Şimdi Ara

Sanayide fahiş yağ değişim ücreti (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
6.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt

    Düzgün bir yer olsa boş durmuyor. Youtube da bir kaç kanal var, adamlar vızır vızır çalışıyor. İnsanlar düzgün, işinden anlayan, dürüst usta bulunca saldırıyor.

  • Ankara can otoda bakım yaptırdım. Yağ, filtre takımı, ön balata değişimi, arka kampanyaların sökülüp temizlenmesi vs. Usta tanidikti, malzemeyi zaten parcacidan almıştık. 150 TL dedi. Abi ne yaptın sakamisin o kadar uğraştın falan 200 verdim. Bilgi olsun diye yazmak istedim. Sadece yağ ve filtre değişimi taş çatlasın 75-100 olur. 250 isteyen adam ağır kansizmis.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sanayi esnafı, aksesuar kitleyen sıfır oto bayilerini mumla aratır, çok güzel vampileşmişler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustaya değil çakala denk gelmişsiniz. Hem de çise çakalına.

  • escanor_ kullanıcısına yanıt

    adamlar ayakları baş yapacağız dediler . daha ilerisini de söylerimde evimiz işimiz gücümüz var . beğenmiyorlarsa oy vermesinler .

  • muhalif13 kullanıcısına yanıt

    anasını satayım bitmedi şu esnafın vergi ağlaklığı . vergi ödediğiniz mi var la.

  • merkep kullanıcısına yanıt

    çöpe atcan napcan. sanayideki de bunu biriktirip satıyor zaten. ya sanayide yağ sobasında kullananlara satıyorlar yada bunları geridönüştürüp sahte ürün yapanlara. koca koca fabrikalar arıtmasız veriyor denize. ben mi düşüncem 5litre şişenin içine koyup atıyorum çöpe.

  • ironimperor İ kullanıcısına yanıt

    ben kullanıyorum aküden çalışıyor. memnunum.

  • Abi şöyle düşün diğer masraflar hariç, büyük şehirin il sınırına girdiğin an cepten 1000 lira anlık gitti demektir. Suyu gibi gidiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar evde, bahçede kendim yağımı değiştirdim olayı da sona eriyor artık. Yakın bir zamanda sona erdi aslında.


    Devletimiz "motor yağı değişim izin belgesi" adı altında bir yönetmelik yayınladı. Orda şu ibare var ;


    "Motor Yağı Değişim İzin Belgesi Düzenlendikten Sonra Yapılacaklar Nelerdir ?

     

    Motor Yağı Değişim Noktası İzin Belgesi'nin motor yağı değişimi yapan noktalara düzenlenebilmesi için düzenlenmesi gereken bazı fiziksel şartlar bulunmakta olup aynı zamanda da tesislerinde atık yönetimini sağlayacak unsurları oluşturmaları gerekmektedir. Motor Yağı Değişim Noktası İzin Belgesi düzenlenmesi sonrasında firmalara Motat uygulaması içerisinde çalışan MOYDEN modülüne erişim izni verilecektir. MOYDEN modülüne araç kilometresi, araç plakası, araca eklenen yağ, çıkan atık yağ bilgileri girildikten sonra MOYDEN modülünden barkodlu bir A4 çıktısı alınmaktadır. MOYDEN uygulamasından alınan çıktının bir nüshası araç sahibine verilir diğer çıktı ise işletmede saklanır. Araç sahibinin MOYDEN uygulamasından verilen çıktıyı saklaması ve muayene istasyonlarında ibraz etmesi zorunludur."


    Yani yağ değiştirdim iş bitti değil artık. Yağı değiştirdikten sonra bizlere kağıt veriliyor ve bunu muayene istasyonuna araç muayenelerinde ibraz etmek zorundayız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amanhem -- 10 Ekim 2021; 12:22:29 >




  • 200-250 den aşağı yapan yerler illa vardır ancak ben tadığım bildiğim güvendiğim yere aracımı teslim ederim ve mümkünse aracımın başında beklerim işlemler bitene kadar.


    ancak artık işçilik fiyatları ve yedek parçalar çok pahalılandı.bunlar doğru.

  • cornfield C kullanıcısına yanıt
    Esnaf değilim. 3 kuruşa çalışan sıradan bir SGK lı işçiyim. Vergi ise bazı konularda kaçırılıyor ama bazı konularda kaçırılması imkansız. Tabela stopaj sabit vergiler vs.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • amanhem kullanıcısına yanıt

    geç bunları ,boş iş .

  • cricet C kullanıcısına yanıt

    Olay tam olarak meslek lisesi ve imam hatip lisesi mevzusu. Ülkede ne kadar gereksiz meslek varsa yüceltildi. Yetmedi ülkenin en değerli varlığı gençler saçma sapan şeylere teşvik edildi. Herkese üniversite okutup, masabaşı iş hayali kurdudursan kimse gidipte 40 derecede güneşin bağrında çapa yapıp, tarla sulamaz. Sabahın 6sında kalkıp inek sağmaz. Gidip 80 ile üniversite açıp gençleri öğretmen,sağlıkçı memur gibi mesleklere yönelebileceği hayaline kaptırırsan sonuç ne olacaktı? Ülkenin gençlerinin yarısı bomboş bölümler okudu, ya işsiz kaldı yada hiç bir değer üretmeyen memurlar oldu. Diğer yarısı da imam hatip mezunları işsiz kalmasın diye uydurulan camilerde derneklerde imam, okutman oldu. Ülkede kaynakçı yok, kaportacı boyacı yok, ama sosyoloji okumuş, gastronomi okumuş, 3 bölüm bitirmiş garsonluk yapan adam çok. İmam hatiplerin sayısı sınırlandırmalı, meslek liselerine önem verilmeli, ülkede 20 tane üniversiteden fazla üniversite olmamalı. En fazla insanlar meslekler üzerine myo yapmalı. Çözüm bu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bakım masrafları arttıkça ben de bakım aralığını artırıyorum. Zaten Honda herşeyde olduğu gibi bakım aralıklarında da müşteriyi düdüklüyor. :) Yurtdışında 15 bin olan bakım bizim ülkede 10 bine iniyor. Pandemide zaten senede 15 bin bile yapmıyorum, artık senede bir bakım yaptırıyorum, %100 zam olmadığı sürece kardayım. :)

  • Muhabbet edip bayat sanayi çayı ısmarlayınca iyi mi oluyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lee-on! kullanıcısına yanıt

    Oyle lokma takimina filan da gerek yok. Karter tapayi tutacak bir anahtar ve yag filtresini dondurmek icin kelepceli anahtar tas catlasa 100...150 lira. Tutmaz bile.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.