Şimdi Ara

Sanalreyonum'un X8 Fiyaskosu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar cumartesi günü siparişini verdiğim X8 ile ilgili sanalreyonumdan mesaj geldi.


    merhaba 


    ürün stoklarda bulunmamakta iptalini gercekleştirelim



  • evet bende sipariş verecektim ama fiyatı 457 tlden 532 tlye çıkmış.
  • vay arkadaş bende alcaktım ama ben artık experia x10 mini de karar kıldım..
  • bende mini düşünüyorum ama ekranı çok küçük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiLPlayya

    Arkadaşlar cumartesi günü siparişini verdiğim X8 ile ilgili sanalreyonumdan mesaj geldi.


    merhaba 


    ürün stoklarda bulunmamakta iptalini gercekleştirelim




    böyle cecap mı olur ya

    nasıl bi müşteri danışmanıysa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: LiLPlayya

    Arkadaşlar cumartesi günü siparişini verdiğim X8 ile ilgili sanalreyonumdan mesaj geldi.


    merhaba 


    ürün stoklarda bulunmamakta iptalini gercekleştirelim




    böyle cecap mı olur ya

    nasıl bi müşteri danışmanıysa.



    Bu şekilde söylemiş ve iptal etmiş. Fakat hala ödenen para hesabıma iade edilmedi. Paramla rezil oldum.


    Bu arada webdenbul.com nasıl bir sitedir? Deneyimi olan varmı?




  • Arkadasim bu durumu belgeleyip mahkemeye versen kazanirsin.
    Bu sekilde internet uzerinden satis yapan yabanci firmalarda,satilan urun stokta ise hemen satin al secenegi vardir.
    Parasini kredi veya banka hesabindan odedigin anda,sen iptal etmedigin surece sana bilmem kac is gunu icinde sana urunu teslim etmesi gerekir.

    Senin durumunda,aldigin urun parasini odedigin an, stokta var gozukuyorsa veya tedarik surecindedir diye bir ibare sozkonusu ise sana o urunu pasa pasa odedigin para uzerinden gondermek zorunda.

    Doviz kuru yukari cikmis,stok bitmis bunlarin hepsi saticiyi baglar.

    Olmayan mali ,tedarik edebileceginden daha fazla urun satamaz veya parasi odendikten sonra yukselen kur farki fiyati arttirsa bile ,satici iflas etmedigi surece bir siparisi tek tarafli iptal edemez.

    isterse bin liralik malin fiyatini yanlislikla sitesinde yuz lira yazsin.Sen yuz lira yazan fiyattan siparisi verdigin an olay bitmistir.Bin liralik mali sana yuz liradan vermek zorunda.

    Yok yanlislik olmus,tedarik edemiyoruz,stok bitti vb soylemler birsey degistirmez.

    is hukuku maddeleri degil bu yazdiklarim,ama yasadigim ulkede ,is ahlaki ve uygulanan durum bu.

    Bilmem anlatabildimmi.

    Turkiye de reel hayatta neyin denetimi varki,sanal ortamda internet uzerinden satis yapan bu tur siteleri denetlesinler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaSSive

    Arkadasim bu durumu belgeleyip mahkemeye versen kazanirsin.
    Bu sekilde internet uzerinden satis yapan yabanci firmalarda,satilan urun stokta ise hemen satin al secenegi vardir.
    Parasini kredi veya banka hesabindan odedigin anda,sen iptal etmedigin surece sana bilmem kac is gunu icinde sana urunu teslim etmesi gerekir.

    Senin durumunda,aldigin urun parasini odedigin an, stokta var gozukuyorsa veya tedarik surecindedir diye bir ibare sozkonusu ise sana o urunu pasa pasa odedigin para uzerinden gondermek zorunda.

    Doviz kuru yukari cikmis,stok bitmis bunlarin hepsi saticiyi baglar.

    Olmayan mali ,tedarik edebileceginden daha fazla urun satamaz veya parasi odendikten sonra yukselen kur farki fiyati arttirsa bile ,satici iflas etmedigi surece bir siparisi tek tarafli iptal edemez.

    isterse bin liralik malin fiyatini yanlislikla sitesinde yuz lira yazsin.Sen yuz lira yazan fiyattan siparisi verdigin an olay bitmistir.Bin liralik mali sana yuz liradan vermek zorunda.

    Yok yanlislik olmus,tedarik edemiyoruz,stok bitti vb soylemler birsey degistirmez.

    is hukuku maddeleri degil bu yazdiklarim,ama yasadigim ulkede ,is ahlaki ve uygulanan durum bu.

    Bilmem anlatabildimmi.

    Turkiye de reel hayatta neyin denetimi varki,sanal ortamda internet uzerinden satis yapan bu tur siteleri denetlesinler.



    Anlıyorum. Aslında iyi bir dersi hak ediyorlar ama bu işler için uğraşacak zamanım yok.

    Birde sinirlerimi bozan başka bir şey ise, site sanki %100 müşteri memnuniyeti veriyormuş gibi yorumların olduğu bir bölüm var. Şimdi bakındım ama bulamadım. En üsttede şöyle bir şey yazıyor " Bizi çekemeyen rakip firmaların ve kişilerin olumsuz yorumları silinmiştir"




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.