SAMSUNG S24 SERİSİ EKRAN SORUNLARI (26. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hakikaten bayaaa açık ya. THH'den inşallah lehinize sonuç alırsınız hocam. Çok can sıkıcı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
su kisimda bayagi belli oluyor cok sacma
-
İnşallah hocam. Cidden canım çok sıkkın anlatamam. Arası toz dolu şuan bakın cidden.
O kadar canım sıkılmıştı günlerdir telefonu kurmadım bile ama artık mecbur kaldım.
Cidden yaptıkları çok ayıp.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ooo sizde cok. Buna yok denildi ise garantisiz tel satsinlar en azindan ucuza aliriz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilen varsa bir şey sormak istiyorum.
Ben THH'ye başvurdum. Bildiğiniz gibi ilk cihazım değişti aslında. Bu değişim cihazı ama ben THH'de aldığım mağazaya karşı açtım ve değişimi onlardan istedim direkt Samsung'dan değil çünkü faturamı o mağaza kesti. Bir sıkıntı olmaz değil mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 12 Şubat 2024; 20:51:39 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam kısaca Samsung kağıt üzerinde 2600 nite ulaşmak için dalavere yapmış, işin kolayına kaçmış , s24U tam ara geçiş cihazı gibi demiştim,bunlarla beraber doğrular nitelikte ,s23U ile ince çalışılmış bir cihaz yaptı,bu senede s23U priminin ekmeğini s24U ile yiyor , s24U şikayetleri de s25U da giderirler artık 😂 s24U düz ekran ve yansıma olayı için geçmeyi düşünüyordum artık tamamen vazgeçtim, oneui6.1 ile muhtemelen s23U 1 sene daha seri şekilde devam eder 😎
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hafta sonu samsung members ekran soğukluğu, banding vs ile ilgili sikayet yazdim. İletisim bilgisi istemişlerdi bugün aradılar, nedir şikayetiniz diye. Anlattim, sonra biraz bekletti şikayeti bi yerlere iletiyorlar galiba..sus pus dinliyor bu mudur dedim ya bi markanın en ust cihazinda nasil böyle sorunlar olabilir. Telefonu duvara vurasim geliyor dedim. Tekrar arayacaklar dedi kapatti. Birde anket yaparlarsa 9 10 cok memnun kaldim demek olur demezmi...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Size kesilen faturadaki kurum ünvanı önemli.
Ben de bir ürün için THH başvurmuştum, bana marka değil, size fatura kesen kurum muhataptır denmişti.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tamam yani cihazının servis tarafından değişmiş olmasının bir önemi yok.
Çok teşekkür ederim cevap için.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gerçi arkadaş cevap vermiş ama aynen böyle olmalı.
Yasal muhatabınız size faturayı kesen firma, gerisi firma ile tedarikçisi arasında.
Sizin aleyhinize bir sonuç çıkma ihtimali yok ama Samsung Türkiye'nin takındığı tavır tek kelimeyle rezillik.
Yaklaşık 10 yıl önce, başka bir ürün grubunda kendileriyle davalık olmuştum.
O gün bugün bir adım ileri gidememişler, yazık.
-
Rezillik Hocam. Hadi ekranı yazılımla biraz düzeltilir diyelim onu kabullendim.
Şu kasadaki durumun makul bir tarafı yok. Bana bir de standartlara uygun diyor. Ben çok yüksek ihtimal kazanacağım tek yaptığı bir müşterisini aylarca uğraştırıp küstürmüş olmak olacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam konuyla ilgili Samsung Global' e Samsung Türkiye'nin bu sorumsuz tavrının Samsung marka, değer ve itibarına zarar verdiğine dair bir şikayet maili atılsa acaba müdahil olmaları açısından fayda sağlayamaz mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Pek ilgilenmeyeceklerini düşünüyorum ama denemediğim bir o kaldı herhalde, onu da deneyeyim.
Globalde peki hangi ülkeninkine atacağım? Kore mi?
Onlar da muhtemelen bana, "O ülkedeki faaliyetler bizim sorumluluk alanımızda değil." demezler mi?
Globalde atabileceğim bir mail adresi bilen var mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prfssr -- 13 Şubat 2024; 14:22:57 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yani diyebilirlerde demeyebilirlerde bu tamamen kendi marka değerlerinin saygınlığına ne kadar değer verdikleriyle ilgili.
Yani verilmesi gereken standart dışı bir hizmet tavrıyla müşteriyi mağdur eden bir konu var ve marka değerine olumsuz etki edecek bir durum söz konusu ise bence müdahil olması gerekir Samsung gibi bir devin.
Mesela ben Youtube Türkiye ile bir marka ihlali yaşadım ve adamlara yazdığımda beni resmen umursamadılar ama YouTube ABD ye yazdığım an konu hemen çözüme kavuşturuldu, ihlal eden kanal anında kapatıldı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
İki telefondada ekranda problem yoktu ancak çerçevede sag alt kosede açıklık mevcut
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Attigim fotoğraflari kontrol edin sizinki kadar açıklık yok ama yinede var ayni şekilde 2 cihazda da
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fotoları çok iyi çekmişsiniz bu arada.
Dün reddit'te us Samsung çalışanına yazdım kasadaki açıklık kusur değişmesi gerekir dedi. Hepsinde yok bu açıklık hepsinde olsa konudaki herkes bende de var derdi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aldınız mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X