Şimdi Ara

Şarj edilmeden sonsuza kadar çalışması planlanan tren projesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
2
Favori
5.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bunun dizisini izlemiştim ya

  • Güzel bir proje çok basit fizik kurallarıyla milyon dolarlık iş ve kar ürettebilmiş. Tebrikler.

  • "Demir cevheri yük treni, 450 metre aşağıdaki limana 280 kilometreyi beş saatte kat ederek ulaşıyor."


    Bunu anlayabilen var mı?

  • Trenin Türkiye'nin her şehrine ulaşması gerekiyor. Bu pahalı ulaşım ancak bu şekilde son bulur.

  • bluemersini B kullanıcısına yanıt

    Kudur  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış hatırlamıyorsam madenlerde kullanılan büyük kamyonlarda böyle bir sistem vardı sadece projede olabilir yüklü şekilde aşağı inerken rejenerasyonla şarj oluyor boş şekilde geri yukarı çıkıyordu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşeye siyaseti bağlama hastalığı var bu ülkede biraz akıl ve izan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel film devamı gelmeliydi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lan bu snowpiercer :D şirketin ismi bile manidar :D netflixte bir dizi beğenirsiniz

  • Deswaaa kullanıcısına yanıt

    O trendeki durum farklı hocam perpetual motion denen bir kere hareket ettirince asla durmayan bir sistemden bahsediliyor tabii dizide görmüyoruz öyle bir motoru, zaten fizik kuralları gereği öyle bir makine tasarlanamaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Depoladığı elektriği tekrar yer çekimi enerjisine çevirmek ne demek acaba?

  • Potansiyel enerjiye çeviriyor yani.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • JaponDelisi J kullanıcısına yanıt
    Akp ondanda faiş bilet para alir doymuyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Naruto45 -- 21 Aralık 2022; 19:21:45 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merak ettim bir bakayım dedim.  

    Millet nelerle uğraşıyor var ya. Zahmet etmeden donlarını değiştirme olayı olsa ona bile hayır demezler.    

  • Bataryaları üzerinde değil de hat üzerinde uygun bir yerde bir istasyonda bulunsa daha iyi olmaz mı? Bu sayede %2 gibi küçük görünse de 690 tonluk bir ağırlıktan bahsediyoruz. Tramvay gibi tel hattı döşensin, ürettiği enerjiyi tel üzerinden bataryalara göndersin, dönüşte de kullansın.

  • Rejeneratif şarj ile batarya ömürleri her zaman yarıya iniyor, acaba bu problemi nasıl çözecekler. Mükemmel ötesi converterler üreterek belki, aklıma başka bir çözüm gelmiyor

  • Mantarın Başı kullanıcısına yanıt

    Demek istediği : trenin hareket yeri ile liman arasındaki rakım farkından bahsediyor olmalı.Hareket yeri rakımı 450 m,liman deniz seviyesinde olduğu için 0 m olmalı.Zaten bu sayede yüklü trenin iniş esnasındaki sürtünme kaynaklı enerjisini depolamak istiyorlar.Dönüş esnasında tren yükünü boşaltacağı için akülerde depolanan elektrik enerjisi ile sefer tamamlanmış olacak.Benim anladığım bu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.