Öncelikle konuyu açmamdaki sebep tavsiye alMak. Bikaç ay önce galaxy s2 telefonumu samsung yetkili servise Verdim wifi çEkim sorunu yüzünden wifi anteni değiştirildi. bir hafta aynı sorun yüzünden tekrar servise vermiştim 1-2 saat önce teslim aldım tekrar wifi anteni değişmiş oradaki yetkililerle tartışmaya kalmadan bana tüketici heyetine gitmemi söylediler. yorgun olduğum için teli incelemeden aldım ama yolda bir baktım telin kulaklık giriş yeri ile ekran arasındaki yer kırılmış tabi sinirden deliye döndüm ama çoktan servis kapanmıştı telefonlarada bakan yok haliyle yarın sabahtan gidicem görüşmeye bu tarz durumlarda nasıl bir yol izlemeliyim telefonu aldığım için imza atmıştım bir hak talep edemem mi kırılma yüzünden. Aynı zamanda bu servis ilk servise verdiğimde geri aldığımda birçok fotoğraf çekilmiş birisinin eviydi internette birçok saçma yer dolaşılmıştı ama şikayet etmek için uğraşmamıştım ama geçen gittiğimde bu durumu bildirmiştim. Nerde saçma sapan şey var beni buluyor açıkcası konu ciddi arkadaşlar sizce yarın ne yapmalıyım ve aynı sorun yüzünden iki kere aynı parçayı değiştirdiler direk tüketici hakemliğine mi başvuruyum? Paylaş:
Bu tarz bir sorunla karşılaşan hiç kimse yok mu tavsiyeleriniz bekliyorum arkadaşlar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme