Şimdi Ara

Sanayicinin Kucağı Vol. 1

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler 2011 golf 6 aracım var. Bazı durumlardan ve bişi olmaz genetiğinden dolayı aracıma 2.el lastik alıp 2/2 çeviriyordum takımları.
    Geçen hafta muhtemeldir ki lastiklerden araç virajda kaydı yan bi şekilde ilk sol ön sonra sol arka tekeri duvara vurarak bi kaza yaşadık. Neysr olay bu değil yeni başlıyor.

    Wolkswagenden anlayan iyi denilen özel bir servise gitti aracım. Araba yürümüyordu çekiciyle götürdük (-200).Ertesi gün baktı araca lifte kaldıramayacağını sol arka taşıyıcı vs komple değişceğini söledi. Çıkmacıdan komple sol arka seti orijinal çıkma olarak aldı geldi(-2500).Takıldı parça disk felan üzerindeymiş tornalandı balata felan yenilendi. Rot balans a gönderdi.
    O abide merkezle tekerlerin derecesi ayarlamak lazım vurmanın etkisiyle felan dedi şasecide ayarlancak felan dedi(-430).sonra araba çıktı ben alacam die seviniyorum. Bunlar nolduysa o arada ben arayana kadar araba 2 frenci ve 2 şaseci daha görünüyor.
    Frene basınca aracın sol arka atıo gibi oluyormuş. Ve bu 4 usta çözüm bulamamış. Trafiğe çık abi bişi olmaz die arabayı teslim etmeye kalkıyor. Ben kabul etmedim bakın iyice dedim. Şimdi arıyor çözüm bulamadık diyor. Napcagımı şaşırdım. Parasını pulunu geçtim ustalıgının mk diemedim tabi araba ellerinde.

    Nasıl bi yol izlicem bu konuda bilgisi olanlar niye böle olur felan bana bi fikir verin ağalar. Yarın kendim bi frenci ye götürüyüm diyorum ama nie böle olmuştur araç. Yapılan adımları anlattım hani. Kaza Öncesinde kesinlikle böle bişi yoktu.
    Bu arada Ankaradayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Konu ile ilgili bilgim yok fikir sallayacağım, duz bir mantık ile.
    Eğer geometri doğru ise frene basınca arkası atmaz diye düşünüyorum.
    Elektronik ve fren merkezi ile ilgili hatalari obd portundan görebilir.

    Orijinal kaliper hasar mi almıştı ?

    Şunu yazmadan da edemeyeceğim , 2.el iç çamaşırı giyiyor musun da Lastikleri çıkma takıyorsun ? Arabayi yola baglayan yegane ekipman lastik olduğunu yaşayarak ogrenmissiniz, pisi pisine 3 takim lastik parası çıktı bile.

    Geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 14 Mayıs 2020; 21:57:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel ders oldu haklısınız hocam. Orjinal kaliper ve obd konusunu yarın direksiyon testinde soracağım.. Allah düşürmesin Sanayiye.Teknik olarak başına gelen veyahut bu işlerden anlayan arkadaşlar da birşey söylerse sevineceğim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 20 yaşında 30 bin lira eden arabamız var.. Kışlıkları İstanbulda 5-6 senede bir değiştiriyorum. Bu sene Nokian aldım.
    Yazlıkları da aynı şekilde 4-5 senede.. Senede bazen 7 bazen 10-15 bin km yol yapıyorum. Başka sözüm yok, geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var mı bir fikriniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Michelangelo6 M kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle ustalara sinirlenmeyin onlarda insan elbet çaresiz kaldıkları bi durumdur yoksa sizi madur etmek istemezler golf 6 aracımız pek yok ama iyi bir ustam var yarın ilk iş ona danışacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Michelangelo6 M kullanıcısına yanıt
    Başka bir özel servise götürün
    Google da puanı yüksek isten vw özel servisleri işinizi çözecektir
    Çözüm bulamazlarsa yetkili servis e gidin arza tespiti yaptırın neyin değişmesi gerekiyorsa tespit ettirin
    Parcayi da özel serviste sanayi de degistirin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbolineam -- 15 Mayıs 2020; 0:15:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michelangelo6

    Çok güzel ders oldu haklısınız hocam. Orjinal kaliper ve obd konusunu yarın direksiyon testinde soracağım.. Allah düşürmesin Sanayiye.Teknik olarak başına gelen veyahut bu işlerden anlayan arkadaşlar da birşey söylerse sevineceğim
    Ben hasarlı oto işi yapacaktım sanayideki insanların iyi olmadığı için bu işi yapamıyorum
    Az önce bahsettiğim gibi ustaya parçayı hiç bir zaman guvenmeyin. Parçayı kendiniz alın.
    Google da puanı yüksek vw özel servislerine iş yaptırırsanız mağdur olmazsınız diye düşünüyorum sadece işçilik üzerinden konusun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece sol arka taşıyıcı mi değişti komple ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arka dingil, taşıyıcı porya ve kolları ile birlikte. (-2300)
    Arka viraj denge kolu
    Arka 2 z rot(150)
    Arka balata(100)
    Sol ön porya bilyası(350)
    Sol ön rotil(75)
    2Frenci ve2 şaseci kontrolleri(160)
    İşçilik(500)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu arada aracı teslim aldım. Direksiyon testinde bişi çıkmadı. Dün bahsettiği ani fren anında( hız120kmn iken) sağ öne fazla basıo gibi ondan arka taraf atıo gibi hissetmiştim demişlerdi.Kışlık lastik takılıyken denemiş hocam sağolsun. Olay döndü dolaştı en baştaki lastik olayına. Sıfır yazlık takım ve jant aldım. O şekilde kullandım ben öyle birşey olmadı. Teslim aldım bende

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.