< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Selamlar, öncelikle geçmiş olsun.
Sanırım ürün Samsung garantisi altında değil, ithalatçı garantili. Siz ürünün ayıplı olduğunu satıcıya bildirdiğinizde, konudan satıcı da sorumludur. Ama ispat yükü sizdedir. En önemli detayda şudur; ürün ilk 6 ay içerisinde herhangi bir arıza gösterir ya da problem çıkarırsa, mal ayıplı sayılır, MALIN AYIPLI OLMADIĞININ İSPATI SATICIYA AİTTİR, size değil. Elinizdeki servis formu ile THH ye başvurunuz halinde, satıcı ya da üretici malın ayıpsız olduğunu ispat etmek zorundadır. THH ye evinizde, pc başında TUBİS üzerinden hiç zahmetsiz başvurabilir, süreç devam ederken telefonu da kullanmaya devam edebilirsiniz :) bu forumda çok kişiye 6502 sayılı kanun hakkında yardımcı oldum, dilekçesini bile yazdığım arkadaşlar oldu, size de seve seve yardımcı olurum. Hak arama konusunda ciddi ve istekli iseniz özelden ya da telefonla ulaşabilirsiniz. ;) kolay gelsin. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asaf1 -- 15 Mayıs 2019; 21:24:48 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Mayıs 2019; 2:14:25 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |