< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Sapphire Referans 7900XTX 110c GPU Junction Temp Nedeni İle İade Talebim. REFERANS 7900 ALMAYIN! (2. sayfa)
-
-
12 adalar geyiğine girmek istemezdim ama oraya bakarak iş yaparsan adamlar tüketicinin nikahını bile isterler.
sinerjide ne yazdığı kimsenin umurunda olmaz. yasalar bozuk ürün satan firmaları koruyacak şekilde tasarlanmamış. iadesini alır , o da ürünü aldığı firmayla iletişime geçer aralarında anlaşırlar bu da bizi ilgilendirmez.
açıkçası zor şekilde kazandığım paranın hiç edilmesi beni gerer, gider hesabını yüz yüze de sorarım.
sen keyfe keder red edecek, benim 40 50 bin verdiğim parayı cebe indireceksin ben bakacağım..
-
İlk mesajı okumadım ama bu firma 14 günlük cayma hakkını kullandırmıyor bilginiz olsun, ona göre alışveriş yapın.
-
Merhaba, inceleme sitelerinde hiç bilgi verilmedi ama maalesef sorun gerçek ve cok fazla kullanıcı benim yaşadığım problemi yaşıyor, reddit de yüzlerce mesaj var bu konuda.
En son igorslab konu ile alakalı bir yazı yayınladı.
igor'slabRDNA3 and too high hotspot temperatures on some AMD Radeon RX 7900 XT(X) - Cause research | igor'sLABhttps://www.igorslab.de/en/rdna3-and-single-too-high-hotspot-temperatures-on-the-amd-radeon-rx-7900-xtx-total-possible-causes/
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk kez referans kart aldım, başıma gelen bu oldu, işin tuhafı 7900 referans tasarimlarin hepsinde bu problem yok.
İyi dilekler için teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuratBayrakçı -- 1 Ocak 2023; 21:56:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tersine iddiada bulunmak için paylaşmadım, sadece firmanın bakış açısını göster.ek istedim.
Direkt değişim veya iade yapmaktan imtina eden bir firma.
Elbette hakkımı bırakacak değilim, distribütör ve servis üzerinden bir iade onayı ile işler direkt para iadesi almayı istiyorum.
Olmazsa yasal yol ne ise o o yola girilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam keşke online satın alsaydın. Garanti bunu sorun sayar mı AMD ye bağlı işte.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnanın sıcak olması çok büyük bir problem.
2700.mhz ile başlayan çalışma frekansı sıcaklık yüzünden 2500 mhz altına geliyor ki bu AMD nin referans verdiği gpu çalışma frekansından düşük çalışıyor demek.
Gpu 60 derece ama fanlar gpu nun en sıcak noktasını referans aldığı be bu da 110c olduğu için 3000 rpm ile çalışmaya başlıyor ve ses inanılmaz fazla.
Ayrıca kartin voltajini düşürmek ve uğraşmak için 25k vermedim, bununla uğraşmak istemem.
Referans kartlar daima böyle olmuyor, önceki 6000 serisi referans kartlarda hiç bir problem yoktu. hatta refetans 7900 kartlarin hepsinde de bu problem.yok, bazilarinda var.
,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bak bu çok önemli bilgi, zamanında alo 170 miydi neydi oradanda sorduydum bu konuyu. Paket açılıp denenmemesi gerekiyor demişlerdi banada. Zaten mağazalar direk çamura yatıyorlar bu durumlarda, sanki paketi açtıkta ırzına geçtik. :)) Uzaktan alışverişlerde neden 14 günlük cayma hakkı var, çünkü mağazadan alımlar gibi alıp, deneyip, denetip kullanamıyoruz. Bu süre fazla mı fazla. Ürün, teslim tarihinden itiberen 2 gün iade hakkı olmalı. Pakete, ürüne vs zarar verilmemeli, keyfi iadelerde (sorun olmayan ama beklediği gibi çıkmayan) kargolar alıcıdan düşülmesi falan. Bunun gibi iki tarafı da düşünen kararlar alınabilirdi. Ne yaptılar peki, bu hakların hepsini iptal ediyorlardı az kalsın. Aldığın ürüne servis bozuk demediği sürece iade edemiyordun istersen ilk gün olsun, çıkan yasa yürürlüğe girseydi tabi. 2024 kaktırdılar o yasayı da. Akıl sır ermiyor gerçekten bu işlere. Orta yolu bulacaklarına kökten kesiyordı tüketi haklarını resmen. Herkes kabullendiydi hani, öyle toplu itiraz falanda olmadı ya da duyulmadı. :)
Bu paket açılma, denenme olaylarında ayrıntı verdi mi avukat? Mesala bazı ürünlerin karton kutusunun dışında jelatin oluyor. bazı satıcılar bunu bahane edip almak istemiyorlar. Özellikle telefonda hat takıp denendi diye alım olmuyor muhabbeti var falan. Birde misal dış kutusu ezilmiş olarak ürün gönderiyorlar. Sizin için önemli olmuyor tabi dış kutusu falan, kutu sonuçta. Lakin iade etmek istediğinizde sanki siz ezmişsiniz gibi çamura yatıyorlar. Bu durumu da yaşadım. Kutunun köşe sivri ucu buruşmuştu, artık kargodan dolayı mı neden dolayı bilemiyorum. Üründe hiçbir şey yoktu falan ama adam kabul etmeyip geri göndermişti n11de bir alışverişimde. Hoparlör, 1+1 falan. Sesi hoşuıma gitmemişti. 100tl falan almıştım, hiç uğraşmak istemediydim bir süre kullandıydım sonra başka almıştım falan..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -SKYNET- -- 1 Ocak 2023; 22:11:19 >
-
Detaylı anlatım için teşekkür ederim.
Evet dediğiniz gibi yatay ve dikey kullanımda bende farklar gördüm.
Malum ilk montajda kasayı yana yatiriiz genelde sök tak kolay olsun diye.
O şekilde deneme yaptığımda yani karsa yatay kart dikey dururken 95c sıcaklık gördüm, hatta sevindim problemsiz olan kart denk geldi diye.
Sonra kasayı topladım.normal dikey haline geldi kasa ve sıcaklık 2 dk içinde 110c oldu.
Ciddi bir problem olduğu kesin ama AMD bunu kabullenmek istemiyor gibi.
Bakalım.insallah iadeyi yaparsam ye i kartım AMD olmayabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar, en kötü ihtimal ile THH yolu açılacak zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun. Nvidia'daki sorundan daha yaygın gibi bu sıkıntı. İade almaları gerekiyor da işte uğraştırmayı tercih ediyorlar.
-
Mağazaya iade için gittiğiniz zaman iade istediğimizde ya it su oluyor;
Bizim açılmış ürünü almaya yetkimiz yok, teknik servis onayı ol.asi gerek.
O an maalesef iki seçenek çıkıyor ortaya, ya kavga edeceksiniz ya da THH başvurusu yapmak.
43 yaşından sonra da kavga edecek değilim, THH süreci de uzun malum, bende duruma en çabuk ve kolay yoldan çözüm sağlayacak yöntemi ile seçtim.
O da distribütör teknik servisinden iade onayı almak ve bu onayla mağaza gidip paramı talep etmek.
Bu onay çıkmaz veya onaya rağmen mağaza para iadesi veya yeni farklı ürün satışı yapmak istemez ise işte o zaman yasal ne gerekirse yaparım.
Parayı ağaçtan toplanıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim, sorun çok yaygın, neredeyse her referans modelde var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu olayı iyice araştırdınız mı hocam, temel sıkıntı neden kaynaklanıyormuş acaba? Temassızlık, macun, pad sorunları vs Hani kronik sıkıntı diyeceğim ama hepsinde de olduğunu duymadık hani.
-
Sorun söylediğiniz her seyin bir karmasi gibi duruyor. İnanın sürekli kaynakları okuyorum, konuyu en son igorslab inceledi ve referans soğutucu tasarımı ile alakalı bir çok eksiklik tespit etti.
igor'slabRDNA3 and too high hotspot temperatures on some AMD Radeon RX 7900 XT(X) - Cause research | Page 2 | igor'sLABhttps://www.igorslab.de/en/rdna3-and-single-too-high-hotspot-temperatures-on-the-amd-radeon-rx-7900-xtx-total-possible-causes/2/
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sinerjile çok önceden bir görüşmem olmuştu dedimki ben bu ekran kartını aldım 90c çalıştı iade edebilirmiyim , aldığım cevap hayır oldu ! yani kısacası 90c normalmiş bu tip firmalar elinizdeki ürün tamamen bozuk olmadığı sürece ilgilenmiyorlar yarım bozuk falansa ayvayı yedik.
Bu arada keyifi ürün kullanıp iade eden arkadaşlarıda şiddetle kınadığımı belirtmek isterim.
-
Nvidia ile güç kabloları meselesinden dolayı dalga geçiyordu, şimdi nvidia bıyık altından gülerdir bu duruma.
-
Sınırlı sayıda kullanıcının AMD Radeon RX 7900 XTX ekran kartlarında (AMD tarafından üretilen referans modeller) beklenmedik termal kısıtlama yaşadığının farkındayız. AMD Radeon RX 7900 XTX’te beklenmedik termal kısıtlama yaşayan kullanıcılar, AMD Destek ekibi ile iletişime geçmeli.” demiş AMD
-
technopatAMD, RX 7900 XTX Isınma Sorunlarıyla İlgili Açıklama Yaptıhttps://www.technopat.net/2023/01/01/amd-rx-7900-xtx-isinma-sorunlariyla-ilgili-aciklama-yapti/
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X