Şimdi Ara

Samsung Teknik servise sağlam giden bilgisayarın ekranı kırılmış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bir konu hakkında görüşlerinize ihtiyacım var. Yorumlarınızı bekliyorum.

    Amca oğlumun Samsung Np550p5c-S05tr model dizüstü bilgisayarı var. Bilgisayarını 1.5 yıl temiz bir şekilde kullandıktan sonra fanından inceden ses gelmeye başladı ve bilgisayarın garantisi olduğundan ileride büyük bir sorunla karşılaşmamak adına bilgisayarını Samsung'un teknik servisine gönderdi.(14.10.2014 Tarihinde MNG kargo ile gönderildi)

    11 gün aradan sonra yani bugün (25.10.2014) Samsung teknik servisi amcaoğlunu arayarak bilgisayar fanının değiştirildiğini fakat bilgisayarın lcd panelinin kırık olduğunu, normalde böyle durumlarda müşteriye haber verilmeden ürünün geri gönderildiği fakat gönderme sebebinin fan arızası olduğundan lcd panelin kargo taşınırken kırılmış olabileceğini ve bu yüzden eğer müşteri isterse lcd panelin fiyatını vererek panelin değiştirileceğini söylemişler. Yani özetle sapasağlam gönderilen bilgisayarın teknik servise lcd paneli kırık olarak ulaştığından panel değişimi için 519,01 tl ücret talep etmişler.

    Teknik servisi tekrar aradığımızda telefondaki görevli dilerseniz ürünü size geri kargolayalım siz de ürünü kabul etmeyip tutanak tutturun dediler. Ayrıca büyük bir ihtimalle de MNG kargonun sizin zararınızı karşılamayacağını belirttiler. Tek çözüm olarak da teknik servise ödeme onayını verip panel değişimini gösterdiler.

    Bu durumda sizce ne yapmalıyız. Benim şüphelendiğim durum acaba bilgisayarın ekranı teknik serviste kırılmış olabilir mi? Çünkü ekranı kırık olarak servise giden ürün hiçbir işlem yapılmadan geri gönderiliyor.(Teknik destekteki kişinin söylediğine göre). Ayrıca bu ihtimali arttıran en büyük ipucu ise fanı değiştirmiş olmaları. Böyle bir durumda teknik desteğin yapacağı iş müşteriyi arayıp durumu bildirmek olmamalı mıydı?

    NOT:Elimizde bilgisayarı göndermeden hemen önce çekilmiş fotoğraflar var.(Ekte var) Bilgisayar sapasağlamdı. Ayrıca bilgisayarı gönderirken köpük korumalı orijinal kutusunda gönderdik. Yani kutuyu yere atsan bile bilgisayarın ekranının kırılması mümkün değil.

    Bu konuda hakkımızı nasıl arayabiliriz?

     Samsung Teknik servise sağlam giden bilgisayarın ekranı kırılmış

     Samsung Teknik servise sağlam giden bilgisayarın ekranı kırılmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi godzila34 -- 25 Ekim 2014; 22:18:03 >







  • Aynısı bizim arkadaşdada oldu samsung a yeniden yollayabilirsin veya hangi kargoyla geldiyse şikeyet edebilirsin.

    .
  • T-BONEX kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkür ederim. Muhtemelen mahkemeye gideceğim. Çünkü samsung servisi hatasını kabul edip ekran panelini kendisi değiştirmiyor. Kargoda bile pcnin ekranı kırılmış olsa sorumlusunun samsung olması gerekiyor çünkü anlaşmalı kargo ile gönderdim.
  • Ürünü size geri yollayıp size tutanak tutturarak olay tüketici mahkemesine vs. taşınırsa arızanın ürün size geri yollarken (taşıma vs.) olduğunu iddia edecekler bu tutanakla.. Yani ekran teknik serviste bizim beceriksizliğimiz yüzünden kırılmadı, müşteriye geri yollarken oldu diyecekler ve kendileri aradan çıkıp sizi kargo şirketiyle baş başa bırakacaklar. Siz de kendi elinizle adamlara yardım etmiş olacaksınız eğer teslim alırsanız.


    Teknik servise yolladığınızda ekran kırık olsaydı teknik servis kargoyu teslim alma esnasında kargocuya tutanak tutturup durumu kayıt altına aldırmalıydı.

    Teknik servis kargoyu teslim alırken MNG kargo tarafından böyle bir hasar tutanağı tutulmuş mu?

    Eğer yoksa %100 siz haklısınız hiçbir şey iddia edemezler. Son bir kez ücretsiz tamirde diretin hayır derlerse direkt tüketici mahkemesine gidin. Eminim o tutanak ellerinde yoksa %100 siz kazanacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi :ArHaus: -- 29 Ekim 2014; 1:14:09 >




  • :ArHaus: kullanıcısına yanıt
    Öncelikle cevabınız için teşekkürler. Aynen dediğiniz gibi yapıyorlar. Ürünü bana geri kargolayacaklar. fakat dediğiniz gibi kargoyu almayacağız. Tutanak da tutturmayacağız. Çünkü kendileri de ürünün kırık olduğuna dair tutanak tutmamışlar. Zaten durumu Samsung' un ana destek hattına bildirdiğimizde onlar da duruma şaşırdılar. Herneyse dediğiniz gibi tüketici mahkemesine gideceğiz. Hakkımızı hukuki yollardan arayacağız. Gelen kargoyu da kabul etmeyeceğiz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.