yamalar vs barındırır ve elbette kendi Exynos KNOX tabanlı güvenlik aylık güncellemeleri de vardır .



    Geçen yıl bir keresinde yakın zamanlı örnek babında : Samsung Google ın Pixel cihazlarından önce aylık güvenlik güncellemesi vermişti ( 1. Faz lı ) .. Netice yeni ay başı mı evet :)) ... Ama Google kendisi her daim 2. faz güvenlik bültenleri ile çıkartır genelde tarih olarak 1 değil 5 veya 7 ayın tarihi olarak görülür ...


    Bence burada Samsung 2 defa güncelleme aylık çıkarması olumlu icraat odaklı ne hazırsa başka şeylerle bekletmeden sunarsa artıları kazanır algısal olarak ta .





  • Yazilim ile duzelmez bence..az önce vatanda teşhir cihaza baktim o kadar mükemmel bir ekranki en hafif bir banding yada kumlanma hic birsey yok..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Nazif_BG kullanıcısına yanıt
    bende ilk çıktığında mediamartk standında bakmıştım benim telefonda da teşhir cihazında da banding vardı. Kumlamayıda görmek biraz zor çünkü parlaklık o ortamda yüksek oluyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün Samsunga gittim bayisi olarak resmi Shop teşhir cihazıyla kendi cihazını yanyana koydum kumlama vs geçtim adam baktı baktı abi bu aynı cihaz mı dedi burdan aldım s24 ultra dedim bu çok farklı soluk bi sorun olabilir dedi kamerayı açtık yine aynı soluk sarımsı bir ton sonra servise gönderirim dedi bariz beyaz tonlarda ve benim cihaz sarı tonlarda soracak arkadaşlara hemen cevabım tüm ayarlar aynı doğal ışık vs hepsini yaptık buraya kadar tamam bir aşağı kata media markete indim iki cihazın ayarlarını aynı hale getirdim resim çektim ve hiçbir şey söylemeden stand görevlisine dedim hangisi iyi ekran filmi bakıyordum başka yere konuşurken peşin olarak bildiğimden bakmadım ama yanımdaki bir başka müşteri dediği bir şok etkisi yaptı sizin cihazınız çok canlı çekmiş stand görevliside bakın galiba bizim teşhirde bi sorun var dedi sizinki daha beyazlık ve renk canlılığı iyi gibi dedi gülerek aldım elime şok geçirdim 10 dakika önce baktığım cihazla şuandaki dağlar kadar fark vardı şimdi arkadaşlar ben böyle işin ...bi daha samsungun önünden geçmek mi asla ama aldık artık servise giden cihazlar sorun yok diye aynı cihaz geri geliyor zaten bugün böyle bişey yaşadım bu yapay zeka ayarlama yapıyor olabilir mi ekran konusunda yoksa her çıkan panelde bir farklı ressamın her yaptığı resim gibi bir başka ürün mü bu çıkan ekran yahu ana konudada paylaşacam bunu linç edenle boşuna uğraşır hazırım zaten farklı bir konu üzerinden gidiyorum bugün onu anlasın

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • FurkanEkici kullanıcısına yanıt
    Yurtdisi almayin bence . Ekranda bi sorunlar var cunku

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cekto C kullanıcısına yanıt

    Bu sorun bence Samsung satışa çıkarmadan önce biliyordu ve sorunlu olanları sağlam olanlarla beraber harmanlayıp Türkiye dahil birçok ülkeye sevk edildiğini dair düşüncelerim var.


    Böyle olmasa idi Samsung Türkiye red etmezdi yani Samsung İstanbul tepedekiler yani Türkiye merkezdeki teknikerler de dahil bu meseleyi bilmeden red edemezlerdi ...


    Mesele aylık kota filan olmasın diye sorunlu olanları ay başında gidin servise de dedim ama buna rağmen hatta bazılarında servis kabul ediyor ama onay merkezde olması ile arıza raporları red ediyorlar !



    Burada tüketici mahkemeleri ile değişim öneririm . Para iadesi ile zaten zarara girilecektir. Enflasyon ve veya o paranız faizde daha fazla getirisi olacaktı bu bağlamda para iadesi en anlamsızı olacaktır ama karar tüketicinindir.


    Teşhir dekilerin kusursuz olması beklenir ... Kıyaslamalar siz dahil çoğu var diyor.


    Bendekin de Mura Efekti rezaleti kalitesizliği yok diye de sessiz kalmamak gerekir ..





  • smart1978 kullanıcısına yanıt
    Bence de en mantıklı açıklama bu. Reddit’te benle aynı şikayetlerle servise giden yabancıların servisten aldığı cevaplar aynen bana telefonda söylenenin başka dile çevirilmiş hali. Samsung olayı farkında. Hem ekran hem kasa açıklığını biliyor. Sadece durum tutturabildiğine şeklinde devam ediyor.

    Büyün yabancı forumlarda konu bu ama Teknoloji kanalları hala ölü taklidi yapıyor.

    Ekranı geçtim ama kasa açıklığı ile cihazı satamam en azından bildiğim halde satamam. Vicdanım el vermez bu yüzden mecburen THH’ye başvurdum. Muhtemelen aylar sürecek. Olumlu sonuçlanınca da vicdani olarak rahat olayım diye kutusunu bile açmadan satacağım.


    Cihazdan öyle bir soğudum ki 3 gündür kutusundan çıkarmıyorum hala kurulum yapmadım köşede duruyor, iPhone SE 2016 kullanıyorum hala. Keşke bu cihaz değiştiğinde kutusunu açmadan satsaydım diyorum.

    Normalde sürekli telefon incelemesi testi izlerim günlerdir YouTube’a girmiyorum telefonla ilgili bir şeyi görmemek için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 12 Şubat 2024; 1:37:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    bilemezdinki kutudan ne çıkacağını. ekranda kumlanma yoksa güzel bir kılıf alıp kullan bence bi kenarda yatmasındansa. benim cihazda da altta ekran açıklığı diğer yanlarına göre var ancak öyle belirsizki sadece güneş ışığı altında çok ince bir açıdan belli oluyor. zorlasam kağıtta girer belki. şu güncellemeler bi gelsin samsungun foyası donanım mı yazılım mı bi ortaya çıksın, mart nisan gibi tekrar başka bi servise başvurmanızı tavsiye ederim. sizin acı tecrübenizden sonra ben s25 ultra çıktığı zaman sadece amazondan sipariş vermeye karar verdim. amazon da hatta easycep ile çalışıyor değişim yapmak dahi mümkün.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tahice T kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen bendeki açıklık sizdeki gibi ama olmaması lazımdı hocam. Çünkü bir önceki cihaDa yoktu nereden biliyorum çünkü ben bu olayı internette görünce bendekini kontrol etmiştim.

    Emin olmak için geçen mağazaya gidip teşhirlere baktım onlarda da yok. Evet açıklık çok mu büyük değil dikkatli bakıp ışık altında belli oluyor ama ben bunu kabullenmem. THH ye başvurduğum raporda bunu da ekledim.

    Bakın cihaz sadece kutuda günlerdir açtım o gün fotosunu atmak için araya kedimin kalın bıyık tüyü girmiş katlanmış. Aralar ful toz dolu sanki aylardır kullanmışım gibi.

    Biz de aynı parayı verdik ayıp cidden.

    Samsung shoptan da alabilirsiniz ama şöyle yapın, cihaz gelsin kontrol edin 3-4 gün her şeyini sonra eski cihazınızı yollayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 12 Şubat 2024; 1:48:36 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ha bir de kumlanma da aynen bunda da var. Yazılımla düzeltselerde umrumda değil artık zaten benim için.

    70k’lık kazık yedim ağrıma giden bu sadece.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 1 hafta deneme suresi verdiler bu sorunlar 1 haftada belli olur gibi zaten ama aradigim cihazi bulmak biraz zor

  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    ben bu sorunlarin hepsini nasil test edebilirim bana bunu yazabilirmisin sitesi filan varsa ekran icin yoksa pc deki ekran testleri mobildede oluyor mu

  • smart1978 kullanıcısına yanıt

    ben bu cihazin ekran testlerini nasil yapabilirim sitesi mi var yoksa pc deki ekran test siteleri calisiyor mu

  • FurkanEkici kullanıcısına yanıt
    Cihazı alıp karanlık bir odaya girin. Parlaklığı 20-30 yapın sonra karanlık temada ayarlara gidin zaten varsa anlaşılır gri renkli arkaplanlarda leke gibi şeyler var.

    Ya da ekşi sözlük mobil uygulamasını indirin karanlık temasda kullanım uygulamayı varda direkt anlarsınız.

    Ben Smart hocanın söylediği programları hayatımda duymamıştım onlara bakmadan yazmıştım hatta konuya kendisi hatırlar sonra o bana o uygulamaları söyledi onlarda çok bariz oluyor.

    Kasa açıklığı da özellikle ekranın sağ alt tarafla kasa arasına bakın genel açıklık olanların ki orada oluyor benim gördüğüm bende de orada.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ya alacaksanız bence yurtdışı daha mantıklı olabilir. Bizim garantimiz varda ne oldu sanki elimde kaldı cihaz en azından yarı ücretine alacaksınız sorun olsa bile daha mantıklı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FurkanEkici kullanıcısına yanıt

    Görüşme kısmında tuşlayarak :


    *#0*#




    Burada bunu yapabilmek için teşhir cihazların yanına gidip yan yana kıyaslama ile anca fark edilir . Kendi başınıza neye göre zor fark edersiniz ...


    Kullanıcı arayüzünden de fark edilir ... Bu başlıktaki tüm cevaplar bakın .

  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Sahibin den uzerinden 1 tb versiyonuna bakin orda 65w saej adaptörü ve satandli kilif ile birlikte veriyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart1978 kullanıcısına yanıt

    Butun sayfaları okudum ekran sorunlarının ss ini aldim teshir urunun yanina gidip bakma sansim yok ama internetteki fotoğraflar ile karşılaştırırim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEkici kullanıcısına yanıt

    1 hafta vermesi aslında sorunu tespit etseniz de kabul edeceği anlamına gelmez. Anca şunu deseler : Koşulsuz 1 hafta iade hakkınız vardır kendi içinde samimilik var derim ama öyle değil . Kendiniz yurtdışından alın ki garantisi de olsun ve elbette siz veya birileri yurtdışına gidebilir olduğunu da varsayaraktan .

  • FurkanEkici kullanıcısına yanıt
    Linç edilmeyeceğimi bilsem ben tavsiye isteyene şunu söylerdim; bu seri çok iyi olabilirdi ama bence fiyasko. Bazılarında sorun var bazılarında yok. Kasada açıklık olan var olmayan var. Büyün dünyada bütün forum siteleri iadeleri yazıyor herkeste mevzu bu. Reddite iki saat önce girip baktım hala konuların çoğu bunlar.

    Samsung 1 aydın ne açıklama yaptı ne güncelleme yayınladı. Millet bu sorun mu değil mi diye kendisi beyin fırtınası yapıyor. Ekran mühendisleri yorumlar yapıyor. Samsung hala suspus.

    Ben olsam bu seriyi pas geçerim S25 serisini beklerim.

    Şunu bilerek alım zar atıyorsunuz sorun olan mı gelir sorunsuz mu gelir belli olmuyor.

    Şu yorumlara da katılıyorum belki biz çok ayrıntılı dikkatli bakıyoruz ondan daha çok dikkatimizi çekiyor. İnsanlar genelde anlamaz böyle şeyleri.

    Ben bu cihazı sorunsuz diye satardım alan da anlamazdı sorunsuz diye kullanır. Çoğu kişi için bunlar sorun değil çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 12 Şubat 2024; 2:10:34 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.