Şimdi Ara

samsung yazıcı servis ve ben

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • yeni yazıcı aldım 3 sayfa yazmadan gördümkü yazılan sayfa çizgi çizgi veriyordu belirli aralıklarla servise verdim oldu dediler gittim aldım eve geldim aynısı elini sürmemişler neyse gene götürdüm bunda bir iş yapmadınız galiba dedigimde onda toner bozuk siz alamanız lazım dediler varmı böle bir şey arkadaşlar bilen bilmeyen bir fikri varmı patada kütede girişecem mi illaki ben bunlarla bir yol gösterebilirmisiniz



  • Tuketici haklarindan bahis ac ya da merkezlerini arayip servisi sikayet et adam olsunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarf mazemeler garanti kapsamında deyil servisin insafına kalmış bişi
  • merhaba;

    cihazı ne zaman aldınız ?
    cihazın modeli nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hedefkartus

    merhaba;

    cihazı ne zaman aldınız ?
    cihazın modeli nedir ?

    18 gün oldu ml-2165 model
  • kanaatimce tonerde , garantilidir...

    kabul etmeyin.. degistirmeleri gerekmektedir...


    dusun! mesela gittin, yazicina orjinal toner aldin ( nerdeyse yazici fiyatina) ve bi muddet sonra sorun yaratti bu sekilde.. ee bu tonerde mi garanti disi, veya garantisi yok..

    yazicilarda para eden zaten toneri kartusudur... gerisi bu toneri harakete geciren mekanizmadir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalurjistanbul

    kanaatimce tonerde , garantilidir...

    kabul etmeyin.. degistirmeleri gerekmektedir...


    dusun! mesela gittin, yazicina orjinal toner aldin ( nerdeyse yazici fiyatina) ve bi muddet sonra sorun yaratti bu sekilde.. ee bu tonerde mi garanti disi, veya garantisi yok..

    yazicilarda para eden zaten toneri kartusudur... gerisi bu toneri harakete geciren mekanizmadir...

    etmedim zaten kabul bu akşam ugradım yapacaksınız dedim bunu yazıcıyıda masaya bıraktım teslim alamam dedi bir tanesi alırsın dedim senin müşteri hizmetlerin tonere de garanti veriyoruz demem rahmet almam dei bende sizi şikayet ettim gene edecem bunu alıcaksınız dedim saat 5 gibi müşteri hizmetleri aradı faturayyla getirin teslim alacaklar değişim istenecek dedi siz siz olun pes etmeyin belki küçük birşey ama önemli olan savaşı kazanmaktı bizden para kazanan bizede hizmetini vermeli öle insiyatifine kalmadık kimsenin parayı veren bizler değilmiyiz hizmetide bizlere vermek zorunda cevaplıyan fikir veren arkadaşlara tşk ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanx54

    yeni yazıcı aldım 3 sayfa yazmadan gördümkü yazılan sayfa çizgi çizgi veriyordu belirli aralıklarla servise verdim oldu dediler gittim aldım eve geldim aynısı elini sürmemişler neyse gene götürdüm bunda bir iş yapmadınız galiba dedigimde onda toner bozuk siz alamanız lazım dediler varmı böle bir şey arkadaşlar bilen bilmeyen bir fikri varmı patada kütede girişecem mi illaki ben bunlarla bir yol gösterebilirmisiniz

    Yaklaşık 3 ay önce hızlıal.com dan Samsung scx 3405 aldık zümreme. Makinayı çalıştırdık aynı sizin dediğiniz gibi şerit çıkarıyordu. Paketi olduğu gibi kapattım aynen geri gönderdim. Tamı tamına 28 gün beni oyaladılar. En az 20 kez telefon açtım. Defalarca mail attım anca 28 günde geldi. Samsung mu Hızlıal mı? Bir daha tövbe. En azından sizde olduğu gibi salakça birşey söylemediler.




  • CİHAZI ALDIĞINIZ YER DEĞİŞTİRMEK ZORUNDADIR.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.