Şimdi Ara

Samsung Smart Tv ES7000 Wifi Sorunu (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
9
Favori
96.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    Kablo ile modeme baglaninca sorun cozuldu wifi inaktif oldu ama.

    Bu sekilde restart etmeden heryere baglanabilmeye basladim.

    Alternatif çözümdür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mur0634 M kullanıcısına yanıt
    Kardeşim harikasın ya.
    1 yıldır araştırıyordum :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.S.A.P

    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Yabancı bir forumda bir çözüm buldum sanırım. Arjantinden ve venezueladan bile bu sorunu yaşayan var. Gizli bi servis menüsü varmış, o menüde bi takım değişikliklerle sorunu çözenler olmuş. Wifi kart seçeneği eğer ''B'' ise ''A'' ya çekmemiz belirtilmiş.

    Ben buradan şunu anlıyorum. Bu ES serilerinde 2 farklı wlan çipi kullanılmış. Gelen yazılım tvlerimizi diğer çipset varmış gibi defaulta çekmiş. Bazılarımızın ki örneğin A çipset ise yazılımda menüden default olarak B ye çektiyse sorun bundan kaynaklıdır.
    Akşam eve gidince deneyeceğim. Eğer soruna çözüm olursa süper. Ama işin ilginç yanı bundan samsung türkiyeni haberinin olmaması :)

    Veyahut garantisiz ürün sahiplerinden ücretli hizmet vermek gibi dertleride olabilir, bilemem.

    O işlemi denedim herhangi bir çözüm olmadı. Arkadaşa pm de attım fakat çözümü söylemek yerine video koyacağını söyledi.
    ''Samsung ES serisi ES7000 ES8000 Kablosuz sorunu ,wifi sorunu problemi''

    Ben yaptım oldu :)

    Bu menü servis menüsü. Yani servisin kullandığı, içinde bilmeden bi değişiklik yaptığınızda televiyonunuzda daha büyük sorunlar yaşayabileceğiniz bi menü.

    Teknik olarak anlamayan, bilmeyen denemesin, tavsiye etmem.

    *Gizli menüye girmek için TV standby konumundayken sırasıyla kumandadan INFO+MENU+MUTE+POWER tuşlarına sırasıyla basın.
    *Çıkan ekranda OPTIONS altında SUB OPTIONS altında en altlarda WIFI REGION var. Wifi region ''A'' olmalı.

    Sonra Tvyi kapatıp açın. 1 dk. kadar bekleyin ve ''WIFI IS BACK'' :) Artık WIFI DIRECT ve SOFT AP aktif ve AĞ ARAMADA çalışıyor.

    Tekrar uyarıyorum, meraktanda olsa başka bişey altına girmeyin, bi değişklik yapmayın. Çünkü burada değişikliklerden sonra kaydedeyim mi diye bi seçenek çıkmıyor, Defaulta da alamıyorsunuz. Sadece dediğimi yapın. Kendine güvenmeyen o menüye girmesin ...



    hocam güncellemeden sonra benimde bu sorunum vardı emeğine sağlık dediğin yöntem ile düzelti tv teşekkürler




  • irvene İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba benim tv de ayni sizin ki gibi bir çözüm buldunuz mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de kulübe geç de olsa katıldım.Televizyonu ilk aldığımızda boydan boya yeşil çizgi problemi nedeniyle yaklaşık 1-2 ay servis geldi servis gitti televizyonu alıp götürüyorlar 4-5 gün vs. bu sıkıntıyı çektik.O zaman da evde kablosuz router modem yok zaten kabloyla bağladık interneti.

    Yaklaşık 2-3 sene evvel kablosuza geçtim.Bir oda da LG var salonda Samsung; LG sorunsuz bağlandı kablosuz ağa, SAMSUNG bu hatayı verdi. Tabii garanti de bitmişti , garanti varken aldığımız servis hizmetinden hiç memnun değildik televizyonu kırma noktasına gelmiştik bayii önünde :)

    Bir de salondaki TV'yi evdekiler asıl amacına uygun(tv yayını izlemek) kullanıyorlar.Ben LG yi SMART olarak kullanıyorum daha sorunsuz diye odamda.

    O zaman uğraşmayayım şimdi boşuna sinirim bozulacak bi de para çıkartırlar diye (Genel sorun olduğunu bilmiyordum) çok üstüne düşmedim.

    Bugün LG ile birşeyler yaparken ulan bunu Samsung'da yapar mıyım acaba derken buralara kadar denk geldim.

    Ne yazık ki servis menüsünden Wireless Region'ı "A" yaparak çözülmedi problemim.Haftaiçi yygun olduğum an arayıp görüşeceğim Samsung Müşteri Hizmetleri ile hoş bu ülkede henüz herhangi bir şirketin Müşteri Hizmetlerinden herhangi bir hizmet alabilmişliğim yok ama bir deneyeceğim şansımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Essentiel -- 5 Kasım 2016; 23:55:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Essentiel

    Ben de kulübe geç de olsa katıldım.Televizyonu ilk aldığımızda boydan boya yeşil çizgi problemi nedeniyle yaklaşık 1-2 ay servis geldi servis gitti televizyonu alıp götürüyorlar 4-5 gün vs. bu sıkıntıyı çektik.O zaman da evde kablosuz router modem yok zaten kabloyla bağladık interneti.

    Yaklaşık 2-3 sene evvel kablosuza geçtim.Bir oda da LG var salonda Samsung; LG sorunsuz bağlandı kablosuz ağa, SAMSUNG bu hatayı verdi. Tabii garanti de bitmişti , garanti varken aldığımız servis hizmetinden hiç memnun değildik televizyonu kırma noktasına gelmiştik bayii önünde :)

    Bir de salondaki TV'yi evdekiler asıl amacına uygun(tv yayını izlemek) kullanıyorlar.Ben LG yi SMART olarak kullanıyorum daha sorunsuz diye odamda.

    O zaman uğraşmayayım şimdi boşuna sinirim bozulacak bi de para çıkartırlar diye (Genel sorun olduğunu bilmiyordum) çok üstüne düşmedim.

    Bugün LG ile birşeyler yaparken ulan bunu Samsung'da yapar mıyım acaba derken buralara kadar denk geldim.

    Ne yazık ki servis menüsünden Wireless Region'ı "A" yaparak çözülmedi problemim.Haftaiçi yygun olduğum an arayıp görüşeceğim Samsung Müşteri Hizmetleri ile hoş bu ülkede henüz herhangi bir şirketin Müşteri Hizmetlerinden herhangi bir hizmet alabilmişliğim yok ama bir deneyeceğim şansımı.

    Bu sorun sadece eski bir surumde meydana gelmistir. Gizli menuye girmeden once tvnizi ethernet ile internete baglayin veson guncellestirmesine kadar yukleyin sorun ortadan kalkicaktir.
    Kalkmadigi takdirde gizli menudeki region u a.b.c hepsini sira ile denersiniz,yine olmadigi takdirde sorun donanimsal olabilir.




  • İnfo+menü+mute+power tuşuna basarak açın tvyi.servis menüsü gelir.wifi region diye bi opsiyon var onu bulun A yapın düzelir.Servise boşa ücret ödemeyin yazılımsal olarak kilitleniyor wifi bilinçli yapılmış sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aorhan2 A kullanıcısına yanıt
    İşe yaramıyor sökmek daha iyi.
  • 48JU6470 de de aynı sorun var arkadaşlar wifi region'da E'de idi A yaptım düzeldi fakat bir gün sonra veya tv kapatıp uzun süre bekleyip tekrar açtıktan sonra yine bağlanmıyor. wifi region ayarına girdiğimde ise A seçili buna rağmen bağlanmıyor. wifi region'u B ye alıp tekrar A'ya getirdiğimde yine düzeliyor. fikri olan var mı ?
  • Arkadaşlar bende 55ES7000 kullanıyorum. Wifi sorunu yüzünden servis menüsüne girip wifi region A yapınca düzeldi. Fakat bu seferde TV renk ayarları bozuldu sanırım. Servis menüsünden farketmeden bir ayar mı değiştirdim acaba. Herkes de bu durum oldu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cypresshilltr -- 14 Şubat 2017; 9:28:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.S.A.P

    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Yabancı bir forumda bir çözüm buldum sanırım. Arjantinden ve venezueladan bile bu sorunu yaşayan var. Gizli bi servis menüsü varmış, o menüde bi takım değişikliklerle sorunu çözenler olmuş. Wifi kart seçeneği eğer ''B'' ise ''A'' ya çekmemiz belirtilmiş.

    Ben buradan şunu anlıyorum. Bu ES serilerinde 2 farklı wlan çipi kullanılmış. Gelen yazılım tvlerimizi diğer çipset varmış gibi defaulta çekmiş. Bazılarımızın ki örneğin A çipset ise yazılımda menüden default olarak B ye çektiyse sorun bundan kaynaklıdır.
    Akşam eve gidince deneyeceğim. Eğer soruna çözüm olursa süper. Ama işin ilginç yanı bundan samsung türkiyeni haberinin olmaması :)

    Veyahut garantisiz ürün sahiplerinden ücretli hizmet vermek gibi dertleride olabilir, bilemem.

    O işlemi denedim herhangi bir çözüm olmadı. Arkadaşa pm de attım fakat çözümü söylemek yerine video koyacağını söyledi.
    ''Samsung ES serisi ES7000 ES8000 Kablosuz sorunu ,wifi sorunu problemi''

    Ben yaptım oldu :)

    Bu menü servis menüsü. Yani servisin kullandığı, içinde bilmeden bi değişiklik yaptığınızda televiyonunuzda daha büyük sorunlar yaşayabileceğiniz bi menü.

    Teknik olarak anlamayan, bilmeyen denemesin, tavsiye etmem.

    *Gizli menüye girmek için TV standby konumundayken sırasıyla kumandadan INFO+MENU+MUTE+POWER tuşlarına sırasıyla basın.
    *Çıkan ekranda OPTIONS altında SUB OPTIONS altında en altlarda WIFI REGION var. Wifi region ''A'' olmalı.

    Sonra Tvyi kapatıp açın. 1 dk. kadar bekleyin ve ''WIFI IS BACK'' :) Artık WIFI DIRECT ve SOFT AP aktif ve AĞ ARAMADA çalışıyor.

    Tekrar uyarıyorum, meraktanda olsa başka bişey altına girmeyin, bi değişklik yapmayın. Çünkü burada değişikliklerden sonra kaydedeyim mi diye bi seçenek çıkmıyor, Defaulta da alamıyorsunuz. Sadece dediğimi yapın. Kendine güvenmeyen o menüye girmesin ...



    Allah razı olsun, kaç senedir çalışmıyordu. Duvara monte olduğu için Ethernet kablosu bağlamak da bi dertti.



    Bu yöntemle çalıştı, çok teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cypresshilltr

    Arkadaşlar bende 55ES7000 kullanıyorum. Wifi sorunu yüzünden servis menüsüne girip wifi region A yapınca düzeldi. Fakat bu seferde TV renk ayarları bozuldu sanırım. Servis menüsünden farketmeden bir ayar mı değiştirdim acaba. Herkes de bu durum oldu mu?

    Dinamik moda alıyor hocam, normalde kullandığınız resim moduna alınca düzelmesi lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.S.A.P

    quote:

    Orijinalden alıntı: tristan_1907

    Yabancı bir forumda bir çözüm buldum sanırım. Arjantinden ve venezueladan bile bu sorunu yaşayan var. Gizli bi servis menüsü varmış, o menüde bi takım değişikliklerle sorunu çözenler olmuş. Wifi kart seçeneği eğer ''B'' ise ''A'' ya çekmemiz belirtilmiş.

    Ben buradan şunu anlıyorum. Bu ES serilerinde 2 farklı wlan çipi kullanılmış. Gelen yazılım tvlerimizi diğer çipset varmış gibi defaulta çekmiş. Bazılarımızın ki örneğin A çipset ise yazılımda menüden default olarak B ye çektiyse sorun bundan kaynaklıdır.
    Akşam eve gidince deneyeceğim. Eğer soruna çözüm olursa süper. Ama işin ilginç yanı bundan samsung türkiyeni haberinin olmaması :)

    Veyahut garantisiz ürün sahiplerinden ücretli hizmet vermek gibi dertleride olabilir, bilemem.

    O işlemi denedim herhangi bir çözüm olmadı. Arkadaşa pm de attım fakat çözümü söylemek yerine video koyacağını söyledi.
    ''Samsung ES serisi ES7000 ES8000 Kablosuz sorunu ,wifi sorunu problemi''

    Ben yaptım oldu :)

    Bu menü servis menüsü. Yani servisin kullandığı, içinde bilmeden bi değişiklik yaptığınızda televiyonunuzda daha büyük sorunlar yaşayabileceğiniz bi menü.

    Teknik olarak anlamayan, bilmeyen denemesin, tavsiye etmem.

    *Gizli menüye girmek için TV standby konumundayken sırasıyla kumandadan INFO+MENU+MUTE+POWER tuşlarına sırasıyla basın.
    *Çıkan ekranda OPTIONS altında SUB OPTIONS altında en altlarda WIFI REGION var. Wifi region ''A'' olmalı.

    Sonra Tvyi kapatıp açın. 1 dk. kadar bekleyin ve ''WIFI IS BACK'' :) Artık WIFI DIRECT ve SOFT AP aktif ve AĞ ARAMADA çalışıyor.

    Tekrar uyarıyorum, meraktanda olsa başka bişey altına girmeyin, bi değişklik yapmayın. Çünkü burada değişikliklerden sonra kaydedeyim mi diye bi seçenek çıkmıyor, Defaulta da alamıyorsunuz. Sadece dediğimi yapın. Kendine güvenmeyen o menüye girmesin ...



    sene 2017 ve sayende çözüm oldu. güncelleme e yapmış wifi yi a yaptım, artık wifi ekranında şifre girerken klavye kaybolmadı ve sorunsuz kaydedebildim. şerrrefsizler güncelleme ile bilerek yapmışlar.

    birde skype kayboldu. tvden görüntülü görüşme iyi oluyordu. usbden istediğim uygulamaları yüklemek mümkünmü apk yüklemek gibi.



    forumun bu tip çözüm odaklı paylaşımlarına bayılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende de 40 ES7000 var aynı sorunu yaşıyorum. Akşam evde deneyeceğim, inşallah düzelir.
  • Yaptım düzeldi fakat renk bozuldu. Dinamikten standarta çevirdim filme çevirdim olmadı. Bunun çözümü nedir arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: closer10

    Yaptım düzeldi fakat renk bozuldu. Dinamikten standarta çevirdim filme çevirdim olmadı. Bunun çözümü nedir arkadaşlar?

    Bende yaşadım aynı sorunu. Çözüm bulamadım. Oturup yeniden yaptım renk ayarlarını.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neyi ne yapacağımı bilmiyorum bıraktım öyle. Ama hoş görünmüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 yıl önce forumda gezerken tesadüfen gördüğüm bu konuyu favorilerime almışım wifi sorunu yaşamamama rağmen. Bu akşam TV wifiye bağlanmayınca bilin bakalım ne oldu? Aynen anlatıldığı şekilde sorunu çözdüm.



    Emeği geçenlere teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sa arkadaşlar benimde 46d7000 TV var bu YouTube a filan girmiyordu bende servis modu mu karıştırdım iyice bozdum şimdi TV kumandası nda rakamlar çalışmıyor power çalışmıyor tekrar yapamadım çalışan TV yi bozdum resmen y. Servis geldi onlarda yapamadı kestirmeden anakart değişmesi lazım dedi varmıdır bunun bir yolu anakart tamiri reset tuşu filan ?

    TV çalışıyor şuan ama sifirladigim için 4a freanks listesini göremediğimiz için sadece smart tan TV seyredebilirsiniz.oda kısmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wifi repeater aldım sorunu kökten çözdüm.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.