Yaklaşık iki yıla yakındır samsung cep tlf kullanıcısıyım. Samsung tlf beğendiğim için kendimle birlikte arkadaşlarıma da samsung cep tlf aldırdım. Kalitesine güvendiğim samsung ne yazık ki kalite devamlılığı ve servis hizmeti olarak beni mağdur ederek hayal kırıklığı yaşattı. İki adet samsung U600 cep telefonunu 2009 mayıs ilk haftasında TRABZON'daki anlaşmalı bayiye teslim ettim. Sorunları; birinde sıkça ekran kararması,renk değişmesi(muhtemelen flexi arızası, ki kızaklı samsungların hepsinde sıkça rastlanıyo zamanla oluşuyo bu arıza) diğerinde ise resim kalitesi çok kötü. Aradan 23 gün geçmesine rağmen tarafıma hiç bir bildirim yapılmadı. Sonunda ben aradığımda ise, tlf nun iki hafta önce hiç bir işlem yapılmadan iade edildiği belirtildi. Ekran arızası olan telefonun iadesine gerekçe; mikroskobik incelemede tlf içindeki kartta çok ince çatlak tespit edilmiş bu nedenle garanti dışına çıkmış ve bunun tamiri çok ekonomik olmadığı için dokunulmazmış ve başka arızaya da hiçbir onarım yapılamazmış. TLF NUMDA HİÇBİR DARBE OLMADIĞINA GÖRE VE SERVİS HARİCİ DOKUNULMADIĞINA GÖRE BU ÇATLAK NASIL OLUŞUR(hemde tlf içindeki kartta), ŞAYET VARSA KARGODA VEYA SERVİSTE OLUŞMADIĞI NE MALUM. ve muhtemelen flexi arızası ise ki bu diğer tlf da da olmuştu ve onarılmıştı bu durum çatlaktan kaynaklanmıyor demek ki, bu ekran(flexi)arızası NEDEN ONARILMADI. DİĞER TELEFONA YAZILAN RAPOR İSE ŞU: Kontrol edildi, kamera kalitesi standartlara uygundur,mmc kart kontrol edilmelidir. Telefonun resim kalitesi aynı model diğerine göre yarı yarıya düşük ve bulanık. Ayrıca mmc kartı kim kontrol edecek, mahallenin muhtarı mı. BÖYLE SERVİS HİZMETİNİ TAMAMEN MAĞDUR EDİCİ OLARAK BULDUM, ve bahsettiğim bu tlf ların garantisinin dolmasına 20 gün kaldı. ACABA GARANTİ DAHİLİNDE ONARMAMAK İÇİN Mİ BÖYLE DAVRANILIYO, YORUMA AÇIK......
Birkaç gün önce, SAMSUNG U600 iki adet cep tlf nu arkadaşla servise gönderdiğimizi ve sonuç alamadığımızı, SAÇMA VE BAŞTAN SAVICI servis cevabıyla tlf. ların hiçbir şey yapılmadan iade edildiğini belirtmiştim. Trabzonda anlaşmalı bayi’ye teslim ettiğim Samsung U600 cep tlf’ da ekran arızası ve şarj tutmama sorunu vardı. Tlf. garanti kapsamında. Telefona hiçbir şey yapılmadan SAÇMA İFADELERLE iade edildi. Ekran arızası olan tlf’na yazılan sebep şuydu, AYNEN aktarıyorum: “anakartta lack çatlağı mevcut. Ekonomik onarımı mümkün değil.iade.” Servisle konuşup tlf da darbe olmadığını titiz kullanıldığını arızanın ekrandan kaynaklandığını belirttim ama cevap komikti: Mikroskobik incelemede biz çatlak tespit ettik. Bu tlf darbe almadığını ve bu arızanın ekran arızası olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen, daha sonra burada yazdığım için beni arayan samsung müşteri temsilcisine de ısrarla belirtmeme rağmen, servisin belirttiği durum doğrudur yapacak bir şey yok denildi. Bu durumda bir tlf tamircisine tlf numu verdim ve ekran arızası yapıldı ve hiçbir problem kalmadı.( Şimdi, bu kadar basit onarımı olan bir arızayı <servisçe yapılsa belki çok az, normal tamircide 60 TL>, farklı bir sebep belirterek iade eden servis, NASIL BİR SERVİSTİR, Ve servisçe onarımı cüz’i bir bedel ile gerçekleştirilecekken, müşterisini boşuna ekran arızası ücretine MECBUR BIRAKAN VE GARANTİ DIŞINA İTEN BİR SERVİS, NASIL BİR SERVİSTİR.) Diğer tlf içinde aynı saçmalık geçerli. Resim kalitesi çok berbat hale gelen tlf için yazılan servis raporu şu: ‘kontrolde kamera standartlara uygundur, mmc kart kontrol edilmelidir:’ Böyle bir saçmalık olabilir mi. Mmc kartı servis değilde kim kontrol edecek. Üstelik teslim ederken onay veriyor müşteriler, gerekirse hafızadaki bilgiler silinebilir diye. SONUÇ OLARAK; SAMSUNG SERVİSİNDE Saçma ve gerçek dışı sebep ve mazeretlerle tlf dokunulmadan iade ediliyor ve müşteriler mağdur ediliyor. Kimbilir daha ne saçma bahanelerle tlf lar garanti dışına itiliyor ve müşteriler mağdur ediliyor. Bu tür sorunlarımızı tüm forumlarda paylaşmalıyız ki, müşterilere gereken önem verilsin……
bende aynen arkadaşıma katılıyorum yon tuşu arızasıyla gonderdıgım tlf yapılmadan aynen bana iade edıldı ve sonrasında servısten memnunıyet için aravdıgımda ise bu konuyu dıle getırdım servısınızden memnun kalmadıgımı belırttıgımde tlf ıyı gunler dıleyıp yuzume kapatıldı boyle bır servıs hemde samsung servısı olmaz olsun
Bu durumu yetkili servisten arayan müşteri temsilcisine ayrıntılı olarak ifade ettiğim halde, bana da gerekli yönlendirme ya da yardımcı olacak tavır sergilenmedi. Bu zamana kadar çok kişinin samsung tlf almasına sebep olduğum için pişmanım ve bundan sonra tam tersi olarak bilgilendiriyorum, çünkü aynı yanlışa çevremizdekilerinde düşmesine seyirci kalmamalıyız..
Öyle demeyin arakdaşlar, Nokianında servisleri berbat. KVK ve genpa. Şahsım adına genpa 9 kez servise gitti tel. Bıktırdılar beni yani.
Nedir bu samsung servislerinden çektiğimiz. Baştan savmanın en kolay yolu lack catlagı onarımı mümkün degil. Kullanıcı hatası. Bu telefonlar vitrinlik mi acaba kullanmamak mı gerekirdi yoksa. Yanlısı ordamı yaptıkta kullanıcı hatası oldu anlayamadım.
1 yıl önce UĞUR İLETİŞİM den aldıgım Samsung SGH-D900İ arıza yaptı konusurken kapandı ve bir daha acılmadı. Ugur iletisim Teknik servisi işi yıtrmak icin lack catlagı onarılmaz arıza dedi. Bizde inandık. Onlar öyle zannediyor. Samsung Türkiye farklı serviste test ettirme hakkın var dedigi halde Ugur iletişim her defasında kendi servisine gönderdi. Tabiki cevap aynı olacak. Ben telefonun gittigine de inanmıyorum da. Sadece evraklar gitti geldi bence.
Samsung bence adam gibi bir servis olayına el atmalı yoksa bu servisler yüzünden kendini bitirmesin.
KESİNLİKLE KATILIYORUM SAMSUNG SERVİSLERİ BERBAT MÜŞTERİ İLE SAĞLIKLI İLETİŞİM YOK...YÜZYÜZE GÖRÜŞÜRKEN BİLE İLETİŞİMSİZLER NOKİANIN 2 SERVİSİ İLE MUHATAP OLDUM VE DE MEMNUNUM BUNLARDAN TELESERVİS VE BAŞARI BAŞARININ SAMSUNG UYGULAMASIDA İYİ AMA SAMSUNG DA SERVİS DİYE BİR ŞEY YOK
Telefon arıza yaptıgında hemen: düşürmüşsünüz anakartta catlak olusmus diyorlar. Nerden bilirim belki kendiniz olusturuyorsunuz servis dısı kalsın diye. Servise gitmeden bazen acılan SAMSUNG SGH-D900İ Servisten geldikten sonra hic acılmıyor. Buna ne demeli...