Şimdi Ara

Sandisk USB Bellek Garantisi (Astarı yüzünden pahalı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • A101'den aldığım flash bellek bozuldu durup dururken. Hemde neredeyse hiç kullanmadığım halde. Garanti işlemleri için online başvuruda bulundum. Yazılanları tek tek yerine getirdim ve sonrasında birebir değişim için onay maili geldi. Herşey buraya kadar çok normaldi.

    UPS kargoyu arayıp kurye çağırırken durumu anlatıp takip numarasını verip kargo ücreti kim tarafından karşılanacak diye sorduğumda cevap "Sizden" oldu. Ne kadar diye sorduğumda hesaplanması gerekiyor. Ağırlık, gümrük işlemleri vs. dendi. Mail ile yollanan eklerden birinde iki ayrı başlık altında toplam 35$ gibi bir rakam yazıyordu. Meğerse o benim ödeyeceğim kargo ücretiymiş. Astarı yüzünden pahalı tutan bir garanti politikası var SanDisk'in. Sözde 2 yıl garantili olarak satılıyor bu ürünler. Yurtdışına yollamak zorunda kalıyorsunuz ve kargo ücreti de sizden isteniyor.

    Tüm ürünlerinde garanti sistemi böylemi işliyor bilmiyorum ama SanDisk ürünleri alırken bunu düşünerek almanızı öneriyorum. Özellikle de A101 ve Bim'den.
    Sandisk USB Bellek Garantisi (Astarı yüzünden pahalı)







  • İsterse 1000 tl olsun ürün. 35 dolar kargo ücreti nedir.

    Çoğunuzun beğenmediği ama aslan gibi Sinbo'ya bedavaya gönderdim, yenisini garanti kapsamında ücretsiz geri gönderdiler.

    Saçma firmalara taviz vermeyeceksiniz böyle rezil edin hepsini.
  • 35 Dolar mı? Şaka olmalı. Hocam aldığın yere verseydin sen onlar uğraşsın...
  • Benzer olay benim de başıma geldi, fakat ben hiç bir ücret ödemedim, bozulan ürünü bana gönderdikleri mail adresinde yazan adrese gönderdim ve yerine 0 ürün geldi. Bence müşteri hizmetleri ile aranızda bir yanlış anlaşılma olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzanKarakulak

    Benzer olay benim de başıma geldi, fakat ben hiç bir ücret ödemedim, bozulan ürünü bana gönderdikleri mail adresinde yazan adrese gönderdim ve yerine 0 ürün geldi. Bence müşteri hizmetleri ile aranızda bir yanlış anlaşılma olmuş.
    +1
  • 35$ nedir yahu ne kadar absürt politika bu böyle

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.