Şimdi Ara

Samsung Teknik Servis Rezaleti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba.

    23 Nisan'da Evkurdan Samsung TR garantili 0 Galaxy A30 cep telefonu aldım.

    3 gün sonra eşim telefonun sol arka batarya kapak kısmında bir açıklık fark etti. İlk önce evkura gittim. Birşey yapamayacaklarını, teknik servis değişim kağıdını yollarsa değişim yapabileceklerini söylediler.

    Ardından Samsung Teknik Servisi aradım. Telefonu BDH Bilişim denen Allahın belası bir firmaya yollamamı, nota da 3 günlük cihaz olup değişim istediğimi yazmamı söylediler. Gereken herşeyi yaptım ve full kutu içeriği ile cihazı kargoladım.

    Ürün servise geldikten 4 gün sonra tarafıma kasanın yamuk olduğunu söyleyip ürünü garanti dışı bıraktılar. Kasa ve ekran değişimi olarak 500 lira ücret çıkardılar. Kabul etmediğimi söyledim. Çünkü cihaz hiç düşürülmedi. Alındığı gün kılıfı ve koruyucusu takıldı.

    Cihaz 10 gün boyunca onlarda kalıp onay vermediğim için ürünü geri yolladılar.

    Bu saatten sonra nasıl bir yol izleyebilirim arkadaşlar yardımcı olur musunuz?

    Siz siz olun bu saatten sonra ne Samsung servisine güvenin nede garantili telefonum var diye rahat edin. Allah bu tarz firmaların hepsinin belasını versin. Konuyu yukarıda tutarsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Selamlar, öncelikle geçmiş olsun.

    Sanırım ürün Samsung garantisi altında değil, ithalatçı garantili. Siz ürünün ayıplı olduğunu satıcıya bildirdiğinizde, konudan satıcı da sorumludur. Ama ispat yükü sizdedir. En önemli detayda şudur; ürün ilk 6 ay içerisinde herhangi bir arıza gösterir ya da problem çıkarırsa, mal ayıplı sayılır, MALIN AYIPLI OLMADIĞININ İSPATI SATICIYA AİTTİR, size değil. Elinizdeki servis formu ile THH ye başvurunuz halinde, satıcı ya da üretici malın ayıpsız olduğunu ispat etmek zorundadır. THH ye evinizde, pc başında TUBİS üzerinden hiç zahmetsiz başvurabilir, süreç devam ederken telefonu da kullanmaya devam edebilirsiniz :) bu forumda çok kişiye 6502 sayılı kanun hakkında yardımcı oldum, dilekçesini bile yazdığım arkadaşlar oldu, size de seve seve yardımcı olurum. Hak arama konusunda ciddi ve istekli iseniz özelden ya da telefonla ulaşabilirsiniz. ;) kolay gelsin.
  • Samsung alarak siz hata yapmışsınız. Şuan tr de en iyi servise sahip 2 marka var birisi huawei diğeri Apple store

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence burada servisin bir suçu yok şu açıdan yok ürünü o hale siz getirmiş olabilirsiniz . Kutudan öyle çıktığını kanitlarsaniz sorun çözülür yoksa da bence yapılacak birşey yok .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kasada yamukluk var mı peki?
    Düşürmedik demişsiniz ama yamukluk düşmeyle olmuyor. Ülkemizin hastalığı cihazı arka cepte taşıyıp üzerine oturmaktan kaynaklı.

    Bizim çalışanlardan da böyle çok cihaz geliyor. " bir şey yapmadım, düşürmedim ama cihaz çalışmıyor" diye. bir bakıyorsun cihaz kayık olmuş.

    Cihazda bir yamukluk varsa maalesef yapılacak çok bir şey de yok.
  • Piêr Dé Sans kullanıcısına yanıt
    rryzen kullanıcısına yanıt
    Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar. Hayır dediğiniz gibi herhangi bir cepte taşıma yada darbeye maruz kalacak birşey yapılmadı cihazda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne Samsung nede Apple alınmaz hem servisleri kötü hemde telefonları dandik . Lenovo alsaydiniz keşke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HRMNKY kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız ama firma da bunu bilmediği için direk red vermesi olası bir karar olmuş sanki . Ha çok detaylı inceleme teknikleri vardır belki veya thh nin onu bilemem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selamlar, öncelikle geçmiş olsun.

    Sanırım ürün Samsung garantisi altında değil, ithalatçı garantili. Siz ürünün ayıplı olduğunu satıcıya bildirdiğinizde, konudan satıcı da sorumludur. Ama ispat yükü sizdedir. En önemli detayda şudur; ürün ilk 6 ay içerisinde herhangi bir arıza gösterir ya da problem çıkarırsa, mal ayıplı sayılır, MALIN AYIPLI OLMADIĞININ İSPATI SATICIYA AİTTİR, size değil. Elinizdeki servis formu ile THH ye başvurunuz halinde, satıcı ya da üretici malın ayıpsız olduğunu ispat etmek zorundadır. THH ye evinizde, pc başında TUBİS üzerinden hiç zahmetsiz başvurabilir, süreç devam ederken telefonu da kullanmaya devam edebilirsiniz :) bu forumda çok kişiye 6502 sayılı kanun hakkında yardımcı oldum, dilekçesini bile yazdığım arkadaşlar oldu, size de seve seve yardımcı olurum. Hak arama konusunda ciddi ve istekli iseniz özelden ya da telefonla ulaşabilirsiniz. ;) kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrıca, telefonun fotoğraflarını da yüklerseniz daha açıklayıcı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 lira para için mahkeme ile mi ugrasacaksin , neyi soruyorsun ki kardeşim. Ver 500 lirayı yaptır bos ver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam e devlet ile tüketici hakem heyetine başvuru yapın formu doldurarak

    En yakın kaymakamlık veya valilik orada seçersiniz zaten servis formu ve faturayı götürmek için

    Telefonu kullanmaya devam edin

    Bilirkişi incelemesi olacağı zaman size bildiriler o zaman telefonsuz kalırsınız

    Telefon size geri verilir bir iki hafta sonra hakem heyeti tarafından

    Rapor gelir

    Karar çıkar

    S*ke S*ke değişim sonra misss

    Hakkınızı arayın hocam

    Not: 2 yıllık telefonum bataryası değişmedi 260 TL istediler (Xiaomi Mi5 Prime) mahkemeye başvurdum ve karar çıktı telefon değişimi toplam 3 ay sürdü bu süreç 3 hafta telefonsuz kaldım ama olsun :)

    Bu hafta yeni cihazı teklif edecekler bakalım güzelse okey yoksa paramı Söke Söke alırım

    Not 2: Bu ülke de Huawei dışında servisler fiss

    Not 3: Servis cihaz yamuk darbeli batarya ondan zarar görmüş demiş savunmasında bilirkişi alakası yok sorun üretici kaynaklı demiş misss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asaf1 -- 15 Mayıs 2019; 21:24:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam hiç bir firma kasadaki yamukluğu kabul etmez. Samsung teknik servisi zaten kötü buna itirazım yok.

    Üretici kaynaklı olduğunu kanıtlamanız lazım. Oda zor. THH ni deneyebilirsiniz ama şansınız düşük. Bilirkişi inceler kasada darbe ve yamukluk yoksa %99 kazanırsınız.
  • Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. Telefon servisten gelir gelmez davayı açacağım.

    Benim burada yaptığım hata telefonu yollamadan fotoğrafını çekmemek oldu. Keşke onu yapsaydım diyorum.

    Telefon distribütör garantili İthalatçı garantili olsa asla servisle uğraşmam zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirARSLAN

    Samsung alarak siz hata yapmışsınız. Şuan tr de en iyi servise sahip 2 marka var birisi huawei diğeri Apple store
    Asıl mafya Sedat Peker'in Evkur'undan ürün alarak hata yapmış.

    Tüketici kanunu açıktır. İlk 6 ay içinde farkedilen kusurların teslimde olmadığının ispatı satıcıya aittir. Tüketici Hakem Heyetine gidip servis hizmeti veren fimayı dava edin.

    Madde 10'u okuyun.
    www.resmigazete.gov.tr
    Ba�bakanl�k Mevzuat� Geli�tirme ve Yay�n Genel M�d�rl���
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Mayıs 2019; 2:14:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapacağınız şey basit. Benzer bir şey başıma geldi. Vatandan aldığım telefon 2 gün sonra bozuldu. Para iadesi istedim vermediler THH ne gittim karar lehime çıktı paramı aldım. Tabi bu süreç 6 ay kadar sürdü ama olsun istediğimi aldım. THH genelde kullanıcı lehine kararlar veriyor. Kesinlikle bu yolu denemelisiniz. Dilekçeyi ayrıntılı olarak yazın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan s9 kullaniyorum öncesinde 7 plus sahibiydim şunu söyleyeyim hem samsung hem apple bes para etmez servislere sahip 7 plusta yasadigim batarya problemi nedeni ile yetkili servise verdim hem batarya da sorun bulunamadi deyip hem cihazi acip hemde dogru düzgün kapatamadiklari icin cihazin siyah silikonlari disari firlamisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adama cozum ureteceginize hesap soruyorsunuz ne kadar geri zekali bir toplumuz thh basvuru ve samsung mail atabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XQS

    Adama cozum ureteceginize hesap soruyorsunuz ne kadar geri zekali bir toplumuz thh basvuru ve samsung mail atabilirsin
    Xaiomi alsaydi boyle olmazdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.