Bunun dizisini izlemiştim ya |
Şarj edilmeden sonsuza kadar çalışması planlanan tren projesi (4. sayfa)
-
-
Güzel bir proje çok basit fizik kurallarıyla milyon dolarlık iş ve kar ürettebilmiş. Tebrikler.
-
"Demir cevheri yük treni, 450 metre aşağıdaki limana 280 kilometreyi beş saatte kat ederek ulaşıyor."
Bunu anlayabilen var mı?
-
Trenin Türkiye'nin her şehrine ulaşması gerekiyor. Bu pahalı ulaşım ancak bu şekilde son bulur.
-
Kudur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış hatırlamıyorsam madenlerde kullanılan büyük kamyonlarda böyle bir sistem vardı sadece projede olabilir yüklü şekilde aşağı inerken rejenerasyonla şarj oluyor boş şekilde geri yukarı çıkıyordu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herşeye siyaseti bağlama hastalığı var bu ülkede biraz akıl ve izan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel film devamı gelmeliydi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
lan bu snowpiercer :D şirketin ismi bile manidar :D netflixte bir dizi beğenirsiniz
-
O trendeki durum farklı hocam perpetual motion denen bir kere hareket ettirince asla durmayan bir sistemden bahsediliyor tabii dizide görmüyoruz öyle bir motoru, zaten fizik kuralları gereği öyle bir makine tasarlanamaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Depoladığı elektriği tekrar yer çekimi enerjisine çevirmek ne demek acaba?
-
Potansiyel enerjiye çeviriyor yani.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Akp ondanda faiş bilet para alir doymuyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Naruto45 -- 21 Aralık 2022; 19:21:45 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merak ettim bir bakayım dedim.
Millet nelerle uğraşıyor var ya. Zahmet etmeden donlarını değiştirme olayı olsa ona bile hayır demezler.
-
Bataryaları üzerinde değil de hat üzerinde uygun bir yerde bir istasyonda bulunsa daha iyi olmaz mı? Bu sayede %2 gibi küçük görünse de 690 tonluk bir ağırlıktan bahsediyoruz. Tramvay gibi tel hattı döşensin, ürettiği enerjiyi tel üzerinden bataryalara göndersin, dönüşte de kullansın.
-
Rejeneratif şarj ile batarya ömürleri her zaman yarıya iniyor, acaba bu problemi nasıl çözecekler. Mükemmel ötesi converterler üreterek belki, aklıma başka bir çözüm gelmiyor
-
Demek istediği : trenin hareket yeri ile liman arasındaki rakım farkından bahsediyor olmalı.Hareket yeri rakımı 450 m,liman deniz seviyesinde olduğu için 0 m olmalı.Zaten bu sayede yüklü trenin iniş esnasındaki sürtünme kaynaklı enerjisini depolamak istiyorlar.Dönüş esnasında tren yükünü boşaltacağı için akülerde depolanan elektrik enerjisi ile sefer tamamlanmış olacak.Benim anladığım bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X