< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 10 Eylül 2021; 14:51:52 > |
Samsung Türkiye Samsung C27HG70 (CHG70) monitör Büyükçekmece Samsung Yetkili Servis Rezaleti



-
-
arızalı ürün ve yaşanan hoş olmayan süreç ile ilgili mağduriyetim Samsung Türkiye tarafından hakem heyeti başvurumun sonucu beklenmeksizin mevcut C27HG70'im sıfır bir Samsung Odyssey G7 ile değişim yapılarak çözülmüştür.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnicornKnight -- 10 Eylül 2021; 14:51:39 > -
Benimde 6 günlük monitorde 2 ölü piksel çıktı Samsung Hukuksuz olarak 5 piksele kadar değişim yapmayacağını söyledi. Beni manevi olarak çok yordular bende Tüketici Hakem Heyetine başvurdum sonucunu bekliyorum.
Samsung Monitor veya Televizyon alırken çok dikkat edin ürün elinizde kalabilir ya da sizi böyle uğraştırırlar.
-
Keşke sorununuzu silmeseydiniz, sorunu zorlu yoldan çözdürmek firmanın eleştiriden kurtulması demek değildir. THH olmasaydı o sorunla kullanacaktınız, o yüzden nasıl burada firmayı eleştirdiyseniz sonucu olumlu veya olumsuz olsa da o eleştiri kalmalıydı, allta not düşerdiniz sonucu bu diye.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X