Şimdi Ara

SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
877
Cevap
28
Favori
42.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    Ne kadar belli oluyor fotoda bilmiyorum. Kedinin tüyüde girmişti. Arası toz doldu daha şimdiden. Ekranın sağ alt tarafı. Fotoda sağ üst oluyor. Anlaşılsın diye iki tarafa kağıt sormuştum aradaki farka bakın anlarsınız zaten.

    Artık mecburen bugün telefonun kurulumu yaptım. Ekran koruyucu taktım. THH'den sonuç çıkana kadar kullanacağım.




    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 12 Şubat 2024; 20:14:47 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Hakikaten bayaaa açık ya. THH'den inşallah lehinize sonuç alırsınız hocam. Çok can sıkıcı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI
    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    su kisimda bayagi belli oluyor cok sacma

  • erditepe kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam. Cidden canım çok sıkkın anlatamam. Arası toz dolu şuan bakın cidden.

    O kadar canım sıkılmıştı günlerdir telefonu kurmadım bile ama artık mecbur kaldım.

    Cidden yaptıkları çok ayıp.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Ooo sizde cok. Buna yok denildi ise garantisiz tel satsinlar en azindan ucuza aliriz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilen varsa bir şey sormak istiyorum.

    Ben THH'ye başvurdum. Bildiğiniz gibi ilk cihazım değişti aslında. Bu değişim cihazı ama ben THH'de aldığım mağazaya karşı açtım ve değişimi onlardan istedim direkt Samsung'dan değil çünkü faturamı o mağaza kesti. Bir sıkıntı olmaz değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 12 Şubat 2024; 20:51:39 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • smart1978 kullanıcısına yanıt

    Hocam kısaca Samsung kağıt üzerinde 2600 nite ulaşmak için dalavere yapmış, işin kolayına kaçmış , s24U tam ara geçiş cihazı gibi demiştim,bunlarla beraber doğrular nitelikte ,s23U ile ince çalışılmış bir cihaz yaptı,bu senede s23U priminin ekmeğini s24U ile yiyor , s24U şikayetleri de s25U da giderirler artık 😂 s24U düz ekran ve yansıma olayı için geçmeyi düşünüyordum artık tamamen vazgeçtim, oneui6.1 ile muhtemelen s23U 1 sene daha seri şekilde devam eder 😎


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hafta sonu samsung members ekran soğukluğu, banding vs ile ilgili sikayet yazdim. İletisim bilgisi istemişlerdi bugün aradılar, nedir şikayetiniz diye. Anlattim, sonra biraz bekletti şikayeti bi yerlere iletiyorlar galiba..sus pus dinliyor bu mudur dedim ya bi markanın en ust cihazinda nasil böyle sorunlar olabilir. Telefonu duvara vurasim geliyor dedim. Tekrar arayacaklar dedi kapatti. Birde anket yaparlarsa 9 10 cok memnun kaldim demek olur demezmi...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Size kesilen faturadaki kurum ünvanı önemli.
    Ben de bir ürün için THH başvurmuştum, bana marka değil, size fatura kesen kurum muhataptır denmişti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • H.M. kullanıcısına yanıt
    Tamam yani cihazının servis tarafından değişmiş olmasının bir önemi yok.

    Çok teşekkür ederim cevap için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Gerçi arkadaş cevap vermiş ama aynen böyle olmalı.

    Yasal muhatabınız size faturayı kesen firma, gerisi firma ile tedarikçisi arasında.

    Sizin aleyhinize bir sonuç çıkma ihtimali yok ama Samsung Türkiye'nin takındığı tavır tek kelimeyle rezillik.

    Yaklaşık 10 yıl önce, başka bir ürün grubunda kendileriyle davalık olmuştum.

    O gün bugün bir adım ileri gidememişler, yazık.

  • Lomax. kullanıcısına yanıt
    Rezillik Hocam. Hadi ekranı yazılımla biraz düzeltilir diyelim onu kabullendim.

    Şu kasadaki durumun makul bir tarafı yok. Bana bir de standartlara uygun diyor. Ben çok yüksek ihtimal kazanacağım tek yaptığı bir müşterisini aylarca uğraştırıp küstürmüş olmak olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyla ilgili Samsung Global' e Samsung Türkiye'nin bu sorumsuz tavrının Samsung marka, değer ve itibarına zarar verdiğine dair bir şikayet maili atılsa acaba müdahil olmaları açısından fayda sağlayamaz mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harbi24 H kullanıcısına yanıt
    Pek ilgilenmeyeceklerini düşünüyorum ama denemediğim bir o kaldı herhalde, onu da deneyeyim.

    Globalde peki hangi ülkeninkine atacağım? Kore mi?

    Onlar da muhtemelen bana, "O ülkedeki faaliyetler bizim sorumluluk alanımızda değil." demezler mi?

    Globalde atabileceğim bir mail adresi bilen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 13 Şubat 2024; 14:22:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt
    Yani diyebilirlerde demeyebilirlerde bu tamamen kendi marka değerlerinin saygınlığına ne kadar değer verdikleriyle ilgili.
    Yani verilmesi gereken standart dışı bir hizmet tavrıyla müşteriyi mağdur eden bir konu var ve marka değerine olumsuz etki edecek bir durum söz konusu ise bence müdahil olması gerekir Samsung gibi bir devin.
    Mesela ben Youtube Türkiye ile bir marka ihlali yaşadım ve adamlara yazdığımda beni resmen umursamadılar ama YouTube ABD ye yazdığım an konu hemen çözüme kavuşturuldu, ihlal eden kanal anında kapatıldı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI


    SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI

    Samsung ve Media Markt magazasini gezdim imisi telefondada ekran problemi yoktu ancak kasada açıklık mevcut


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İki telefondada ekranda problem yoktu ancak çerçevede sag alt kosede açıklık mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Attigim fotoğraflari kontrol edin sizinki kadar açıklık yok ama yinede var ayni şekilde 2 cihazda da


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEkici kullanıcısına yanıt
    Fotoları çok iyi çekmişsiniz bu arada.

    Dün reddit'te us Samsung çalışanına yazdım kasadaki açıklık kusur değişmesi gerekir dedi. Hepsinde yok bu açıklık hepsinde olsa konudaki herkes bende de var derdi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FurkanEkici kullanıcısına yanıt
    Aldınız mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.