Şimdi Ara

Samsung TV Garanti Süresi Bittikten Sonra Onarım Talebi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
70
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    Samsung 49KS8500 model televizyonum var 2016 yılında almıştım. Garantisi biteli çok zaman oldu, geçen hafta çocuk oynarken ekrana vurmuş, dıştan görünen bir hasar yok ama panel içinden kırılmış TV'nin ortasında siyah bir bar oluşmuş.


    Servis ile görüştüm, panel değişimi gerekiyor dediler, ben de kabul ettim fiyat istedim. Sonra dönüş yaptıklarında stoklarında panel bulunmadığını ve tamir edemeyeceklerini söylediler.


    Faturam duruyor, onarım için 10 yıl yedek parça bulundurmak zorunda olduklarını biliyorum, bu doğrultuda ilerlemeyi düşünüyorum.


    Fakat aklımda bir soru var, diyelim ki panel değişim ücreti 15 bin lira, fakat yedek parça bulamadıkları için değişim yapamıyorlar, bana muadil bir TV önerip aradaki farkı ödememi mi isterler?


    Yoksa panel kullanıcı hatası yüzünden kırıldı deyip kolaylık sağlamazlar mı? Kolaylık sağlanmazsa 10 sene parça bulundurma zorunluluğunun bir anlamı kalmıyor, daha önce benzer süreçleri yaşayanlar varsa bilgi verebilirse sevinirim.


    Teşekkürler şimdiden.








  • Panel televizyondan pahalıdır merak etme.Hic hoşuna ugrasma .Panel bulana kadar zaten aylar geçecek .Sen yine mecbur televizyon alacaksın.

    Sana tavsiyem ,git yeni televizyon al .Digerinide elden parça parasına çıkar.
    Aldığın televizyonada mutlaka koruma cami yapisttir.
    Anlamsızca o televizyon o zaman 10000 liraysa su an o panel 20000 liradan assagi değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzeri benim basima geldi, panasonic markaydi once ilgilenmediler sonra astronomik alis fiyatimin 3 kati panel ucreti cikarttilar ve siparis etmeden ucretin yarisini istediler bende kabul etmedim hala tuketici hakem heyetine verecegim. pek bilgi vermedim ama diger sacma yorumu gorunce yazayim dedim, kullanici hatasi diye 10 yillik servis mecburiyeti dusmez

  • Benzer süreci yaşayabilecek kişiler için buradan son durumu yazmak istedim.


    Servis kaydı açıldıktan 7 gün sonra Samsung Türkiye genel merkezden arayıp 55S85D modeli ile değişim teklifinde bulundular, kabul ettim (panel değişim parasını ödeyeceğiz tabi).


    Açıkçası biraz da şaşırdım çok kısa bir süre içinde OLED panelli bir televizyon ile değişim olacak. Samsung Türkiye burada oldukça yapıcı davrandı, beni zorlamadan kanunları uyguladı, teşekkürler.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.