< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Sanal İstanbulkart Plus Kampanyaları (Ana Konu) (11. sayfa)
-
-
Sorun posta değil, İstanbulkart uygulamada gibi. Nkolay QR ödeme de aynı şekilde oluyor,ama QR kodu okuttuktan sonra hesap/kart seçimi yaptırıyor en azından. Kart seçince alışveriş, hesap seçince para transferi gibi oluyor. Burda seçim şansı yok, kaynak dijital hesap.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Monodan sanal istabul plus karta yükleme yapılsa olurmu acaba . Bilginiz varmi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
N kolay qr'da bende kart seçimi çıkıyor sadece (n kolay sanal kart ya da banka kartı), hiç hesabı göstermedi şimdiye kadar. Bazı pos'lar sanırım iki şekilde de ödeme almayı destekliyor, onlarda istanbulkart uygulaması seçime izin vermeden fast ödemesi şeklinde işlem yapıyor herhalde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Olabilir, farklı işyerlerinde denemek lazım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fiziki istanbul plus kart yok. Sanal kart ile karekod ödeme yapılıp iade alınır mı? Fiziji plus kart şart mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben Monodan İstanbul karta, sonrasında plusa transfer şeklinde yaptım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Az önce monodan yükleme yaparken, İstanbulkart işlem hatası verdi , ama para monodan çıkmış,gelde uğraş şimdi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 12 Ocak 2025; 16:36:16 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Markette sanal kart ile qr ödeme yapmıyor, hata veriyor. Nasıl yapıyorsunuz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
QR seçtikten sonra diğer qr işlemleri gibi alt tarafta bir menü çıkıyor ona tıklayıp içeriden seçerek ilerleyin. Ben de canlı tecrübe ederek öğrendim. Şoktan alışveriş yaptım bu şekilde. Bakalım ödemeler gelecek mi.
-
Teşekkür ederim oldu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
22 Aralıkta yapılan n11 harcamasına %30 iadesi gelmeyip kayıt açtiranlar da bir gelişme oldu mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İsmail D. -- 13 Ocak 2025; 23:54:21 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
"• İptal/iade olan işlemlerden ödül kazanılamamaktadır."
maddesine lanet olsun.
Bu maddeden kasıt hayatın olağan akışına göre bakılırsa işlemin tamamen iptali ya da %100'üne (tamamına) yakın iadesi olması gerekiyor ama:
Pazaramada tedarik edilemiyor diye 1000 küsür liralık sepetimdeki 50 liralık ürün iptal oldu, 50 liralık bir iade yaptılar karta istemim dışında. Neymiş iadesi gerçekleştiği için kampanyadan yararlanamayacakmışım. her türlü üst limiti geçmişim, 50 liralık iadeyi çıkarsan bile toplam kazanım aşılmış zaten. İlla ekşisözlük başlığı mı yapmak gerekiyor istanbulkart rezaleti diye. belbim her yere müşteri memnuniyeti yazıyorsun ancak gerçek kullanıcıyı mağdur ediyorsun.
BELBİM'in bu "mantık dışı" uygulamasını yanlış ve istanbulkart plus kullanıcısının aleyhine buluyorum.
-
Hepsiburada %30 bugün mü yatacaktı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet ama bana gelen bişey yok henüz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merkez bankasına nereden şikayet ediyoruz acaba? Geçen gün başka bir firmayla ilgili yaşadığım benzer problem için şikayet oluşturmak istedim ancak bddk'nın başvuru linkinde merkez bankasına yönlendirildim. Merkez bankasının sitesine girince de yalnızca komisyon uyuşmazlıklarıyla ilgili sekme çıktı ve mecburen hakem heyetine şikayet oluşturmak zorunda kaldım.
Bu ödeme sistemleri ve ön ödemeli kartlar vs. mantar gibi her gün çoğalıyorlar iyi güzel ancak şu an inanılmaz boyutta bir denetimsizlik var ve abuk sabuk sebeplerden ötürü çat diye hesabınızı kapatıp paranızı resmen gasp ediyorlar. 3 haftadır Hepsipay kartımın kapatılmasıyla uğraşıyorum. 4 bin liraya yakın bakiyem bloke oldu iade edilmedi. Geçen ay vodafona pay kartıma da bloke kondu mesela. Sebep istanbulkart'a çok fazla yükleme yapmammış. Açtım baktım ne kadar yükleme yapmışım diye, hepi topu 3 bin lira. Yav 3 bin lira bu devirde para mı? En kötü zeytinyağının tenekesi 1500 liradan başlıyor. O 3 bin lirayı da biner biner İstanbulkart'ın cashback'lerinden yararlanabilmek için hepsiburada, amazon ve n11'de harcamıştım yani, usulsüz bir şey yapmadım. Hem İstanbulkart'la her yerde dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz diye reklam yapıyorlar, hem de karta tek seferde 300-500 liradan fazla para yüklenemiyor diye defalarca yükleme yapmak zorunda kalıyoruz. Öyle yapınca da mutlaka birilerinin radarına takılıp banka soymuş gibi muamele görüyoruz. E nasıl alışveriş yapacağız o zaman? Yapacağınız işi s****
-
www.turkiye.gov.trŞikayet Yönetim Sistemihttps://www.turkiye.gov.tr/elektronik-sikayet-uygulamasi-6332
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dediğim gibi, verdiğiniz linkte yalnızca komisyon, faiz vb. anlaşmazlıklar için ve sadece bankalara yönelik şikayet oluşturulabiliyor. Belbim vb. elektronik ödeme kuruluşlarıyla ilgili bir seçenek ne yazık ki yok.
-
evet an itibariyle hala gelen giden yok
-
https://www.tcmb.gov.tr/wps/wcm/connect/3bb47eb8-678d-44b8-8e1c-790dee408bcc/%C4%B0zinsiz+%C3%96deme+Hizmeti+Sunan+Ki%C5%9Fi+ve+Kurulu%C5%9Flar+ile+ilgili+TCMB%E2%80%99ye+%C4%B0hbarda+Bulunulmas%C4%B1+Hakk%C4%B1nda+Ba%C5%9Fvuru+Rehberi.pdf?MOD=AJPERES
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adem_Hoca -- 14 Ocak 2025; 17:44:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X