Şimdi Ara

Samsung Uluslar Arası Garanti ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Şöyle bir baktım fakat sorumun cevabını forumda bulamadım. Bilgisi olan birileri merakımızı giderebilir mi acaba. Şimdi sorun şu;
    Diyelim Galaxy Note aldık yurt dışından. Bu uluslar arası garanti tam olarak nedir ? Türkiye'de geçerliliği var mı ? Neleri kapsar bu garanti ? Ürünün faturası bunun için yeterli midir ?

    Bu konu hakkında bir fikri, bilgisi olan paylaşıp bizi aydınlatırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler DH



  • Yok mudur işin aslı astarını bilen biri yahu..
  • up. sorunun cevabını bende arıyorum.
  • Demekki kimse bilmiyo baksana :)
  • aynen ya. bende alıcam uluslararası garantili ama bi problem olurmu merak ediyorum.boşuna konu açmiyim dedim ama gerek yokmuş heralde kimse bilmiyo
  • Yurtdışından alınan hiç bir cihazın türkiye garantisi yok. Bugün bizzat tüketici haklarında çalışan arkadaşıma sordum merakımdan. Bende yurtdışı s3 almayı düşünüyodum ama şimdi daha çok düşünmeye başladım alıp almamayı :)
  • 1 sene uluslararari urunun garantisi var

    turkiyede gecerli olmasi icin urunun faturasi olmasi lazimdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaScramble

    1 sene uluslararari urunun garantisi var

    turkiyede gecerli olmasi icin urunun faturasi olmasi lazimdir

    +1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi West! -- 27 Haziran 2012; 1:53:54 >
  • quote:

    Sayın ...,

    Samsung Electronics Türkiye’ye ilettiğiniz talep için teşekkür ederiz. Konu ile ilgili yanıtımız aşağıda bilginize sunulmuştur.


    Samsung Electronics olarak Avrupa Birliği üye ülkelerinden alınan ya da ithal edilen cihazlara
    bir (1) yıl süreyle bölgesel garanti verilmektedir. Cihazınızın, Türkiye’de yetkili teknik servislerimiz
    tarafından garanti kapsamında işlem görebilmesi için, faturasında satın alınan yere ait kaşenin
    bulunması, garanti kitapçığında Türkiye’de hizmet alabileceği yetkili teknik servislerinden en
    az birinin (Samsung Servis Merkezi, Başarı, Telpa) belirtilmiş olması ve ürün modelinin ülkemizde
    bulunan bir model olması gerekmektedir.
    Ancak, bu garanti cihaz değişimini ve yazılım yüklenmesini kapsamamaktadır.


    Türkiye için üretilmiş cihazlara uygun yazılım yetkili teknik servislerimizde bulunmaktadır. Sizin
    cihazınız ise yurt dışı bölgesel ayarlarına ve yazılımına sahiptir. Türkiye için hazırlanmış yazılım
    ile sizin almış olduğunuz ülkenin yazılımı farklıdır. Bu bölgesel farklılıklar sebebiyle Türkiye’de
    bulunan yazılımı cihazınıza yüklettiğinizde cihazınızda sorunlar meydana gelebilmektedir (Cihazın
    kapanıp bir daha açılmaması). Yazılım yükleme işlemleri (zorunlu değildir) yetkili teknik servislerimiz tarafından yapılmaktadır. Yapılıp yapılmayacağı ile ilgili teknik servislerimiz ile görüşmenizi rica ederiz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.